Наукові лабораторії
Наукові школи | Наукові центри | Наукові лабораторії |
Міжвідомча науково-дослідна лабораторія «Теорія і практика підготовки майбутніх учителів до педагогічної дії»
Дата створення: 16.07.2010 р.
Керівники:
- доктор педагогічних наук, доцент, завідувач кафедри дошкільної освіти та педагогічних інновацій Коновальчук Іван Іванович;
- доктор педагогічних наук, професор, завідувач відділу теорії і практики педагогічної освіти Інституту педагогічної освіти і освіти дорослих імені Івана Зязюна НАПН України Лавріненко Олександр Андрійович.
Члени лабораторії:
- Дубасенюк О. А. — д. пед. н., професор, професор кафедри педагогіки, професійної освіти та управління освітніми закладами;
- Солдатенко М. М. — д. пед. н., професор, Інститут педагогічної освіти і освіти дорослих імені Івана Зязюна НАПН України;
- Кучерявий О. Г. — д. пед. н., професор, Інститут педагогічної освіти і освіти дорослих імені Івана Зязюна НАПН України;
- Султанова Л. Ю. — д. пед. н., старший науковий співробітник, Інститут педагогічної освіти і освіти дорослих імені Івана Зязюна НАПН України;
- Вознюк О. В. — д. пед. н., доцент, професор кафедри англійської мови з методиками викладання у дошкільній та початковій освіті;
- Шанскова Т. І. — д. пед. н., доцент, доцент кафедри дошкільної освіти та педагогічних інновацій;
- Танська В. В. — к. пед. н., доцент, директор навчально-наукового інституту педагогіки;
- Федорова М. А — к. пед. н., доцент, доцент кафедри дошкільної освіти та педагогічних інновацій;
- Максимова О. О. — к. пед. н., доцент кафедри дошкільної освіти та педагогічних інновацій;
- Басюк Н. А. — к. пед. н., доцент, доцент кафедри дошкільної освіти та педагогічних інновацій;
- Тарнавська Н. П. — к. психол. н., доцент кафедри дошкільної освіти та педагогічних інновацій;
- Коновальчук І. М. — викладач кафедри англійської мови з методиками викладання в дошкільній та початковій освіті;
- Примак О. В. — аспірантка;
- Майструк Т. С. — аспірантка.
Мета: проведення науково-дослідницької роботи, обмін педагогічним досвідом, удосконалення програм і технологій підготовки майбутніх учителів до педагогічної дії.
Основні напрямки діяльності:
- теоретико-методологічні та методичні засади освіти дорослих;
- теорія і практика підготовки майбутніх учителів до педагогічної дії;
- інформаційно-технологічне забезпечення професійної підготовки сучасного педагога;
- компетентнісний підхід до підготовки майбутніх педагогів;
- розвиток педагогічної майстерності в умовах інноваційних змін в освіті;
- естетичні та етичні основи розвитку педагогічної майстерності вихователів ЗДО та вчителів початкової школи;
- загальнокультурний розвиток особистості педагога в умовах постіндустріального суспільства.