Новини центру
  • 10.10.16 p. Добрий спеціаліст має знати все найновіше: Кар’єр-центр ЖДУ імені Івана Франка провів семінар для випускників

     Минулого тижня у рамках профорієнтаційної роботи Кар’єр-центру ЖДУ імені Івана Франка за участю представників Житомирського міського центру зайнятості для майбутніх випускників провели семінар з питань написання резюме.

    На початку зустрічі присутніх привітав проректор з навчально-методичної та виховної роботи ЖДУ Андрій Шевчук та представив  представників Житомирського міського центру зайнятості, які виступили з актуальною темою «Правила написання резюме».

    «Щоб відповісти на питання, як правильно написати резюме, як написати гарне резюме, як написати резюме, яке дасть переваги при влаштуванні на роботу, для початку потрібно добре уявляти що таке резюме, і звичайно ж – хоча б раз подивитися на зразок резюме. А дізнавшись секрет резюме і вміло застосовуючи правила написання резюме – можна отримати більше шансів влаштуватися на бажану роботу», – розповідає проректор з навчально-методичної та виховної роботи ЖДУ Андрій Шевчук та пояснює, що для шукача роботи резюме – це ідеальний спосіб представити себе в найбільш вигідному світлі, а для роботодавця – своєрідний метод відсіву невідповідних кандидатів.

    У ході зустрічі спеціалісти Центру розповіли франківцям про сучасний стан ринку праці Житомира, основні шляхи пошуку роботи. Більш детально працівники зупинилися на правилах написання резюме та акцентували увагу студентів на тому, яким має бути структура резюме.

  • 09.09.16 p. ПриватБанк запрошує студентів ЖДУ на роботу!

    Маєш амбіції, швидко навчаєшся і бажаєш розвитку? Тоді робота в банку саме для тебе! На працівників чекає офіційне працевлаштування на різних посадах, кар’єрний ріст, висока заробітна плата та бонуси за якісну роботу.

    Банк пропонує: роботу спеціаліста з обслуговування клієнтів, персонального фінансового консультанта (робота з клієнтами); навчання новачків; офіційне оформлення та повний соціальний пакет (щорічна оплачувана відпустка - 24 календарних дні; участь у програмі недержавного пенсійного фонду); стабільний високий дохід; можливість кар’єрного росту; робота в дружній і згуртованій команді; зручний для працівників графік роботи.

    З питань працевлаштування звертайтесь за номером телефону: +38(097)743-6282 (Юлія Валентинівна), Julija.Terescenko@privatbank.ua або ж чекаємо за адресою: м. Житомир, вул. Перемоги, 99 (3 поверх, приймальня).

  • 06.09.16 p. Шановні випускники університету 2016 року!

    Нагадуємо вам, що якщо ви здобули освіту за напрямами і спеціальностями педагогічного профілю, навчались за державним замовленням та уклали на строк не менше як три роки договір про роботу на посадах педагогічних працівників у загальноосвітніх та професійно-технічних навчальних закладах ви маєте право на отримання одноразової адресної грошової допомоги відповідно до наказу МОН України № 343 від 28.03.2016 р.

    Для отримання вищевказаної допомоги вам необхідно звернутися до відділу з навчально-методичної, виховної роботи та сприяння працевлаштуванню студентів та випускників (кабінет 206 центрального корпусу).

    Термін подання документів: 17 серпня — 07 жовтня 2016 року.

    Для отримання одноразової адресної грошової допомоги випускники 2016 р. повинні особисто з’явитися в університет з наступними документами:

  • 19.08.16 p. До уваги випускників та студентів фізико-математичного факультету

    Адміністрація відокремленого підрозділу Національного університету біоресурсів і природокористування України «Ірпінський економічний коледж» має можливість працевлаштувати випускників або студентів випускних курсів на наявні вакансії викладача фізики, фізики та астрономії, інформатики. За детальною інформацією звертатись в кар’єр-центр університету (каб. 206 центрального корпусу).

  • 16.03.16 p. Випускники 2016 року ЖДУ імені Івана Франка зустрілися з роботодавцями

     16 березня 2016 року у 301 аудиторії центрального корпусу Житомирського державного університету імені Івана Франка відбувся «Ярмарок вакансій-2016», де студентам-випускникам керівники державних і недержавних структур, установ, підприємств та організацій міста та області, а також представники Центру зайнятості розповідали про сучасні вимоги щодо потенційний працівників.

    «Ярмарки вакансій ЖДУ імені Івана Франка - це унікальна можливість знайти нові знайомства і просунутися по кар'єрних сходах. По-перше - це пряме спілкування з менеджерами з персоналу і можливість отримати відповіді на всі питання, що цікавлять. По друге - це «довгограючий» спосіб пошуку роботи, і тому його можна назвати стратегічним. Багато компаній беруть участь в ярмарках не тільки з метою закриття гарячих вакансій, але і вирішують завдання формування бази даних кадрового резерву своєї організації. По-третє - це можливість вивчення ринку праці «на практиці», а не в теорії. Зазвичай на ярмарках представлені компанії різних галузей діяльності. Аналізуючи їх пропозиції, студенти можуть сформувати своє уявлення про різні сектори ринку, порівняти свої зарплатні очікування з реальними пропозиціями, дізнатися не тільки про відкриті вакансії, а й про спеціалізовані програми набору молодих фахівців, стажування, практики», – каже ректор ЖДУ імені Івана Франка Петро Саух.

    Під час зустрічі потенційні роботодавці презентували свої компанії, роздавали листівки і візитки та розповідали про важливі питання, які турбують будь-якого випускника вищого навчального закладу. Спілкування було доволі насиченим і продуктивним. Не вистачало лише коментарів управління освіти.

    «Ярмарок вакансій-2016» надав можливість випускникам ЖДУ імені Івана Франка не тільки заявити про свої професійні можливості, знання і практичні навички потенційним роботодавцям, а й отримати унікальну можливість визначитися з місцем практики, програмами перспективних стажувань і майбутнім працевлаштуванням. Роботодавці, в свою чергу, отримали можливість пригледіти кваліфікованих співробітників на відкриті вакансії, що є запорукою успіху обох сторін учасників ярмарку.

    В університеті пишаються своїми випускниками і впевнені, що їм вдасться об'єднати тих, хто готовий реалізувати свій потенціал, і тих, хто потребує висококваліфікованих фахівців.

    Більше фото тут.

  • 13.11.15 p. Студенти кафедри менеджменту і адміністрування проходять практику

    Студенти кафедри менеджменту і адміністрування проходять практику на таких підприємствах:

    1. Рекламне Агентство «Пропозиція». Реалізовує десятки успішних проектів з рекламного маркетингу та менеджменту. Термін проходження практики 2 місяці, 3 дні щотижня по 2 години.
    2. ТОВ «Кон Бріо». Включає мережу ресторанів SALAD (піцерія «Маріо», суші-бар «Черепаха», BBQ pub «Pleasantville», лаунж ресторан «Барбарис»). В рамках виконання договору про співробітництво між кафедрою менеджменту і адміністрування і підприємством ТОВ «Кон Бріо» студентка 41 групи Анна Сингаєвська щоденно проходить практику у відділі маркетингу цього підприємства та пише випускну роботу на тему «Event-менеджмент як складова маркетингової системи підприємства», а наша випускниця Наталія Гончаренко працює на посаді event-менеджера.
    3. Приват 24 он-лайн. Приватбанк впровадив нову систему проходження практики в банку, котра дає можливість отримати знання та навички роботи в банківській сфері без обов’язкового відвідування банку.
    4. Участь у програмі ПРООН «Місцевий розвиток, орієнтований на громаду». Проект має на меті формування самосвідомості та самодостатності місцевих громад шляхом проведення відкритого діалогу між членами громади, заохочення соціальної активності, визначення колективного бачення майбутнього та впровадження спільних ініціатив щодо розвитку громади. Ресурсний центр даної організації у м. Житомир відкрито при облдержадміністрації. В перспективі планується відкриття ресурсного центру в ЖДУ ім. І. Франка в рамках Меморандуму про порозуміння між програмою розвитку ООН та Житомирським державним університетом ім. І. Франка. Проходження практики в ресурсному центрі надасть можливість навчити громаду правильно заповнювати заявки щодо участі в проекті, створювати громадські організації та консультувати громаду з питань створення ОСББ.
    5. Громадська організація «Сучасний формат». Практика в організації допомогає молоді найповніше розкрити свій потенціал, набути нових навичок, розвивати та впроваджувати нові ідеї через застосування сучасних підходів, технологій та методів навчання.

    Надійшла пропоиція від ТОВ «Електропривід» м. Запоріжжя. Компанія надає пропозиції з працевлаштування чи практики на посади менеджера ЗЕД (8 вакансій), інженер-маркетолог (5 вакансій), менеджер по ресурсам (2 вакансії). Харчування та гуртожиток іногороднім за рахунок компанії, закордонні відрядження. ТОВ «Електропривод» 19 років розробляє, виробляє і постачає індустріальні комплектні електроприводи, затребувані в 7 галузях промисловості.

  • 06.11.15 p. Стартує Бізнес-академія 2015-2016 рр.!

    В рамках проекту «Бізнес академія» кафедри менеджменту і адміністрування ЖДУ ім. І. Франка, буде проведено серію зустрічей з представниками ТОВ «КОН БРІО», що включає мережу ресторанів SALAD (піцерія «Маріо», суші-бар «Черепаха», BBQ pub «Pleasantville», лаунж ресторан «Барбарис»).

    18 листопада в 703 ауд. о 12-30 представники TOP-менеджменту ТОВ «КОН БРІО» проведуть лекцію для студентів спеціальності «Менеджмент організацій і адміністрування».

    Теми першої ознайомчої презентації:

    • Управління персоналом, Маркетинг, Фінанси (мета, основні функції, задачі);
    • Менеджмент (практичні навички управління, основні функції);
    • Стратегія (побудова бізнес-процесів, стратегія компанії, місія, візія, формування організаційної культури).

    Основна мета ознайомчої презентації – донести студентам значення кожного напряму, його значимість, різноплановість тем, які розглядаються в рамках кожного напряму. Спеціалісти презентуватимуть матеріал без прив’язки до ресторанного бізнесу – приклади, що розглядатимуться будуть стосуватися різних сфер управлінської діяльності.

    Тривалість проведення презентації – 1 год. 20 хв. (доповідь кожного зі спеціалістів по 15 хв. з кожної теми).

    По завершенню вступної презентації буде проведено анкетування студентів для виявлення тем подальших зустрічей. За результатами анкетування із врахуванням побажань студентів буде складено розклад занять та спосіб їх проведення (тренінги, воркшопи, майстер-класи, тощо).

    Варто відзначити, що в рамках виконання договору про співробітництво між кафедрою менеджменту і адміністрування і підприємством ТОВ «Кон Бріо» студентка 41 групи Анна Сингаєвська пише випускну роботу на тему «Event-менеджмент як складова маркетингової системи підприємства», а наша випускниця Наталія Гончаренко працює на посаді event-менеджера.

  • 30.10.15 p. Франківці поспілкувалися з представниками «ПриватБанку»

    29 жовтня 2015 року відбулася зустріч студентів 3-4 курсів спеціальностей «Менеджмент організацій і адміністрування» та «Інформатика» з представниками «ПриватБанку».

    Гості запропонували студентам долучатися до онлайн-практики, по завершенню якої вони складуть тести і отримають сертифікат про проходження практики. Майбутні менеджери та фахівці з інформаційних технологій крім того, що зможуть здобути досвід і знання, будуть зараховані до кадрового резерву «ПриватБанку», що дає гарантію працевлаштування після закінчення вишу у найбільш інноваційному банку України. Прикладом у цьому можуть стати студенти-випускники минулого навчального року, які вперше пройшли онлайн-практику, успішно склали тести та отримали сертифікат з оцінкою «відмінно». Це Кухарець Віталій, Левчук Емілія, Недірова Айджахан, Османова Бахар, Пузей Марія, Шмідт Андрій та Шапіренко Вікторія. Середній бал результатів їх практики — 97 балів зі 100 можливих!

  • 29.10.15 p. Студентів випускних курсів ЖДУ ім. І. Франка навчали правильно складати резюме

    Кар’єр-центр Житомирського державного університету імені Івана Франка 27 жовтня організував зустріч зі студентами-випускниками всіх факультетів.

    Присутніх привітав проректор з навчально-методичної та виховної роботи Андрій Шевчук. Спочатку перед студентами виступили спеціалісти із «ПриватБанку», які заохотили випускників до співпраці. Вони запропонували студентам долучатися до онлайн-практики, по завершенню якої вони отримають сертифікат сертифікат. Особи, які наберуть за час практики найвищу кількість балів, автоматично зараховуються до кадрового резерву.

    Семінар на тему «Як правильно написати резюме?» провела доцент кафедри лінгвометодики та культури фахової мови, кандидат педагогічних наук Валентина Підгурська.

    Метою заходу було пояснити майбутнім спеціалістам як правильно скласти резюме так, щоб отримати хорошу роботу. Валентина Юріївна нагадала з чого має складатися стандартний формуляр резюме, які професійні та особисті якості не варто зазначати, аби вони не мали двоякого змісту.

    «Роботодавець переглядає резюме менше однієї хвилини, тому за цю хвилину він має прочитати те, що переконає його взяти вас на роботу» – зазначила вона.

    Валентина Юріївна також порадила студентам-випускникам не додавати до резюме фото, не використовувати абревіатур та іншомовних слів, аби не збити з пантелику роботодавця. Проте вона порадила додавати до стандартного пакету документів, які готуються під час влаштування на роботу, додавати й рекомендаційний лист з попереднього місця роботи. Це значно підвищить шанси на отримання бажаної посади.

    Наостанок зазначила, що при складанні такого документу як резюме варто бути максимально чесним та реально оцінювати свої можливості та вміння, аби у майбутньому уникнути непорозумінь на роботі.

  • 28.10.15 p. Як студенти 5 курсу Інституту філології та журналістики проходили педагогічну практику

    Студенти 5 курсу Інституту філології та журналістики проходили педагогічну практику  на базі старшої ланки у школах м. Житомира та за місцем проживання батьків.

    Студенти виконували обов'язки вчителя української мови і літератури та англійської мови, класного керівника, проводили уроки і виховні заходи у закріплених за ними класах.

    На уроках студенти створювали проекти уроків української мови і літератури та англійської мови, організовували роботу учнів під час проведення позакласних заходів, самостійно працювати з науково-методичною літературою. Навчальний матеріал викладали у доступній формі, умотивовували навчальну діяльність учнів, стимулювали інтерес до вивчення матеріалу, намагалися, щоб учні активно працювали протягом уроку, стимулювали їхні навчальні інтереси й активність, розвивали самостійність у навчанні. Для цього застосовували перспективні технології навчання. Показовим є те, що п’ятикурсники знайомилися з педагогічним досвідом учителів, використовували різні форми роботи, методи, прийоми, засоби навчання на уроках мови і літератури та англійської мови, вміло створювали під час уроків проблемні ситуації, що значною мірою спонукали учнів до активізації розумової діяльності, викликали цікавість до знань, застосовували ІКТ.

    Кращі студенти: Горячко Олена, Концевич Аліна, Перковська Маргарита, Деркач Марія, Власенко Ольга, Герасимчук Оксана та інші.

  • 28.10.15 p. Студенти ЖДУ ім. І. Франка зустрілися з фахівцем рекламної агенції

    Днями студенти IV курсу спеціальності «Видавнича справа та редагування» поспілкувалися із випускницею  та SMM спеціалістом рекламної агенції «Doris Advertising» Дар’єю Демчук.

    Дар’я – випускниця Житомирського державного університету імені Івана Франка спеціальності «Видавнича справа та редагування» ННІ філології та журналістики 2011 року. Після закінчення університету Дар’я Демчук стажувалася у рекламній агенції «Doris Advertising» спочатку копірайтером, а згодом отримала постійну роботу SMM спеціаліста.

    Гостя розповіла про нову для України професію SMM спеціаліста (робота з рекламою в соціальних мережах). Її робота має переваги над друкованою рекламою: працюючи в Інтернеті, завжди можна внести виправлення, а якщо примірники рекламної продукції надруковані з помилкою – на відповідного спеціаліста буде накладено штраф. Тому гостя одразу дала для студентів найголовнішу пораду – бути грамотним та перевіряти себе. Навіть на зустріч принесла підручник з українського правопису, який завжди має під рукою на робочому місці. Поділилася також посиланнями на перевірені електронні джерела з електронними довідниками з українського правопису.

    «Ще в університеті мені дали одну слушну пораду, якою я користуюся й сьогодні – потрібно завжди мати недовіру до свого тексту, читати його не по словах, а по буквах» – наголосила Дар’я Демчук.

    Відповідаючи на питання студентів, Дар’я зазначила, що диплом може бути будь-якого університету, але для роботи найголовніше – професійна компетенція і грамотність.

    Наприкінці зустрічі гостя залишила координати агенції «Doris Advertising» та запросила четвертокурсників до співпраці. «У нашій агенції ви матимете перспективи кар’єрного росту. За чотири роки роботи я керую мікровідділом та маю у підпорядкуванні трьох спеціалістів» – наголосила Дар’я Демчук.

  • 19.10.15 p. Перший раз у перший клас

    Студенти 5 курсу ННІ педагогіки спеціальності «Початкова освіта» проходять практику в перших класах загальноосвітніх навчальних закладів м. Житомира й області.

    Майбутні педагоги Шинкарчук Яна, Григорчук Тетяна, Свинцицька Аліна, Концевич Марія, Мартинюк Ольга, Сігнаєвська Надія та інші набувають професійного досвіду розвитку особистості дитини, уміння створити ситуацію успіху, радості пізнання. Адже, саме від зустрічі з першою вчителькою у дитини складається враження від школи, від спілкування з нею з’являється бажання вчитися на все життя.

  • 12.10.15 p. Триває педагогічна практика студентів 5 курсу історичного факультету

    Місцем проходження практики є загальноосвітні навчальні заклади міста Житомира, районів Житомирської та Хмельницької областей.
    Студенти факультету апробовують сучасні технології навчання на уроках історії та правознавства в 10-11 класах, проводять виховні заходи у закріплених за ними класах. Найвідповідальніше із застосуванням творчого підходу до проходження педагогічної практики підійшли такі студенти історичного факультету: Любчак Ганна, Ляшук Вадим, Томчук Алла, Цьопич Володимир, Горпинич Анна, Карлінський Олександр, Потрійна Аліна.
    Під час проведення педагогічної практики активізується процес професійного становлення та самовизначення фахівця, поглиблюються теоретичні знання майбутніх педагогів, розвиваються методичні уміння, навички практичної діяльності, професійно значущі якості особистості, створюються умови для вироблення власного методичного стилю.

  • 07.10.15 p. Студенти ЖДУ відвідали виставку програм практик та стажування

    1 жовтня студенти напряму підготовки "Менеджмент" відвідали Виставку програм практик та стажування в м. Києві.

    Столична експозиція включала:

    • короткі майстер-класи з працевлаштування (резюме / співбесіда / підготовка / практика / стажування);
    • практикум - імітації assessment center;
    • тренінги від ТОР-менеджменту, знайомство та контакти;
    • презентації компаній;
    • виставка можливостей для стажування та практики;
    • безмежний простір для надання свого резюме роботодавцям.

    МОЛОДЦІ!! Головне не зупинятись і йти до омріяної мети!!!

  • 05.10.15 p. У студентів факультету фізичного виховання і спорту триває практика

    Студенти 4 курсу факультету фізичного виховання і спорту проходять практику з 1 вересня по 16 жовтня 2015 року: 41 група – у дитячо-юнацьких спортивних школах; 42, 43, 44 групи СТН   – у загальноосвітніх   навчальних закладах міста Житомира та Житомирської області.

    З 7 вересня по 2 жовтня студенти 5 курсу проходили практику в дитячо-юнацьких спортивних школах. Варто відмітити роботу таких студентів-практикантів:

    Майковця Дмитра (41 група) – школа юних десантників;

    Каленчука Леоніда (42 група) – Красносільська ЗОШ Чуднівського р-ну; Охрімчука Ігоря (42 група) – Коростенська ЗОШ №3;

    Прокопчук Анастасію (44 група СТН) – ліцей №25 м. Житомира;

    Григоренка Сергія (51 група) – Старокостянтинівська ДЮСШ.

  • 30.09.15 p. Археологічне літо студентів-істориків ЖДУ ім. І. Франка

    Щороку влітку студенти 2 курсу історичного факультету ЖДУ ім. І. Франка проходять археологічну практику.

    Так, влітку 2015 р. в рамках проведення археологічної практики під керівництвом викладача кафедри всесвітньої історії Марини Хададової  франківці працювали в складі Дністровської комплексної археологічної експедиції та Житомирської експедиції Інституту археології НАН України. В с. Бернашівка Вінницької області були продовжені роботи з дослідження найдавнішого в Україні поселення трипільської культури V тис. до н. е.

    А в м. Олевськ Житомирської області студенти брали участь не лише в розкопках городища, але й в побудові та випробуванні човна, зробленого за давньоруськими технологіями в рамках досліджень з експериментальної археології.

  • 23.09.15 p. Cтуденти ЖДУ ім. І. Франка поїдуть на практику до Всеукраїнського дитячого центру «Молода гвардія»

    На клопотання дирекції Українського дитячого центру «Молода гвардія» (м. Одеса) для забезпечення роботи тематичних змін «Козацькими шляхами» і «Академія успіху» кращі студенти ІІІ курсу Житомирського державного університету ім. І. Франка будуть проходити практику з 27 вересня по 14 листопада 2015 року. Серед них студенти факультетів та інситутів:

    Навчально-наукового інституту педагогіки:

    • Дубова В. О. (34 гр.)
    • Борецька І. В. (32 гр.)
    • Коберник М. І. (37 гр.)
    • Павлюк В. Д. (33 гр.)
    • Осадчук Л. М. (33 гр.)
    • Гладищук Л. В. (32 гр.)
    • Прохоренко Г. О. (32 гр.)
    • Хоменко А. В. (31 гр.)
    • Манилова М. С. (32 гр.)

    Соціально-психологічного факультету:

    • Головня В. Ю. (32 гр.).

    Бажаємо їм успіху та натхнення в роботі!

  • 22.04.15 p. У Житомирському державному університеті імені Івана Франка розподілили на роботу студентів-випускників

    Цього року студенти-бюджетники денної форми навчання ЖДУ імені Івана Франка отримають направлення на роботу в дев’ять областей України.

    У розподілі взяли участь т.в.о. начальника управління освіти і науки Житомирської ОДА Ольга Липовецька, проректор Житомирськогообласного інституту післядипломної педагогічної освіти Микола Сюравчик, завідувачі районних та міських відділів освіти, представники державних підприємств, установ та організацій, відділу працевлаштування випускників університету, директори трьох Навчально-наукових інститутів та декани п’яти факультетів ЖДУ імені Івана Франка.

    Вперше традиційний державний розподіл студентів ЖДУ імені Івана Франка проводив проректор з навчально-методичної та виховної роботи університету Андрій Шевчук відповідно до Законів України «Про освіту», «Про вищу освіту» та згідно із «Порядком працевлаштування випускників вищих навчальних закладів, підготовка яких здійснювалася за держаним замовленням».

    За даними відділу працевлаштування випускників ЖДУ імені Івана Франка 2015 року було розподілено 342 спеціаліста та 99 магістрів денної форми навчання Інститутів та факультетів університету, які навчалися за державним замовленням згідно направлень міністерств та відомств, що склало 95,4 %. Окрім того, студенти-випускники, які вчилися на контрактній основі, отримали згоду на працевлаштування за фахом у різних підприємствах, установах та організаціях, в державних органах місцевого самоврядування тощо. Випускники, які мали законні підстави, отримали право на вільне працевлаштування.

    «Приємно, що щороку збільшується кількість державних і приватних підприємств, установ та організацій, які високо оцінюють фаховий рівень підготовки наших випускників і пропонують робочі місця. В цілому, цього року студенти-випускники ЖДУ імені Івана Франка отримають направлення на роботу в дев’ять областей України: Вінницьку, Волинську, Житомирську, Київську, Львівську, Рівненську, Хмельницьку, Чернівецьку та Одеську», - коментує результати розподілу ректор ЖДУ імені Івана Франка Петро Саух.

  • 11.03.15 p. Випускники 2015 року ЖДУ імені Івана Франка зустрілися з роботодавцями

    11 березня в Житомирському державному університеті імені Івана Франка для студентів-випускників провели «Ярмарок вакансій 2015».

    Традиційно відкрив захід вступним словом ректор університету Петро Саух. «Освіта знаходиться в дуже складних умовах і виживає той університет, який піклується про те, щоб зв’язати науку з виробництвом. Якщо не буде цієї зв’язки, тоді підготувати справжнього фахівця буде дуже важко. Такі зустрічі нам допомагають внести корективи до навчального процесу. Ці зустрічі наочно показують студентам, що можна чогось добитися, зробити цікавою свою кар’єру тільки при умові того, що ти будеш над цим постійно працювати. Отримати диплом університету – це ще нічого не означає, важливо знання отримані в університеті показати на практиці. Тільки від тебе залежить те, де ти будеш працювати і як ти будеш жити», – наголосив ректор ЖДУ імені Івана Франка.

    На зустріч до студентів прийшли керівники державних і недержавних структур, установ, підприємств та організацій міста та області. Приємно відзначити, що значна частина потенційних роботодавців – випускники ЖДУ імені Івана Франка. Був у числі роботодавців й 22-річний студент заочної форми навчання університету.

    Під час чергового традиційного «Ярмарку вакансій» франківці-випускники мали чудову можливість поспілкуватися з керівниками компаній, установ та організацій щодо проблем працевлаштування, специфіки роботи, умов праці та оплати. Всі поради та висновки, які зробили запрошені гості мають допомогти майбутнім професіоналам.

    По завершенні офіційної частини зустрічі, гості охоче спілкуватися віч-на-віч зі студентами та призначали їм співбесіди.

    Наразі студенти-випускники 2015 року ЖДУ імені Івана Франка результатами зустрічі задоволені та впевнені, що знайдуть свого роботодавця не лише в межах України, а й за кордоном.

  • 09.02.15 p. Студентів ЖДУ імені Івана Франка запросили на роботу до відомої в Європі ІТ-компанії

    Допоки інші студенти відпочивають чи дистанційно навчаються, студенти ЖДУ імені Івана Франка працевлаштовуються у відомі в Україні та Європі ІТ-компанії.

    Після успішного проходження стажування студента ЖДУ імені Івана Франка Ігоря Ольшевського запросили на роботу до відомої ІТ-компанії QAP. Ще четверо студентів Анатолій Голдевський, Василь Могильницький, Оксана Куліковська та Руслан Бутик проходять навчально-виробничу практику на цій же фірмі з перспективою подальшого працевлаштування.

    Зауважимо, що такі здобутки студентів-франківців стали можливими завдяки успішному закінченню франківцями ІТ-академії, яка за сприяння ІТ-компанії QAP функціонувала на базі університету у попередньому семестрі. На кожне заняття, яке відбувалося щовівторка та щоп’ятниці, до слухачів приходив фахівець з певної галузі. Під час навчання застосовувався метод гнучкого програмування Sсrum, який передбачав об’єднання студентів у групи по 5-6 осіб. Згідно цього методу кожному студенту відводилась певна роль. Відтак, для виконання домашніх завдань студенти мали об’єднуватися у соціальні групи, якій давався доступ до ресурсу компанії. Це означало, що слухачі мали заключати договір з компанією QAP про нерозголошення комерційної таємниці. Від  ЖДУ імені Івана Франка було укладено 20 таких договорів.  Для того, щоб перейти до виконання наступного завдання, потрібно було виконати попереднє. По завершенню курсів, кожен слухач отримав сертифікат. Також було проведено заключне анкетування, за результатами якого й було відібрано п’ять вище названих франківців.

    Успіхи колег не залишили байдужими інших студентів ЖДУ імені Івана Франка. Вони уже почали записуватись на наступну ІТ- академію, яка стартує з вересня 2015 року.

  • 30.01.15 p. У ЖДУ імені Івана Франка відбудеться «Ярмарок вакансій – 2015»

    Житомирський державний університет  імені Івана Франка запрошує студентів випускних курсів та працедавців – представників бізнес-компаній взяти участь у проведенні «Ярмарку вакансій – 2015», який заплановано на 11 березня 2015 року.

    Початок о 1300год в центральному корпусі університету - вул. В. Бердичівська, 40, ІІІ поверх, 301 ауд.

  • 05.11.14 p. Кар’єр-центр ЖДУ імені Івана Франка розповів випускникам про кроки пошуку роботи

    Два дні поспіль працівники кар’єр-центру університету проводили чергові семінари «Кроки пошуку роботи» для студентів випускних курсів. Цього разу - ННІ філології та журналістики та історичного факультету ЖДУ імені Івана Франка.

    Випускники отримали інформацію про те, як ефективно шукати інформацію про вакансії, як підготувати резюме та мотиваційний лист, а також як підготуватись до співбесіди. Адже вдале резюме є одним із найефективніших засобів пошуку роботи. За допомогою резюме шукаючий роботу може звернути на себе увагу, зацікавити роботодавця своїми можливостями та професійними якостями і отримати запрошення на співбесіду. Співбесіда є своєрідним іспитом, склавши який, можна довести свою відповідність тій чи іншій відкритій вакансії. Підготувавшись до співбесіди, проаналізувавши можливі запитання та спланувавши можливі відповіді на них можна досягти бажаної мети.

    На завершення заходу працівники кар’єр-центру університету підсумували, що один з найбільш важливих та дієвих методів досягнення позитивного результату в пошуках роботи - це вміння чітко поставити мету. Учасникам побажали впевненості у собі, активності і цілеспрямованості в пошуках роботи.

  • 30.10.14 p. Кар’єр-центр ЖДУ імені Івана Франка інформує про проведення семінару «Кроки пошуку роботи»

    29 жовтня 2014 р. в університеті відбувся семінар «Кроки пошуку роботи», що проводився працівниками кар’єр-центру університету для студентів випускних курсів природничого факультету та факультету фізичного виховання і спорту.

    Франківці отримали інформацію про те, як ефективно шукати інформацію про вакансії, як підготувати резюме та мотиваційний лист, а також як підготуватись до співбесіди. Доведена інформація зацікавила присутніх.

    Час братися до реалізації. Повірте у власні сили та можливості, не бійтеся труднощів, сміливо долайте перешкоди – і все вийде!

     

  • 17.10.14 p. Кар’єр-центр ЖДУ імені Івана Франка інформує про проведення семінару «Кроки пошуку роботи»

    13 жовтня 2014 р. в університеті відбувся семінар «Кроки пошуку роботи» для студентів випускних курсів соціально-психологічного факультету.

    Перед студентами виступила викладач кафедри менеджменту і адміністрування кандидат економічних наук, доцент Тетяна Вікторівна Боцян. Вона ознайомила студентів з тим, де і як шукати інформацію про вакансії, як правильно подати інформацію про себе роботодавцю, як зробити, щоб перший контакт з роботодавцем не став останнім.

    Отже, студенти змогли переконатися в тому, що активна участь у власній долі не лише дозволяє розширити поле для вибору, а й дає надзвичайно приємне відчуття контролю над подіями власного життя і сили для реалізації запланованого.

  • 17.09.14 p. QAP та Житомирський університет оголошують про початок курсів з WEB-програмування

    Перша Житомирська ІТ-академія вкотре відчиняє свої двері для навчання і розвитку талановитої молоді та в рамках програми корпоративної соціальної відповідальності «ІТ-education» розпочинає набір на факультатив з WEB-програмування.

    Навчання в QAP ІТ-академії триватиме 8 місяців та охоплюватиме наступні напрямки: HTML, CSS, JavaScript, MVC, Git&GitFlow.

    Наталя Андрейчук, виконавчий директор QAP:

    «Ми приємно схвильовані запуском чергового етапу нашої програми корпоративної соціальної відповідальності «ІТ-education», що покликана впроваджувати новітні знання та практики ІТ-галузі серед талановитих студентів. QAP з радістю ділиться власною експертизою, що допоможе молодим фахівцям саморозвиватися, зростати професійно, долучатися до створення інноваційних продуктів».

    Програма навчання складатиметься з кількох етапів:

    - Вступне тестове завдання, за результатами якого буде сформована основна група студентів.

    - Теоретичні лекції з основ програмування на базі Житомирського державного університету імені Івана Франка.

    - Практичні заняття з використанням новітніх технологій та трендових інструментів розробки.

    - Фінальне тестове завдання, атестація знань та навичок студентів.

    Випускники програми, що успішно складуть фінальне тестування, отримають можливість долучитися до команди розробників провідної ІТ-компанії міста – QAP та вдосконалювати здобуті знання з кращими експертами галузі.

    Заявки на навчання приймаються до 1 жовтня 2014 року за посиланням: http://goo.gl/EFOMxd.

    Додаткову інформацію Ви можете отримати за телефоном: (067) 348 33 79, або за електронною адресою: info@qapint.com.

    Довідка про компанію QAP:

    QAP надає повний цикл CLM послуг, пов'язаних з розробкою інтерактивного контенту, складною аналітикою, multichannel комунікаціями та CRM синхронізацією. Досвід роботи з міжнародними партнерами  (Cegedim, Salesforce.com, Terrasoft, Veeva) дозволяє розробляти якісний СLM-продукт під потреби конкретних компаній. Місія QAP – підвищувати комерційну ефективність партнерів, надаючи послуги найвищої якості.

  • Кар’єр-центр – підрозділ Житомирського державного університету імені Івана Франка

    Кар’єр-центр: підтримує місію університету шляхом реалізації різнобічних високоякісних освітніх послуг та програм розвитку кар’єри, які допоможуть студентам і випускникам у досягненні задуманих кар’єрних цілей.

    Затребуваність випускників, їх конкурентоспроможність на ринку праці, досягнення випускників розглядаються найважливішим показником якості освіти. Якість того, хто навчається, характеризується за допомогою показників, одним із яких є планування кар’єри.

    Кар’єр-центр запрошує студентів і випускників до:

    • реєстрації;
    • участі у тренінгах, семінарах, консультаціях;
    • організації практик і стажувань;
    • встановлення прямих контактів з роботодавцями;

    Кар’єр-центр запрошує працедавців до:

    • розміщення інформації про підприємство та вакансії;
    • проведення презентацій;
    • пошуку на конкурсній основі студентів та випускників для працевлаштування або стажування;
    • участь у щорічних Днях кар’єри.