Наукові школи
Наукові школи | Наукові центри | Наукові лабораторії |
Професійно-педагогічна підготовка майбутніх учителів

Дата заснування наукової школи: 1988 рік.
Засновник: доктор педагогічних наук, професор, професор кафедри професійно-педагогічної, спеціальної освіти, андрагогіки та управління Дубасенюк Олександра Антонівна.
Керівник: доктор педагогічних наук, професор, професор кафедри професійно-педагогічної, спеціальної освіти, андрагогіки та управління Дубасенюк Олександра Антонівна.
Основні представники:
- Антонова О. Є. — д. пед. н., професор, завідувач кафедри професійно-педагогічної, спеціальної освіти, андрагогіки та управління;
- Вітвицька С. С. — д. пед. н., професор, професор кафедри професійно-педагогічної, спеціальної освіти, андрагогіки та управління;
- Сидорчук Н. Г. — д. пед. н., доцент, професор кафедри професійно-педагогічної, спеціальної освіти, андрагогіки та управління;
- Коновальчук І. І. — д. пед. н., завідувач кафедри дошкільної освіти і педагогічних інновацій;
- Зданевич Л. В. — д. пед. н., професор, завідувач кафедри дошкільної педагогіки, психології та фахових методик Хмельницької гуманітарно-педагогічної академії;
- Чирчик С. В. — д. пед. н., доцент, проректор з наукової роботи Київського державного інституту декоративно-прикладного мистецтва і дизайну імені Михайла Бойчука;
- Вознюк О. В. — д. пед. н., доцент, професор кафедри дошкільної освіти і педагогічних інновацій;
- Ковальчук В. А. — д. пед. н., доцент, доцент кафедри професійно-педагогічної, спеціальної освіти, андрагогіки та управління;
- Березюк О. С. — к. пед. н., професор, професор кафедри професійно-педагогічної, спеціальної освіти, андрагогіки та управління;
- Яценко С. Л. — к. пед. н., доцент, доцент кафедри професійно-педагогічної, спеціальної освіти, андрагогіки та управління;
- Новіцька І. В. — к. пед. н., доцент, доцент кафедри професійно-педагогічної, спеціальної освіти, андрагогіки та управління.
Мета: розробити цілісну систему професійно-педагогічної підготовки майбутніх учителів.
Завдання:
- обгрунтувати теоретичні засади системи професійно-педагогічної підготовки майбутніх учителів в умовах євроінтеграційних процесів;
- здійснити комплексний категоріальний аналіз базових понять дослідження;
- визначити та обгрунтувати методологічні підходи до професійно-педагогічної підготовки майбутніх учителів;
- розробити та експериментально перевірити концептуальні варіативні моделі професійно-педагогічної підготовки майбутніх учителів;
- розробити методичні засади та технології системи професійно-педагогічної підготовки майбутніх учителів;
- створити навчально-методичне забезпечення системи професійно-педагогічної підготовки майбутніх учителів (навчальні підручники, навчально-методичні посібники, методичні рекомендації тощо);
- визначити прогностичні напрями розвитку системи професійно-педагогічної підготовки майбутніх учителів.
Основний науковий напрям: концептуалізація теоретико-методологічних та методичних засад системи професійно-педагогічної підготовки майбутніх учителів.