Міжвідомча науково-дослідна лабораторія «Теорія і практика підготовки майбутніх учителів до педагогічної дії»

Дата створення: 16.07.2010 р.

Керівники:

  • доктор педагогічних наук, доцент, завідувач кафедри дошкільної освіти та педагогічних інновацій Коновальчук Іван Іванович;
  • доктор педагогічних наук, професор, завідувач відділу теорії і практики педагогічної освіти Інституту педагогічної освіти і освіти дорослих імені Івана Зязюна НАПН України Лавріненко Олександр Андрійович.

Члени лабораторії:

  • Дубасенюк О. А. — д. пед. н., професор, професор кафедри педагогіки, професійної освіти та управління освітніми закладами;
  • Солдатенко М. М. — д. пед. н., професор, Інститут педагогічної освіти і освіти дорослих імені Івана Зязюна НАПН України;
  • Кучерявий О. Г. — д. пед. н., професор, Інститут педагогічної освіти і освіти дорослих імені Івана Зязюна НАПН України;
  • Султанова Л. Ю. — д. пед. н., старший науковий співробітник, Інститут педагогічної освіти і освіти дорослих імені Івана Зязюна НАПН України;
  • Вознюк О. В. — д. пед. н., доцент, професор кафедри англійської мови з методиками викладання у дошкільній та початковій освіті;
  • Шанскова Т. І. — д. пед. н., доцент, доцент кафедри дошкільної освіти та педагогічних інновацій;
  • Танська В. В. — к. пед. н., доцент, директор навчально-наукового інституту педагогіки;
  • Федорова М. А — к. пед. н., доцент, доцент кафедри дошкільної освіти та педагогічних інновацій;
  • Максимова О. О. — к. пед. н., доцент кафедри дошкільної освіти та педагогічних інновацій;
  • Басюк Н. А. — к. пед. н., доцент, доцент кафедри дошкільної освіти та педагогічних інновацій;
  • Тарнавська Н. П. — к. психол. н., доцент кафедри дошкільної освіти та педагогічних інновацій;
  • Коновальчук І. М. — викладач кафедри англійської мови з методиками викладання в дошкільній та початковій освіті;
  • Примак О. В. — аспірантка;
  • Майструк Т. С. — аспірантка.

Мета: проведення науково-дослідницької роботи, обмін педагогічним досвідом, удосконалення програм і технологій підготовки майбутніх учителів до педагогічної дії.

Основні напрямки діяльності:

  • теоретико-методологічні та методичні засади освіти дорослих;
  • теорія і практика підготовки майбутніх учителів до педагогічної дії;
  • інформаційно-технологічне забезпечення професійної підготовки сучасного педагога;
  • компетентнісний підхід до підготовки майбутніх педагогів;
  • розвиток педагогічної майстерності в умовах інноваційних змін в освіті;
  • естетичні та етичні основи розвитку педагогічної майстерності вихователів ЗДО та вчителів початкової школи;
  • загальнокультурний розвиток особистості педагога в умовах постіндустріального суспільства.