Наукові лабораторії
Наукові школи | Наукові центри | Наукові лабораторії |
Науково-дослідна лабораторія «Поліська школа андрагогіки»

Дата створення: 26.04.2013 р.
Керівник: доктор педагогічних наук, доцент, завідувач кафедри початкової освіти та культури фахової мови Шанскова Тетяна Ігорівна.
Члени лабораторії:
- Рудницька Н. Ю. — к. пед. наук, доцент, доцент кафедри початкової освіти та культури фахової мови;
- Підгурська В. Ю. — к. пед. н., доцент, доцент кафедри початкової освіти та культури фахової мови;
- Танська В. В. — к. пед. н., доцент, директор Навчально-наукового інституту педагогіки;
- Мірошниченко О. А. — к. пед. н., доцент, доцент кафедри педагогіки, професійної освіти та управління освітніми закладами;
- Басюк Н. А. — к. пед. н., доцент, доцент кафедри початкової освіти та культури фахової мови;
- Гордієнко О. А. — к. пед. наук, доцент, доцент кафедри початкової освіти та культури фахової мови;
- Коновальчук І. М. — к. пед. наук, ст. викладач кафедри початкової освіти та культури фахової мови
- Голубовська І. В. — к. філол. наук, доцент, доцент кафедри початкової освіти та культури фахової мови;
- Марущак О. М. — к. пед. наук, ст. викладач кафедри початкової освіти та культури фахової мови.
Мета: проведення фундаментальних, пошукових та прикладних наукових андрагогічних досліджень з проблем підвищення ефективності підготовки та перепідготовки фахівців в умовах вищої, професійної освіти; сприяння реалізації положень концепції неперервної освіти та Концепції освіти дорослих шляхом розвитку різноманітних форм освіти дорослих Поліського регіону.
Основні напрямки діяльності:
- науково-дослідницький — проведення фундаментальних, пошукових та прикладних наукових досліджень з андрагогічної тематики;
- науково-методичний — науково-методичне забезпечення післядипломної освіти педагогічних кадрів та перепідготовки фахівців у контексті андрагогічного підходу;
- інформаційно-просвітницький — проведення консультативної роботи та надання методичної допомоги спеціалістам-андрагогам (організація семінарів, тренінгів щодо засвоєння сучасних освітніх технологій в системі освіти дорослих);
- організаційно-методичний — розробка рекомендацій щодо вдосконалення вищої, післядипломної та професійної освіти в контексті регіональних тенденцій її розвитку.