Михайлова Оксана Сергіївна
Посада, науковий ступінь, вчене звання: завідувач кафедри, доцент, кандидат педагогічних наук.
Початок роботи в університеті: з 1999 року.
Інформація про вищу освіту: у 1999 році закінчила Житомирський державний університет імені Івана Франка за спеціальністю «Англійська та німецька мови та зарубіжна література» та отримала кваліфікацію вчителя. У 2002 році закінчила магістратуру Житомирського державного університету імені Івана Франка за спеціальністю «Педагогіка і методика середньої освіти. Мова та література (англійська)» та здобула кваліфікацію магістра педагогічної освіти, викладача англійської мови та літератури.
Навчання в аспірантурі, докторантурі. Тема дисертаційного дослідження: у 2008 році закінчила аспірантуру кафедри педагогіки Житомирського державного університету імені Івана Франка за спеціальністю 13.00.07 «Теорія і методика виховання». Тема кандидатської дисертації «Соціокультурне виховання майбутніх учителів у процесі вивчення гуманітарних дисциплін».
Інформація про стажування: Житомирський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти (22 вересня 2011 р. — 22 жовтня 2011 р.); ДВНЗ «Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника» (20 лютого 2016 р. — 26 березня 2016 р.).
Кількість публікацій: понад 45.
Наукові інтереси та досягнення: соціокультурне виховання майбутніх учителів; іноземна література для дітей; міжпредметні зв’язки у процесі соціокультурного виховання майбутніх учителів-гуманітаріїв.
Навчальні предмети, які викладає: іноземна мова, іноземна мова (поглиблений курс англійської мови), практика англійської мови, основи наукової комунікації, іноземна мова за професійним спрямуванням (англійська), теорія сучасної англійської мови, іноземна література для дітей.
Основні друковані праці:
- Михайлова О. С. Розвиток особистості на уроках англійської мови / О. С. Михайлова. — Х.: Вид. група «Основа», 2006. — 112 с.
- Михайлова О. С. ABC Land: навчально-методичний посібник з навчання читання в початковій школі / О. С. Гуманкова. — Житомир: Вид-во ЖДУ ім. І.Франка, 2014. — 156 с., іл.
- Розвиток фонетичної компетенції студентів І курсу факультетів іноземних мов // Навчай і Навчайся: (укр., англ. та німецькою мовами): збірник науково-методичних матеріалів / Відп. ред. В. С. Пащук. — Житомир: Поліграфічний центр Житомирського педуніверситету, 2003. — Кн. 4. — С. 50-55.
- Mikhailova O. S. Sociocultural Upbringing by means of a Foreign Language / O. S. Mikhailova // English in the 3-rd Millenium. Abstracts of the participants of the 5th National TESOL-Ukraine Forum for Students of Humanities. — Kyiv, 2004. — P. 72-73.
- Михайлова О. С. Соціокультурне виховання як історична проблема / О. С. Михайлова // Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини. Частина 1 / Гол. Ред.: Мартинюк М. Т. — К.: Міленіум, 2006. — С. 169–176.
- Михайлова О. С. Етапи соціокультурного виховання майбутніх учителів у процесі вивчення гуманітарних дисциплін / О. С. Михайлова // Вісник Чернігівського державного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка. Випуск 48. Серія: педагогічні науки: Збірник. — Чернігів: ЧДПУ, 2007. — № 48. — С. 189-193.
- Михайлова О. С. Літературно-музичний вечір як форма соціокультурного виховання (на прикладі свята, присвяченого Дню Святого Валентина) / О. С. Михайлова // Іноземні мови в навчальних закладах. — К.: «Педагогічна преса», 2008. — Вип. 1(29). — С. 94-102.
- Михайлова О. С. Роль міжпредметних зв’язків у процесі соціокультурного виховання майбутніх учителів-гуманітаріїв // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка. Вип. 92 / Чернігівський національний педагогічний університет імені Т. Г. Шевченка; гол. ред. Носко М. О. — Чернігів: ЧНПУ, 2011. — 360 с. (Серія: Педагогічні науки). — С. 195-197.
- Михайлова О. С. Модель соціокультурного виховання майбутніх учителів у процесі вивчення гуманітарних дисциплін /О. С. Михайлова // Вісник ЖДУ. — 2011. — Вип. 59. — С. 77–80.
- Михайлова О. С. Нестандартний урок іноземної мови як засіб формування соціокультурного виховання учнів початкової школи // Перспективи раннього навчання іноземних мов в Україні та за кордоном: монографія / за ред. І. В. Самойлюкевич. — Житомир: Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2012. — С. 249–260.
- Михайлова О. С. Психолого-педагогічні характеристики соціокультурного виховання майбутніх учителів // Щомісячний науково-педагогічний журнал «Молодь і ринок». — Дрогобич, 2013. — № 7(102). — С. 58–62.
- Михайлова О. С. Формування соціокультурної компетенції учнів початкової школи в процесі навчання читання // Всеукраїнський науково-практичний освітньо-популярний журнал «Імідж сучасного педагога». — Полтава, 2013. — № 4(133). — С. 52–58.
- Михайлова О. С. Формування соціокультурної компетенції учнів початкової школи в процесі навчання аудіювання / О. С. Михайлова // Вісник ЖДУ. — 2013. — Вип. 6 (72). — С. 131–136.
- Михайлова О. С. Формування соціокультурної компетенції учнів початкової школи в процесі навчання письма // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка. Вип. 119 / Чернігівський національний педагогічний університет імені Т. Г. Шевченка; гол. ред. Носко М. О. — Чернігів: ЧНПУ, 2014. — 288 с. (Серія: Педагогічні науки). — С. 147-152.
- Михайлова О. С. Естетичне виховання учнів початкової школи засобами позакласної роботи / О. С. Михайлова // Вісник ЖДУ. — 2015. — Вип. 1(79). — С. 112–115.
- Михайлова О. С. Формування основ соціокультурної компетентності учнів початкової школи у процесі навчання монологічного мовлення / О. С. Михайлова, М. С. Ожоженко // Сучасні тенденції і пріоритети компетентісного підходу в підготовці майбутніх фахівців дошкільної та початкової освіти : звірник науково-методичних праць / за заг. Редакцією В. Є. Литньова, Н. Є. Колесник, Т. В. Завязун. — Житомир : «Полісся», 2016. — У 3-х ч. — Ч. ІІ. — 296 с.
- Михайлова О. С. Організація позакласної роботи з англійської мови молодших школярів у літньому лінгвістичному таборі / О. С. Михайлова, А. Є. Лагутова // Сучасні тенденції і пріоритети компетентісного підходу в підготовці майбутніх фахівців дошкільної та початкової освіти : звірник науково-методичних праць / за заг. Редакцією В. Є. Литньова, Н. Є. Колесник, Т. В. Завязун. — Житомир : «Полісся», 2016. — У 3-х ч. — Ч. ІІ. — 296 с.
- Михайлова О. С. Формування особистості в соціальному середовищі у педагогічних концепціях американських учених 20 століття (Джон Дьюї, Вільям Кілпатрик, Хелен Паркхерст) / О. С. Михайлова // Вісник ЖДУ. — 2016. — Вип. 2 (84) — С. 82–85.
- Михайлова О. С. Генеза становлення та компоненти моделі соціокультурного виховання майбутніх учителів // Митець — культура — виміри часу. Міжнародні наукові читання 2016 в музеї Бориса Лятошинського в Житомирі : зб. статей / ред.-упор. Л. М. Єршова, К. І. Новосельський. — Житомир : Вид. О. О. Євенок, 2016. — 500 с.
- Михайлова О. С. Використання драматико-педагогічних технологій у навчанні англійської мови дітей молодшого шкільного віку у центрах соціально-психологічної реабілітації / О. С. Михайлова, Д. С. Сидорчук // Професійна освіта в умовах іетеграційних процесів: теорія і практика : збірник наукових праць / за заг. редакцією проф. С. С. Вітвицької, доц. Н. Є. Колесник. — Житомир : ФОП «Н.М. Левковець», 2017. — У 3-х ч. — Ч. ІІ. — 260 с.
- Михайлова О. С. Соціокультурне виховання учнів початкової школи на уроках англійської мови / О. С. Михайлова, К. М. Шадура // Професійна освіта в умовах іетеграційних процесів: теорія і практика : збірник наукових праць / за заг. редакцією проф. С. С. Вітвицької, доц. Н. Є. Колесник. — Житомир : ФОП «Н. М. Левковець», 2017. — У 3-х ч. — Ч. ІІ. — 260 с.
- Михайлова О. С. Соціокультурне виховання молодших школярів засобами іноземної літератури / О. С. Михайлова // Збірник наукових праць «Педагогічні науки» Херсонського державного університету. — Херсон: Видавництво і друкарня — Видавничий дім «Гельветика», 2017. — Випуск LXXVI. Том 2. — 164 с.
- Михайлова О. С. Соціокультурне виховання молодших школярів засобами мистецтва // Митець — культура — виміри часу. Міжнародні наукові читання 2017 в музеї Бориса Лятошинського в Житомирі : зб. статей / ред.-упор. І. Є. Копоть. — Житомир : Вид. О. О. Євенок, 2017. — 556 с. (С. 279-290).
- Гуманкова О. С., Михайлова О. С. ABC Land: навчальний посібник з англійської мови для дітей дошкільного віку. — Житомир: Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2018. — 156 с.
- Михайлова О. С. Модель соціокультурного виховання майбутніх учителів у процесі вивчення гуманітарних дисциплін як соціальна технологія в професійній освіті // Сучасні соціальні технології в освіті : Колективна монографія / [[кол.авт.] за заг. ред. Наталії Сейко]. — Житомир : Вид. О. О. Євенок, 2018. — 332 с. (С. 274-329).
- Михайлова О. С. Інноваційні форми та методи позакласної роботи з англійської мови в початковій школі // Методичний експрес: Актуальні напрями професійного розвитку вчителя іноземної мови в дошкільній та початковій освіті : Навчально-методичний посібник / О. С. Гуманкова, С. В. Дєньгаєва, О. А. Зимовець, Є. М. Карпенко, О. П. Мазко, О. С. Михайлова, І. В. Самойлюкевич та ін. / За заг. ред. І. В. Самойлюкевич — Житомир: Вид. О. О. Євенок, 2018. — 118 c. (C. 79-83)
- Михайлова О. С. Інтеграція методів, як засіб оптимізації формування англомовної компетентності у читанні учнів початкової школи / О. С. Гуманкова, О. С. Михайлова // Система підготовки майбутніх фахівців у контексті становлення Нової української школи : монографія / заг. редакцією В. Є. Литньова, Н. Є. Колесник, Т. В. Завязун. — Житомир : Вид. О. О. Євенок, 2019. — 344 с.
|
Вознюк Олександр Васильович
Посада, науковий ступінь, вчене звання: професор кафедри, доктор педагогічних наук, доцент.
Біографія: народився в селі Білокоровичи Олевського району Житомирської області 30 червня 1958 року. З 1982 по 1987 р. навчався на факультеті іноземних мов Житомирського державного педагогічного інституту. Після закінчення Житомирського державного педагогічного інституту отримав диплом з відзнакою за спеціальністю вчителя англійської та німецької мови. Отримав направлення до Житомирської середньої школи № 3, де з 1987 до 2001 рік працював вчителем англійської мови. З 2001 року працював у Житомирському військовому інституті Національного авіаційного університету.
Початок роботи в університеті: з 2009 року.
Інформація про вищу освіту: у 1987 році закінчив факультет іноземних мов Житомирського державного педагогічного інституту, отримав кваліфікацію «вчитель англійської і німецької мови».
Навчання в аспірантурі, докторантурі: з 2010 по 2013 року навчався у докторантурі ЖДУ імені Івана Франка за фахом 13.00.01 — загальна педагогіка та історія педагогіки.
Тема дисертаційного дослідження: «Теоретико-методологічні засади розвитку особистості педагога в умовах цивілізаційних змін» зі спеціальності 13.00.01 — загальна педагогіка та історія педагогіки.
Інформація про стажування: Хмельницька гуманітарно-педагогічна академія; 16.11.2015 р. — 16.05.2016 р.; стажування на кафедрах педагогіки і психології та дошкільної педагогіки, психології і фахових методик, тема: «Сучасні технології викладання дисциплін професійно-практичної підготовки фахівців дошкільної і початкової освіти»; наказ № 96-а; посвідчення № 255 від 11.04.2016 р.; Інститут профспілок по співробітництву за розвиток ІСКОС Емілія Романья Онлус (Італія); 24.12.2015 р. — 24.06.2016 р.; тема: «Інклюзивна педагогіка в дошкільних навчальних закладах»; посвідчення № 1 від 24.06.2016 р.
Наукові інтереси та досягнення: розробка інтегративних курсів у системі підготовки майбутніх педагогів дошкільної і початкової освіти; проблеми розвитку особистості педагога, спеціальна педагогіка, інклюзивна освіта, проблеми психотерапії та психокорекції дітей з особливими потребами, теорія синтезу знань; нова парадигма освіти, педагогічна парадоксологія, синтез науки та релігії, комплексне вивчення людини; історіографія, соцієтальна психіка українського народу; системний аналіз та універсальна модель буття; загальна теорія впливу та антиманіпуляційні технології; акмеологія та синергетична парадигма (в освіті, психології, філософії, соціології, економіці, природничих науках); методика викладання іноземних мов; екологічне та естетичне виховання, ноосферна освіта та здоровий спосіб життя й ін.
Навчальні предмети, які викладає: порівняльна дошкільна педагогіка, методика діагностика розвитку дітей дошкільного віку, основи інклюзивної педагогіки, дефектологія та логопедія.
Нагороди: Нагороджений знаком ЖДУ імені Івана Франка «Слава ЖДУ імені Івана Франка» (2018 р.).
Останні наукові публікації:
- Voznyuk A. A. New paradigm of psychotherapy correction (rehabilitation) of the children with special needs // American Journal of Fundamental, Applied & Experimental Research. — 2017. — 3 (6). — Р. 86-92.
- Вознюк О. В. Головні аспекти і напрями постнекласичної педагогіки та освіти // Проблеми освіти: збірник наукових праць / Інститут модернізації змісту освіти МОН України. — Київ, 2017. — Вип. 87. — С. 66-75.
- Вознюк О. В. Розвиток педагогічної дійсності // Вища освіта України. — 2017. — (2) 65. — С. 23-31.
- Вознюк О. В. Постнекласична педагогіка як потужний ресурс професійної освіти // Професійна підготовка фахівців: креативний підхід: монографія / за ред. О. А. Дубасенюк. — Житомир : Вид-во Євенок О. О., 2017. — 458 с. — С. 28-71.
- Вознюк А. В. Универсальная модель микро- и макроэкономических феноменов : монография. — Житомир: Lambert publishing press, 2017. — 170 с.
- Вознюк А. В. Новое понимание дошкольного воспитания // Актуальные проблемы начального, дошкольного и специального образования в условиях модернизации / под ред. Т. Ю. Макашиной, О. Б. Широких. — Государственный социально-гуманитарный университет. — Коломна: ГСГУ, 2017. — 356 с. — С. 21-25.
- Вознюк О. В. Система цільових орієнтирів сучасної освіти // Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка. 2017. № 2 (5). — С. 18-24.
- Вознюк А. В. Педагогическая аксиоматика как теоретическая педагогика: монография. — Житомир : Вид-во Євенок О. О., 2017. — 444 с.
- Вознюк А. В. Генезис и терапия посттравматических стрессовых расстройств, а также иных болезней: интегральная модель // «Академия Тринитаризма», М., Эл № 77-6567, публ.24054, 10.12.2017
- Вознюк А. В. Сотрудничество vs партнерство: новые ориентиры развития педагогики и образования в свете цивилизационных проектов // «Академия Тринитаризма», М., Эл № 77-6567, публ.24064, 14.12.2017
- Вознюк А. В. Системные основания генезиса и терапии онкологических, а также иных болезней // «Академия Тринитаризма», М., Эл № 77-6567, публ.24111, 25.12.2017
- Вознюк А. В. Универсальный метод терапии онкологических и иных болезней: монография. — Житомир, 2017. — 140 с.
- Вознюк О. В. Концептуальний та прикладний ресурс психопедагогіки // Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи: збірник наукових прац / [редкол. Л.Б.Лук’янова (голова) та ін. ]; Ін-т пед. Освіти і освіти дорослих НАПН України. — К.; Ніжин: Видавець ПП Лисенко М.М., 2017. — Вип. 1 (13). — С. 30-40.
- Вознюк О. В. Педагогічні ресурси здоров’я учасників освітнього процесу // Матеріали науково-практичної конференції з міжнародною участю «Вища освіта в медсестринстві: проблеми і перспективи», Житомир, 19-20 жовтня 2017 р. /за ред. В.Й. Шатила. — Житомир: Полісся, 2017. — 444 с. — С. 64-72.
- Вознюк А. В. Анализ агрессивности/деструктивности «антисистем»: методологический и прикладный аспекты // «Академия Тринитаризма», М., Эл № 77-6567, публ.24152, 04.01.2018
- Вознюк А. В. Анатомия зла. — Житомир, 2018. — 174 с.
- Вознюк А. В. Компенсирующий характер познания // «Академия Тринитаризма», М., Эл № 77-6567, публ.24279, 16.02.2018
- Вознюк А. В. Компенсирующий феномен познания как фундаментальный гносеологический постулат: монография. — Житомир: Koob publications, 2018. — 95 с.
- Вознюк А. В. Структурированная мудрость, извлеченная из информационного океана. — Житомир: Koob publications, 2018. — 198 с.
- Вознюк А. В. Структурированная мудрость, извлеченная из информационного океана // «Академия Тринитаризма», М., Эл № 77-6567, публ.24316, 02.03.2018
- Вознюк О. В. Теоретичний базис акмеології // Теорія та методика професійно-педагогічної підготовки освітянських кадрів: акмеологічні аспекти : монографія / керівн. авт. кол. Н. В. Гузій ; Мін-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т імені М. П. Драгоманова. — Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2018. — С. 9-39.
- Вознюк А. В. Система аксиом педагогики и образования // «Академия Тринитаризма», М., Эл № 77-6567, публ.24361, 20.03.2018
- Вознюк А. В. Система аксиом педагогики и образования: монография. — Житомир: Koob publications, 2018. — 148 с.
- Вознюк А. В. Система педагогических аксиом как отражение фундаментальных форм и видов материи: теоретический и прикладной аспекты // «Академия Тринитаризма», М., Эл № 77-6567, публ.24384, 28.03.2018
- Вознюк А. В. Как возможна акмеология // «Академия Тринитаризма», М., Эл № 77-6567, публ.24410, 09.04.2018
- Вознюк А. В. Как возможна акмеология: монография. — Житомир: Koob publications, 2018. — 306 с.
- Вознюк А. В. Главная загадка самосознания // «Академия Тринитаризма», М., Эл № 77-6567, публ.24445, 24.04.2018 ISSN 2618-9968.
- Вознюк О. В. Аналіз співробітництва і партнерства як орієнтирів концепції «Нова українська школа» // Підготовка фахівців у контексті становлення Нової української школи / за заг. ред. В. Є.Литньова, Н.Є Колесник, Т.В.Завязун. — Житомир: ФОП «НМ Левковець», 2018. — у 2-х ч. — Ч. 1. — 236 с. — С. 29-37.
- Вознюк А. В. Главная загадка самосознания: монография. — Житомир: Koob publications, 2018. — 164 с.
- Вознюк А. В. Механизмы актуализации самосознания // «Академия Тринитаризма», М., Эл № 77-6567, публ.24476, 10.05.2018 ISSN 2618-9968.
- Вознюк А. В. Механизмы актуализации самосознания: монография. — Житомир: Koob publications, 2018. — 172 с.
- Вознюк О. В. Нові рубежі розвитку освіти і педагогіки // Педагогіка співробітництва як складова реалізації освітньої стратегії навчального закладу: Збірник матеріалів інтернет-конференції. — Житомир, 2018. — С. 140-142
- Вознюк О. В. Орхестичне виховання як музично-театралізована діяльність: пошук універсального засобу розвитку дітей та молоді / О. В. Вознюк, Л.Ф. Маловицька // Актуальні питання мистецької педагогіки : зб. наук. праць / гол. ред. І. М. Шоробура. — Хмельницький ФОП Стрихар А.М., 2018. — Вип. 7. — С. 18-24. ISSN 2413-5402
- Вознюк А. В. Фундаментальные и прикладные основания общинного/соборного устройства Вселенной // «Академия Тринитаризма», М., Эл № 77-6567, публ.24585, 23.06.2018
- Вознюк А. В. Некоторые закономерности реализации парадигмы мультикультурализма/мультиэтичности в Европе и мире // «Академия Тринитаризма», М., Эл № 77-6567, публ.24634, 16.07.2018 ISSN 2618-9968.
- Вознюк А. В. Новая парадигма наркотической зависимости : монография. — Житомир: Koob publications, 2018. — 158 с.
- Вознюк А. В. Междисциплинарный характер новой парадигмы наркотической зависимости // «Академия Тринитаризма», М., Эл № 77-6567, публ.24708, 20.08.2018 ISSN 2618-9968.
- Вознюк О. В. (Voznyuk Alexander V.) Aggression and health: an attempt at conceptual integrating these phenomena // Technologies of intellect development, Vol 2, No 8(19) (2018) ISSN: 2223-0521
- Вознюк А. В. (O. V. Vozniuk) Universal matrixes of knowledge as interdisciplinary instruments of scientific research and students’ teaching means // Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. Педагогічні науки. — 2018. — 2 (93). — С. 5-12.
- Вознюк А. В. Система аксиом педагогики и образования: монография. — Житомир: Lambert Academic Publlishing, 2018. — 160 с.
- Вознюк А. В. Закономерности реализации парадигмы мультикультурализма / мультиэтичности в Европе и мире. — Житомир: Koob publications, 2018. — 42 с.
- Вознюк А. В. Методологические, ценностные и цивилизационные основания науки // «Академия Тринитаризма», М., Эл № 77-6567, публ.24808, 26.09.2018 ISSN 2618-9968.
- Voznyuk A. V. Major universal matrixes of knowledge as interdisciplinary instruments of scientific research and students’ teaching means // «Академия Тринитаризма», М., Эл № 77-6567, публ.24856, 15.10.2018 ISSN 2618-9968.
- Voznyuk A. V. The enigma of hemispheric perception of the world is probably solved due to which the problem of self-consciousness generation and localization is cleared up // «Академия Тринитаризма», М., Эл № 77-6567, публ.24866, 19.10.2018 ISSN 2618-9968.
- Дімітріс Аргіропоулос, Вознюк О. В., Ковальчук І. І. Педагогічні ресурси впровадження в освітню галузь інклюзивної парадигми // Актуальні проблеми інклюзивної освіти в Україні: зб. наук. праць / За матеріалами Всеукраїнського науково-практичного семінару «Микола Дмитрович Ярмаченко і сучасна інклюзивна освіта» / за гол. ред. проф. Здаченич Л.В. та ін. — Хмельницький ХГПА, 2018. Вип. 2. — 247 с. — С. 6-9.
- Вознюк А. В. К вопросу о законе сохранения моральных усилий // «Академия Тринитаризма», М., Эл № 77-6567, публ.24901, 01.11.2018 ISSN 2618-9968.
- Вознюк О. В. Процедура обґрунтування педагогічних аксіом // Проблеми освіти: збірник наукових праць. ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти». К., 2018. Вип. 90. 240 с. С. 49-58.
- Вознюк А. В. Теория человеческой агрессивности. — Житомир: Koob publications, 2018. — 294 с.
- Вознюк А. В. Теория человеческой агрессивности // «Академия Тринитаризма», М., Эл № 77-6567, публ.24935, 13.11.2018 ISSN 2618-9968.
- Вознюк О. В. Аксіоматичні основи освіти дорослих // Концептуальні засади розвитку освіти дорослих: світовий досвід, українські реалії і перспективи: збірник наукових статей / за ред. Кременя В.Г., Никало Н.Г., укл. Аніщенко О. В., Лук’янова Л.Б. — К.: Знання України, 2018. — 616 с. — С. 76-80.
- Вознюк А. В. На пути к построению педагогической аксиоматики // Актуальные проблемы начального, дошкольного и специального образования в условиях модернизации / под ред. Т. Ю. Макашиной, О. Б. Широких. — Государственный социально-гуманитарный университет. — Коломна: Изд. ГСГУ, 2018. — 203 с. — С. 10-20.
- Вознюк А. В. Проект исследования феномена сознания/самосознания: теоретико-методологические и практические аспекты // «Академия Тринитаризма», М., Эл № 77-6567, публ.24969, 25.11.2018 ISSN 2618-9968.
- Вознюк А. В. Проект исследования сознания / самосознания. — Житомир: Koob publications, 2018. — 126 с.
- Вознюк О. В. Модель психокорекції дітей з особливими потребами // Матеріали регіональної науково-практичної інтернет-конференції «Психологічний супровід учасників освітнього процесу в умовах інклюзивної освіти»
- Вознюк А. В. Педагогическая теория ноосферного образования // Ноосферное образование в евразийском пространстве. Том восьмой: Ноосферное образование как механизм становления Ноосферной России: коллективная научная монография / Под науч. ред. вице-президента ПАНИ А.И. Субетто. — СПб.: Астерион, 2018. — 588 с. — С. 66-173. ISBN 978-5-00045-633-0
- Осипчук В. П., Вознюк О. В. Розвиток пізнавального інтересу дітей старшого дошкільного віку засобами казки // Актуальні проблеми дошкільної освіти в Україні. Використання педагогічних ідей В. О. Сухомлинського в закладах дошкільної освіти: збірник студентських наукових праць / за заг. редакцією проф. Л.В.Зданевич, доц. Л.С. Пісоцької, Л.А. Машкіної, Розгон В.В., М.С. Колесникової. Хмельницький : ХГПА, 2018. 152 с. — С. 128-133.
- Тюлєнєва Н. І., Вознюк О. В. Виховання самосвідомості дітей старшого дошкільного віку у процесі взаємодії родини та ДНЗ // Актуальні проблеми дошкільної освіти в Україні. Використання педагогічних ідей В. О. Сухомлинського в закладах дошкільної освіти: збірник студентських наукових праць / за заг. редакцією проф. Л.В.Зданевич, доц. Л.С. Пісоцької, Л.А. Машкіної, Розгон В.В., М.С. Колесникової. Хмельницький : ХГПА, 2018. 152 с. — С. 98-102.
- Вознюк А. В. Новые рубежи познания реальности: монография. — Житомир: Koob publications, 2018. — 248 с.
- Вознюк О. В. Основні аспекти професійно-психологічної готовності педагога до праці в інклюзивному середовищі закладів загальної освіти // Актуальні проблеми педагогіки початкової школи в контексті освітньої реформи: зб. наукових праць учасників міжнародної науково-практичної конференції (м. Коломия, 30 листопада 2018 р.) / за заг. ред. Поясик О.І., Петрів О.П., Лаппо В.В. Івано-Франківськ: НАІР, 2018. С. 101–108.
- Вознюк О. В. Новий підхід до формування професійних компетентностей у майбутніх фахівців // Конкурентоспроможність вищої освіти України в умовах інформаційного суспільства [Електронний ресурс] : збірник тез І Міжнародної науково- практичної конференції (м. Чернігів, 9 листопада 2018 р) / Чернігів. нац. технол. ун-т. Текст. і граф. дані. Чернігів, 2018. 779 с. — С. 343-345. Режим доступу : https://www.stu.cn.ua
- Вознюк А. В. Аргиропоулос Д. Мотивационные механизмы творчества как коллективистского процесса, лишенного прагматических целей Креативна педагогіка [наук—метод. журнал] / Академія міжнародного співробітництва з креативної педагогіки «Полісся» — Житомир, 2018. — Вип 13. — 123 с — С. 41-55.
- Вознюк О. В. Педагогіка життєвих фактів як новий напрям педагогіки та потужний ресурс освіти дорослих // Андрагогічний вісник. — Випуск 9. — Вид-во ЖДУ ім. І. Франка. — Житомир, 2018. — С. 59-77.
- Вознюк А. В. Моделирование реальности возможно. — Житомир: Koob publications, 2019. — 140 с.
- Вознюк А. В. Моделирование реальности возможно // «Академия Тринитаризма», М., Эл № 77-6567, публ.25078, 08.01.2019 2018 ISSN 2618-9968.
- Вознюк А. В. Ноосферно-резонансная педагогика // «Академия Тринитаризма», М., Эл № 77-6567, публ.25113, 22.01.2019 ISSN 2618-9968.
- Вознюк А. В. Ноосферно-резонансная педагогика. — Житомир: Koob publications, 2019. — 159 с.
- Вознюк А. В. Педагогика «нулевых состояний» и осознанных сновидений // «Академия Тринитаризма», М., Эл № 77-6567, публ.25124, 27.01.2019 ISSN 2618-9968.
- Вознюк А. В. Педагогика осознанных сновидений и нулевых состояний. — Житомир: Koob publications, 2019. — 155 с.
- Вознюк А. В. Сможет ли педагогика жизненных фактов решить проблемы современного образования? // «Академия Тринитаризма», М., Эл № 77-6567, публ.25213, 24.02.2019 ISSN 2618-9968
- Вознюк А. В. Новое понимание развития человека от дошкольника к человеку пожилого возраста // «Академия Тринитаризма», М., Эл № 77-6567, публ.25231, 01.03.2019 ISSN 2618-9968
|
Кравець Олена Євгенівна
Посада, науковий ступінь, вчене звання: доцент, кандидат педагогічних наук.
Початок роботи в університеті: 1995 рік.
Інформація про вищу освіту: Житомирський державний педагогічний інститут імені Івана Франка за спеціальністю «Англійська і німецька мови», кваліфікація вчитель англійської і німецької мов середньої школи, 1995 р.
Навчання в аспірантурі: аспірантка кафедри педагогіки від 19.10.2005–19.02.2009 р. Захист відбувся 19.06.2012 р.
Тема дисертаційного дослідження: Технологія проектування навчальної інформації в ході професійно-педагогічної діяльності викладача вищого навчального закладу.
Інформація про стажування: у 2014 р. проходила стажування у Уманському державному педагогічному університеті імені Павла Тичини.
Кількість публікацій: понад 40.
Наукові інтереси та досягнення: гуманітарні науки (іноземні мови), гуманітарна освіта.
Навчальні предмети, які викладає: іноземна мова (основи академічного письма), іноземна мова, іноземна мова (поглиблений курс), іноземна мова за професійним спрямуванням.
Основні друковані праці:
- Кравець О. Є. Проектування навчальної інформації в процесі професійно-педагогічної діяльності викладача вищого навчального закладу: історія та теорія проблеми // Модернізація освіти України у контексті євроінтеграційних процесів: історико-педагогічний аспект: [монографія] / [авт. кол. О. А. Дубасенюк, Н. Г. Сидорчук та ін.]; за заг. ред. Н. Г. Сидорчук. — Житомир: Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2008. — С. 185–208.
- Кравець О. Є. Категоріальний аналіз поняття «навчальна інформація» у контексті вивчення професійно-педагогічної діяльності викладача вищого навчального закладу // Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. — 2006. — Вип. 26. — С. 33–36.
- Кравець О. Є. Історичний аналіз поняття «проектування» у контексті вивчення професійно-педагогічної діяльності викладача вищого навчального закладу // Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. — 2007. — Вип. 35. — С. 161–166.
- Кравець О. Є. Технологія проектування навчальної інформації викладачем вищого навчального закладу // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання у підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми: зб. наук. праць / редкол. І. А. Зязюн (голова) та ін. — Київ—Вінниця: ДОВ «Вінниця», 2008. — Вип. 19. — С. 368–376.
- Кравець О. Є. Історичний аналіз розвитку і становлення професії «викладач вищої школи» // Педагогіка і психологія професійної освіти. — 2008. — № 3. — С. 209 — 216.
- Кравець О. Є. Проектування навчальної інформації у процесі професійно-педагогічної діяльності викладача вищого навчального закладу // Нові технології навчання: зб. наук. праць за матеріалами VI міжнар. наук.-метод. конф. [«Духовно-моральне виховання і професіоналізм особистості в сучасних умовах»], (Київ—Вінниця, 30–31 жовтня 2009 р.). — Київ—Вінниця: Академія міжнародного співробітництва з креативної педагогіки, 2009. — Ч. І. — С. 192–199.
- Кравець О. Є. До питання професійної педагогічної діяльності викладача вищого навчального закладу // Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. — 2009. — Вип. 43. — С. 161–166.
- Кравець О. Є. Теоретичні засади адаптивного підходу у використанні технології проектування навчальної інформації викладачем вищого навчального закладу // Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. — 2012. — Вип. 43. — С. 161–166.
- Кравець О. Є. Історико-теоретичний аналіз виникнення проектування навчальної інформації в процесі професійно-педагогічної діяльності викладача вищого навчального закладу // Проблеми підготовки сучасного вчителя: Збірник наукових праць. — 7-й вип. — Умань: ФОП Жовтий О. О., 2013. — С. 264-271.
- Кравець О. Є. Особливості розробки інформаційного конструкту технології проектування навчальної інформації викладачем вищої школи: до комунікативна фаза // Проблеми підготовки сучасного вчителя: Збірник наукових праць. — 9-й вип. — Частина 1. — Умань: ФОП Жовтий О. О., 2014. — С. 87-94.
- Кравець О. Є. До питання іншомовної підготовки студентів математичних спеціальностей засобами автентичної наочності // Науковий пошук молодих дослідників: зб. наук. праць / за ред. канд. пед. наук Єремєєвої В. М. — Житомир: Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2005. — Вип. 2. — С. 121–122.
- Кравець О. Є. Особливості профільного навчання іноземних мов студентів вищих навчальних закладів // Формування професійної компетентності майбутнього вчителя засобами інноваційних освітніх технологій: зб. наук. праць / за заг. ред. О. А. Дубасенюк, О. Є. Антонової. — Житомир: Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2005. — Вип. 2. — С. 192–194.
- Кравець О. Є. Аналіз поняття «інформація» в історичному аспекті у контексті вивчення функцій навчальної інформації в діяльності викладача вищого навчального закладу / О. Є. Кравець // Актуальні проблеми професійно-педагогічної освіти та стратегії розвитку: зб. наук. праць за матеріалами Всеукр. наук.-практ. конф. [«Тенденції розвитку професійно педагогічної освіти в Україні і за кордоном»], (Житомир, 28–29 лист. 2006 р.). — Житомир: Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2006. — С. 50–52.
- Кравець О. Є. Категоріальний аналіз поняття «проектування» у контексті вивчення професійно-педагогічної діяльності вищого навчального закладу // Актуальні проблеми розвитку обдарованої учнівської та студентської молоді. зб. наук. праць / за заг. ред. О. Є. Антонової. — Житомир: Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2006. — С. 269–273.
- Кравець О. Є. Аналіз проектувальної діяльності викладачів вищих навчальних закладів // Модернізація вищої освіти у контексті євроінтеграційних процесів: зб. наук. праць учасників Всеукр. методологічного семінару з міжнар. участю, 21 січня 2007 р. / редкол. О. А. Дубасенюк (голова) та ін. — Житомир: Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2007. — С. 181–185.
- Кравець О. Є. Методологічні основи поняття «проектування навчальної інформації» у контексті вивчення професійно-педагогічної діяльності викладача вищого навчального закладу // Професійна підготовка педагогічних кадрів в умовах інноваційної перебудови української національної освіти: сучасний стан, проблеми, перспективи розвитку: матеріали міжвуз. наук.-практ. конф. 11 жовтня 2007 р. — Хмельницький: ХГПА, 2007. — С. 89–90.
- Кравець О. Є. Деякі аспекти професійно-педагогічної діяльності викладача вищої школи // Проблема духовності сучасної молоді: реалії і перспективи: матеріали міжрегіональної наук.-практ. конф. молодих дослідників, 8 листопада 2007 р.; [за заг. ред. О. М. Власенко, О. С. Березюк, З. А. Осадчої]. — Житомир: Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2007. — С. 135–137.
- Кравець О. Є. Концептуальний аналіз понять «знання» і «інформація» у сфері проблеми пошуку інноваційних механізмів передачі навчальної інформації // Паблік рілейшенз: український досвід (міждисциплінарні дослідження). зб. праць молодих дослідників / [за заг. ред. Л. О. Данильчук]. — Житомир: Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2008. — С. 96–101.
- Кравець О. Є. Інформаційно-комунікаційні технології як шлях експлуатації інформаційних ресурсів // Інформаційно-комунікаційні технології у сучасному освітньому просторі. зб. матеріалів Всеукр. науково-методичного семінару міжнар. участю, (Кременець, 1–2 грудня 2011 р.) / [за заг. ред. Л. О. Данильчук, Т. В. Захарчук, І. Ф. Лизун]. — Кременець: Вид-во КОГПІ ім. Тараса Шевченка, 2011. — С. 14–16.
- Кравець О. Є. Роль проектування у інформатизації освіти // Сучасний підручник: вимоги та перспективи: зб. матеріалів методично-практичного семінару / за ред. канд. пед. наук Березюк О. С. — Житомир: Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2012. — Вип. 4. — С. 86-89.
- Кравець О. Є. Теоретичні основи побудови технології проектування навчальної інформації викладачем вищого навчального закладу // Особистість у єдиному освітньому просторі. зб. матеріалів ІІІ Міжнародного освітнього форму, (Запоріжжя, 22–23 квітня 2012 р.) / [за заг. ред. В. І. Копул]. — Запоріжжя: Вид-во ЗДУ, 2012. — С. 19.
- Шляхи реалізації інформативної взаємодії викладач—студент на заняттях з іноземної мови з використанням авторської технології проектування навчальної інформації (комунікативна фаза) // Наукові записки національного університету «Острозька академія». Серія «Філологічна» : збірник наукових праць. — Острог: Видавництво Національного університету «Острозька академія», 2015. — 54-й вип. — С. 41-43.
- Визначення рівня сформованості професійно-проектувальної діяльності викладачів ВНЗ на заняттях з іноземної мови за професійним спрямуванням // Наукові записки кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка. Серія «Філологічна» : збірник наукових праць. — Кіровоград: Видавець: Лисенко В. Ф., 2016. — 144 вип. — С. 371-375.
- Кравець О. Є. Використання адаптивної технології на заняттях з іноземної мови у ВНЗ при вивчені сучасних норм академічного письма // Science and Education a New Dimension. Philology, IV (22), Issue: 99. — Budapest: p-ISSN 2308-5258, e-ISSN 2308-1996, 2016. — C. 15-17.
- Использование материальных и нематериальных форм представления учебной информации преподавателем ВУЗа на занятиях иностранного языка / Е. Е. Кравец // Современные тенденции развития науки и технологий : период. Научный сборник по материалам ХХІІ международной научно-практической конференции (Белгород, 28 февраля 2017 г.). — Белгород : Учредитель и издатель : Ткачева Е. П. — 2017. — № 2-5. — С. 15-17.
- Технологія розвитку культури публічного виступу студентів немовних факультетів іноземною мовою на професійну тематику / О. Є. Кравець І. М. Свириденко // Science and Education a New Dimension (Philology) : період. науковий збірник. — Будапешт p-ISSN 2308-5258, e-ISSN 2308-1996., — 2017 p. — V(30), Issue : 117. — С.29-33. The journal is listed and indexed in : INDEX COPERNICUS:ICV 2014:70.95 GLOBAL IMPACT FACTOR (Фахове видання)
- Integration of Online Study Techniques in the Process of Teaching Foreign Languages to Non-Philological University Students / Olena Kravets, Iryna Sviridenko // Наукові записки Національного університету «Острозька академія»: Серія «Філологія»: науковий журнал. Острог : Вид-во НаУОА, червень 2018. Вип. 3(71). 136 с. — С. 11–14.
- Технологія використання мультимедійного комплексу при вивчені іноземної мови на нефілологічних факультетах ВНЗ (докомунікативний етап) / О. Є. Кравець І. М. Свириденко // International Journal of Innovative Technologies in Social Science : RS Scientific Edition. — Warsaw ISSN 2544-9338., — 2018 p. — 4(8), Vol.3 — С.31-36 (Фахове видання)
- Вивчення стану проектувальної діяльності викладачів навчальних закладів у роботі з навчальною інформацією / О. Є. Кравець, Л. П. Сердійчук // Теоретико-методичні засади вивчення англійської мови : матеріали Всеукраїнського науково-практичної конференції (партнерство школи і університету) 30 березня 2018 року. — Умань : ФОП Новожилов С. В., 2018. — С. 139-142. (тези)
- Використання адаптивної технології як засобу формування професійної комунікації студентів немовних спеціальностей на заняттях з іноземної мови / О. Є. Кравець // Професійна комунікація: мова і культура : матеріали ІІІ Всеукраїнського науково-практичного вебінару 23 листопада 2016 року. — Житомирський державний університет імені Івана Франка. — С. 126-129 (тези)
- Шляхи реалізації інформаційної взаємодії викладач — студенти на заняттях з іноземної мови з використанням авторської технології проектування навчальної інформації / О.Є. Кравець // Мова і світ: сучасні тенденції викладання іноземних мов у вищій школі : матеріали ІV Всеукраїнського науково-практичного вебінару 29 листопада 2017 року. — Житомирський державний університет імені Івана Франка. — С. 65-69 (тези)
- Технологія використання мультимедійного комплексу при вивчені іноземної мови на нефілологічних факультетах ВНЗ (докомунікативний етап) / О. Є. Кравець // International Journal of Innovative Technologies in Social Science : RS Scientific Edition. — Warsaw ISSN 2544-9338., — 2018 p. — 4(8), Vol.3 — С. 31-36.
|
Гуманкова Ольга Сергіївна
Посада, науковий ступінь, вчене звання: доцент, кандидат педагогічних наук.
Початок роботи в університеті: з 2000 року.
Інформація про вищу освіту: у 1996 році закінчила Житомирський державний педагогічний інститут імені І. Я. Франка за спеціальністю «Англійська та німецька мови» та отримала кваліфікацію вчителя англійської та німецької мов (з відзнакою).
Навчання в аспірантурі, докторантурі. Тема дисертаційного дослідження: у 2012 році закінчила аспірантуру кафедри педагогіки Житомирського державного університету імені І. Франка. Захистила дисертацію на тему: «Підготовка майбутніх учителів гуманітарних дисциплін до здійснення диференційованого підходу у навчанні учнів загальноосвітніх навчальних закладів» (13.00.04 — теорія і методика професійної освіти).
Інформація про стажування: Чернігівський національний педагогічний університет ім. Т. Г. Шевченка — з 2 грудня 2013 р. — по 31 грудня 2013 р. (наказ № 134-в від 28.11.2013 р.);.
Кількість публікацій: понад 55.
Наукові інтереси та досягнення: методика викладання англійської мови в ДНЗ; методика викладання англійської мови в початковій школі; інноваційні технології викладання англійської мови на початковому етапі навчання; сучасні технології викладання курсу «Практика англійської мови» у ВНЗ.
Навчальні предмети, які викладає: іноземна мова, іноземна мова (поглиблений курс англійської мови), методика навчання англійської мови в ДНЗ, інноваційні технології вивчення англійської мови в ДНЗ, іноземна мова за професійним спрямуванням (англійська), практика усного і писемного мовлення та методика навчання іноземної мови.
Основні друковані праці:
- Гуманкова О. С. Диференційований підхід у навчанні на уроках іноземної мови. — Навчально-методичний посібник. — Харків: Вид-во «Основа», 2009. — 120 с.
- Гуманкова О. С. ABC Land: навчально-методичний посібник з навчання читання в початковій школі / О. С. Михайлова. — Житомир: Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2014. — 156 с., іл.
- Гуманкова О. С. Організація роботи груп за інтересами як продуктивний засіб розвитку творчої особистості майбутнього вчителя / О. С. Гуманкова // Вісник Житомирського державного університету. — Житомир: Житом. держ. ун-тет, 2005. — № 22. — С. 40-42.
- Гуманкова О. С. Роль і місце груп за інтересами у формуванні професійної компетентності майбутнього вчителя / О. С. Гуманкова // Підготовка вчителя у контексті Європейського освітнього простору: Збірник наукових праць / За ред. проф. Левківського М. В. — Київ-Житомир: Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2005. — С. 102-109.
- Гуманкова О. С. Диференційований підхід як засіб оптимізації професійної підготовки майбутніх учителів-філологів у контексті загальноєвропейських вимог / О. С. Гуманкова // Матеріали Третьої міжнародної науково-практичної конференції «Європейські інтеграційні процеси і транскордонне співробітництво»: Волинський державний університет імені Лесі Українки. — Луцьк. 18-19 травня, 2006. — У 2-х т. — РВВ «Вежа» Волин. держ. ун-ту ім. Лесі Українки, 2006. — Т. 1. — 468 с. — С. 416-418.
- Гуманкова О. С. Професійно-орієнтовані групи як засіб оптимізації підготовки майбутнього вчителя іноземних мов у контексті загальноєвропейських вимог / О. С. Гуманкова // 60 років ЮНЕСКО: погляд у майбутнє: тези доповідей наукової конференції ЮНЕСКО КНЛУ 22-23 лютого 2006 / Відп. Ред. А. М. Чернуха, — К.: Вид. центр КНЛУ, 2006. — С. 114-116.
- Гуманкова О. С. Доцільність використання диференційованого підходу у професійній підготовці майбутніх учителів-філологів / О. С. Гуманкова // Вісник Житомирського державного університету ім. І. Франка, 2006. — № 28. — С. 69-73.
- Gumankova O. S. The Use of the Differentiated Approach to Students as a Means of Increasing the Effectiveness of the Teaching Process // тези XII TESOL — Ukraine Conference Kyiv TESOL Kyiv, April 21-22, 2007.
- Гуманкова О. С. Рівнева диференціація як засіб оптимізації методично-професійної компетенції майбутніх учителів філологічних дисциплін / О. С. Гуманкова // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Зб. наук. праць. — К.: НПУ, 2007. — Вип. 7 — 165 с. — С. 8-14.
- Гуманкова О. С. Диференційно-педагогічна компетентність — невід’ємна складова професійної компетентності майбутніх учителів гуманітарних дисциплін / О. С. Гуманкова // Вісник Глухівського державного педуніверситету, Глухів. Вид-во РВВГДПУ. — Вип.12 — 230с. — С. 88-94.
- Гуманкова О. С. Готовність майбутніх учителів іноземних мов до здійснення диференційованого підходу — актуальна проблема практики професійного навчання у вузі / О. С. Гуманкова // Вісник Житомирського державного університету, Житом. держ. ун-т ім. І. Франка. — 2008. — № 37. — С. 103-107.
- Гуманкова О. С. Використання диференційованого підходу у навчанні на основі урахування психофізіологічних характеристик учнів у процесі викладання дисциплін гуманітарного циклу / О. С. Гуманкова // Материалы Международной научно-практической конференции. Барановичи РИО БарГУ, 2008 — 430 с. — Книга 2. — С. 130-132.
- Гуманкова О. С. Професійно-методична підготовка майбутнього вчителя іноземної мови у вищому навчальному закладі: навчально-методичний посібник / у співробітництві / Л. В. Калініна, І. В. Самойлюкевич, О. С. Гуманкова та інші. — Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2008. — 152 с.
- Гуманкова О. С. Резервні можливості використання диференційованого підходу у навчанні на уроці іноземної мови / О. С. Гуманкова // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. — Серія 17. Теорія і практика навчання та виховання: Збірник наукових праць. — К.: НПУ, 2009. — Вип. 11. — С. 3-9.
- Гуманкова О. С. Резервні можливості використання ресурсів педагогічної практики в процесі формування готовності майбутніх учителів іноземних мов до здійснення диференційованого підходу у навчанні учнів / О. С. Гуманкова // Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. — Ніжин: Вид-во НДУ ім. М. Гоголя, 2009. — № 5. — С. 92-95.
- Гуманкова О. С. Технологія підготовки майбутніх учителів гуманітарних дисциплін до здійснення диференційованого підходу навчанні учнів// Щомісячний науково-педагогічний журнал «Молодь і ринок». — Дрогобич, 2013. — № 7(102). — С. 62-66.
- Гуманкова О. С. Шляхи реалізації диференційованого підходу у навчанні на уроках іноземних мов// Вісник ЖДУ. — 2013. — Вип. 5 (71). — С. 38–42.
- Гуманкова О. С. Реалізація міжпредметних зв’язків у контексті підготовки майбутніх учителів гуманітарних дисциплін до здійснення диференційованого підходу у навчанні // Всеукраїнський науково-практичний освітньо-популярний журнал «Імідж сучасного педагога» // Щомісячний науково-педагогічний журнал «Молодь і ринок». — Дрогобич, 2014. — № 4. — С. 35–41.
- Гуманкова О. С. Трансформація педагогічних поглядів на проблему реалізації диференційованого підходу у навчанні ХХ-ХХІ століттях // Вісник ЖДУ. — 2015. — Вип. 1 (79) — С. 47–55.
- Гуманкова О. С. Реалізація диференційованого навчання в процесі професійно-методичної підготовки майбутніх учителів англійської мови дошкільних навчальних закладів // Збірник наукових праць «Педагогічні науки» Херсонського державного університету. — Херсон: Видавництво і друкарня — Видавничий дім «Гельветика», 2016. — Випуск 74 (1). — 164 с. (С.166-171).
- Гуманкова О. С., Михайлова О. С. ABC Land: навчальний посібник з англійської мови для дітей дошкільного віку. — Житомир: Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2018 — 156 с.
- Гуманкова О. С. Інтеграція методів як засіб оптимізації формування англомовної компетентності у читанні учнів початкової школи / Система підготовки майбутніх фахівців у контексті становлення Нової української школи : монографія / за заг. редакцією В. Є. Литньова, Н. Є. Колесник, Т. В. Завязун. — Житомир: вид-во О. О. Євенок, 2019. — С. 172–188
- Гуманкова О. С. Використання положень теорії множинних здібностей у процесі формування англомовної монологічної мовленнєвої компетентності учнів початкової школи //Методичний експрес: Актуальні напрями професійного розвитку вчителя іноземної мови в дошкільній та початковій освіті: Навчально-методичний посібник / О. С. Гуманкова, С. В. Дєньгаєва, О. А. Зимовець, Є. М. Карпенко, О. П. Мазко, О. С. Михайлова, І. В. Самойлюкевич та ін. / За заг. ред. І. В. Самойлюкевич — Житомир: Вид.О.О.Євенок, 2018. — 118 c. (С. 46–63)
- Гуманкова О. Формування основ англомовної монологічної мовленнєвої компетентності дітей дошкільного віку на основі використання методу асоціативних символів / О. Гуманкова, С. Башинська. //Матеріали Всеукраїнської науково-теоретичної конференції «Актуальні проблеми філології та методики викладання іноземних мов у сучасному мультилінгвальному просторі» /Гол. ред. Ямчинська Т. І. — 14 квітня 2016 року. — Вінниця: ФОП Корзун Д. Ю., 2016. — С. 38–41.
- Гуманкова О. Формування основ англомовної діалогічної мовленнєвої компетентності дошкільників на засадах використання інтерактивного підходу / О. Гуманкова, Т. Звєрєва // Матеріали Всеукраїнської науково-теоретичної конференції «Актуальні проблеми філології та методики викладання іноземних мов у сучасному мультилінгвальному просторі» / Гол. ред. Ямчинська Т.І. — 14 квітня 2016 року. — Вінниця: ФОП Корзун Д. Ю., 2016. — С. 41-44.
- Гуманкова О. Формування основ англомовної лексичної компетентності дітей дошкільного віку на основі використання автентичних матеріалів / О. Гуманкова, К. Рибчинська // Матеріали Всеукраїнської науково-теоретичної конференції «Актуальні проблеми філології та методики викладання іноземних мов у сучасному мультилінгвальному просторі» /Гол. ред. Ямчинська Т. І. — 14 квітня 2016 року. — Вінниця: ФОП Корзун Д. Ю., 2016. — С. 44–48.
- Гуманкова О. Підготовка майбутніх учителів до використання інноваційних технологій навчання на заняттях англійської мови в дошкільних навчальних закладах. / зб. наук. праць університету Данубіус (Danubius). Сладковічево (Словенія), 2017 — С. 114–116.
- Гуманкова О. Підготовка майбутніх учителів до використання технології диференційованого навчання на заняттях англійської мови в дошкільних навчальних закладах. / зб. наук. праць у гуманітарно-природничому університеті міста Сандомир (Польща), 2017 — С. 98–100.
- Гуманкова О. С. Реалізація міжпредметних зв’зків у навчанні англійської мови дітей дошкільного віку / О. С. Гуманкова, Х. В. Кваша // Directions of development of language education in the XXI century. The seventh Ukrainian student scientific Internet-conference with international participation (April 9 — 13 2018) — Zhytomyr: IFZSU, 2018. — 45 с.
- Гуманкова О. С. Розвиток англомовної монологічної мовленнєвої компетентності дітей дошкільного віку засобами інтерактивних технологій / О. С. Гуманкова, Ю. В. Нестерчук // Directions of development of language education in the XXI century. The seventh Ukrainian student scientific Internet-conference with international participation (April 9 — 13 2018) — Zhytomyr: IFZSU, 2018. — 45 с.
|
Дєньгаєва Світлана Вікторівна
Посада, науковий ступінь, вчене звання: викладач, кандидат педагогічних наук.
Початок роботи в університеті: з 2016 року.
Інформація про вищу освіту: у 2005 році закінчила Житомирський державний університет імені Івана Франка за спеціальністю «Педагогіка і методика середньої освіти. Мова та література (англійська, німецька) та здобула кваліфікацію вчителя англійської та німецької мов і зарубіжної літератури. У 2006 році отримала повну вищу освіту за спеціальністю «Педагогіка і методика середньої освіти. Мова та література (англійська)» та здобула кваліфікацію магістра педагогічної освіти, викладача англійської мови та літератури.
Навчання в аспірантурі, докторантурі. Тема дисертаційного дослідження: у 2013 році закінчила аспірантуру кафедри педагогіки Житомирського державного університету імені Івана Франка. У лютому 2014 року захистила кандидатську дисертацію на тему «Педагогічні умови формування професійної компетентності майбутнього вчителя іноземної мови засобами медіаосвіти».
Інформація про стажування: зимова школа професійного розвитку Британської Ради в Україні для викладачів англійської мови та методики викладання англійської мови ВНЗ, м. Київ — січень—лютий 2015; літня школа професійного розвитку Британської Ради в Україні для викладачів англійської мови та методики викладання англійської мови ВНЗ, урочище Драгобрат, Закарпатська область — липень 2015; літня школа для вчителів іноземних мов «English as a 21st Century Skill», Житомир — 13–17 червеня 2016; літня школа для викладачів іноземних мов в рамках спільного проекту МОН України та Британської Ради в Україні «Шкільний вчитель нового покоління», Рахів, Закарпаття — липень 2016).
Кількість публікацій: понад 35.
Наукові інтереси та досягнення: застосування медіаосвітніх технологій у процесі вивчення іноземних мов у ДНЗ, ЗНЗ та ВНЗ; дистанційне та онлайн навчання; професійна підготовка вчителів іноземних мов в Україні та за кордоном.
Навчальні предмети, які викладає: іноземна мова, іноземна мова (поглиблений курс англійської мови), англійська мова за професійним спрямуванням, практика англійської мови, основи наукової комунікації, практика усного і писемного мовлення та методика навчання іноземної мови, методика навчання англійської мови в початковій школі.
Основні друковані праці:
- Its S. Media education as a process of future foreign language teacher’s training // Current Studies in English: Linguistics and Methodology Perspectives : зб. наук. праць (англ. м.). — Кам’янець-Подільський : ВПП «Апостроф», 2010. — С. 57–58.
- Іць С. В. Використання програмно-педагогічних засобів у професійній підготовці майбутнього вчителя іноземної мови // Формування професійної компетентності майбутнього вчителя засобами інноваційних технологій : зб. наук. праць / за заг. ред. Л. В. Калініної, О. Є. Антонової. — Житомир : Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2011. — Вип. 7. — С. 141–145.
- Іць С. В. Медіаосвіта як засіб формування професійної компетентності майбутнього вчителя іноземної мови // Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. — 2011. — Вип. 57. — С. 107–110.
- Іць С. В. Застосування медіаосвітніх технологій в професійній підготовці майбутнього вчителя іноземної мови // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми : зб. наук. праць / редкол. : І. А. Зязюн (голова) та ін. — Київ—Вінниця : ТОВ фірма «Планер», 2012. — Вип. 30. — С. 361–366.
- Іць С. В. Технологія використання WEB-портфоліо у професійній підготовці майбутнього вчителя іноземної мови // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка [Текст] / Чернігівський національний педагогічний університет імені Т. Г. Шевченка; гол. ред. Носко М. О. — Чернігів : ЧНПУ, 2012. — Вип. 101. — С. 141–144.
- Іць С. В. Медіаосвітні web-квести як засіб формування критичного мислення майбутніх вчителів іноземних мов // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. — 2012. — № 22 (257). — Ч. V. — C. 239–246.
- Іць С. В. Педагогічні медіатехнології як ключова умова ефективного формування професійної компетентності майбутнього вчителя іноземної мови // Гуманітарний вісник ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди» — Додаток 1 до Вип. 27, Том VIII (41) : Тематичний випуск «Вища освіта України у контексті інтеграції до європейського освітнього простору». — К. : Гнозис, 2012. — С. 284–292.
- Иц С. В. Развитие критического мышления студентов педагогического ВУЗа в условиях медиаобразования // «Научная дискуссия: вопросы педагогики и психологии» : материалы I междунар. заочной науч.-практ. конф. (10 мая 2012 г.). — Москва : Изд. «Международный центр науки и образования», 2012. — Ч. II. — С. 50–55.
- Its S. The need of Mediaeducation in the 21st century // English in Globalised World : зб. наук. праць (англ. мова). — Кам’янець-Подільський : ВПП «Апостроф», 2012. — С. 64.
- Іць С. В. Теорії медіаосвіти як необхідна умова формування професійної компетентності майбутнього вчителя іноземної мови // Рационализация современной науки : материалы XIX Междунар. науч.-практ. конф. по философским, филологическим, юридическим, педагогическим, экономическим, психологическим, социологическим и политическим наукам. — Горловка, 2012. — С. 109–115.
- Іць С. В. Використання медіаосвітніх ігор для формування медіаосвітньої компетентності учнів молодшої школи // Перспективи раннього навчання іноземних мов в Україні та за кордоном : [монографія] / за ред. І. В. Самойлюкевич. — Житомир : Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2012. — С. 213–236.
- Іць С. В. Актуальність застосування медіатехнології брендінгу на уроці англійської мови // Придніпровські соціально-гуманітарні читання : матеріали Криворізької сесії І Всеукр. наук-практ конф. з міжнар. участю (м. Кривий Ріг, 24 листопада 2012 р.) : у 5-ти частинах. — Дніпропетровськ : ТОВ «Інновація», 2012. — Ч. 4. — С. 66–69.
- Іць С. В. Експериментальна перевірка моделі формування професійної компетентності майбутнього вчителя іноземної мови засобами медіаосвіти // Проблеми сучасної педагогічної освіти. Серія : Педагогіка і психологія. — 2013. — № 41. — Ч. 3. — С. 115–124.
- Іць С. В. Педагогічні медіатехнології у професійній підготовці майбутнього вчителя іноземної мови. — Житомир : Вид-во ЖДУ ім. Івана Франка, 2013. — 106 с.
- Іць С. В., Мазко О. П. Використання інтерактивних ІКТ у навчанні молодших школярів іноземній мові (Житомир).
- Іць С. В. Професійна компетентність майбутнього вчителя іноземної мови в медіаосвітньому контексті // Журналістика. Філологія. Медіаосвіта : збірник наукових праць. — Полтава, 2014. — C. 75–79.
- Dengaeva S. Using Mediaeducational Techniques in the Classroom // Сучасні комунікативні методи навчання англійської мови: матеріали Всеукраїнської науково-методичної конференції, Житомир, 2014. — С. 98–101.
- Дєньгаєва С. В. Вплив освітнього smart суспільства на формування професійної компетентності майбутнього вчителя іноземної мови // Smart-освіта: ресурси та перспективи : матеріали Міжнар. наук.-метод. конф. (Київ, 16–17 жовтня 2014 р.) : тези доповідей. — К. : Київ. нац. торг.-екон. ун-т, 2014. — С. 171–173.
- Дєньгаєва С. В. Професійна медіаосвіта — інноваційний напрям сучасної педагогіки // Збірник статтей Третьої міжнародної науково-методичної конференції «Практична медіаграмотність: міжнародний досвід та українські перспективи». — Київ, 2015. — C. 243–250.
- Dengaeva S. Learning with www.postcrossing.com // Modern Communicative Methods of Teaching English. All Ukrainian Scientific and Methodological Conference (October 30, 2015) — Zhytomyr: ZSTU, 2015. — P. 10–14.
- Дєньгаєва С. В. Медіаосвітні технології як засіб формування професійної компетентності майбутнього вчителя іноземної мови // Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. — 2015. — Вип. 4 (82). — С. 26–30.
- Dengaeva S. Requirements for 21st century teacher. — Global Changes in Ukraine: Global Changes in English Teaching in Ukraine: Book of Convention Papers / Comp. A. Radu. Eds. A. Radu, L. Kuznetsova. — Львів: ПП «Марусич», 2016. — С. 35–36.
- Калінін В. О., Калініна Л. В., Горобченко Н. В., Папіжук В. О. Організація та проведення літніх мовних таборів як одна з умов успішного оволодіння іноземною мовою: Навчально-методичний посібник / В. О. Калінін, Л. В. Калініна, Н. В. Горобченко, В. О. Папіжук, Т. Н. Мяновська, Н. С. Щерба, С. В. Дєньгаєва, О. М. Дуплійчук, Н. В. Хоцька, О. В. Мельник, М. С. Дубінчук, І. І. Волянська, О. Л. Лисянюк, О. В. Лозко, М. В. Кошелева, Ю. А. Чубинська, Л. М. Богдан, І. В. Нацевич, К. Ю. Стрихарчук, В. В. Петракович, І. В. Лавренчук, І. Г. Ящук, О. І. Анісова. — Житомир: 2016. — 247 с.
- Навчально-методичний посібник для студентів вищих навчальних закладів «Англійська мова для студентів педагогічних спеціальностей» (укладачі: І.В. Самойлюкевич, О.С. Михайлова, О.А. Зимовець, О.П. Мазко, Є.М. Карпенко, С.В.Дєньгаєва, С.М. Прохорова / Рекомендовано вченою радою ЖДУ ім. Івана Франка (протокол № 15 від 23.06.2017). — Житомир: Вид-во ЖДУ ім. Івана Франка. — 2017. — 156 с.
- Дєньгаєва С. В., Калінін В. О., Калініна Л. В., Маяновська Т. М. Інтерактивні технології навчання іноземної мови як засіб реалізації завдань Нової української школи: Навчально-методичний посібник / [Калінін В.О., Калініна Л.В., Маяновська Т.М., Дєньгаєва С.В., Прокопчук Н.Р., Безверха О.Д., Лавренчук І.В., Кузьменко О.А., Мельничук Н.Г., Байда М.В., Ковальова С.М] за заг. ред. Л.В. Калініної // Житомир: Видавництво ФОП Кирилюк І.В., 2017. — 124 с. (Особистий внесок — Медіаосвітні технології ст. 34-57.) (Рекомендовано до друку Вченою Радою Житомирського державного університету імені Івана Франка, протокол № 15 від 23 червня 2017 року, Науково-методичним центром управління освіти Житомирської міської ради, протокол № 7 від 25 травня 2017 року).
- Дєньгаєва С. В., Самойлюкевич І. В., Забелло Л. О., Глібко І. А., Зимовець О. А., Мазко О. П., Прохорова С. М. Методичний експрес: Інтегровані змістові лінії та шляхи їх реалізації на уроках англійської мови : Навчально-методичний посібник для студентів загальноосвітніх навчальних закладів. — Житомир: Вид. О. О. Євенок, 2017. — 104 c. (Рекомендовано до друку Науково-методичною радою комунального закладу «Житомирський обласний інститут післядипломної освіти» Житомирської обласної ради (протокол № 2 від 26 травня 2017 року))
|
Зимовець Олена Анатоліївна
Посада, науковий ступінь, вчене звання: викладач.
Початок роботи в університеті: з 1995 року.
Інформація про вищу освіту: у 1993 році закінчила Житомирський державний педагогічний інститут імені Івана Франка за спеціальністю «Англійська та німецька мови» та отримала кваліфікацію вчителя.
Навчання в аспірантурі, докторантурі. Тема дисертаційного дослідження: у 2008 році закінчила аспірантуру кафедри педагогіки Житомирського державного університету імені Івана Франка за спеціальністю 13.00.04 «Теорія і методика професійної освіти». Працює над кандидатською дисертацію на тему «Формування професійних умінь майбутніх учителів гуманітарних дисциплін засобами інформаційно-комунікаційних технологій».
Інформація про стажування: Житомирський національний агроекологічний університет (13 листопада 2012 р. — 12 грудня 2012 р.).
Кількість публікацій: понад 50.
Наукові інтереси та досягнення: використання ІКТ у навчанні іноземних мов; підготовка майбутніх учителів гуманітарних дисциплін до використання ІКТ у навчальному процесі; формування творчої особистості студента а процесі вивчення іноземної мови.
Навчальні предмети, які викладає: іноземна мова, іноземна мова (поглиблений курс англійської мови), іноземна мова за професійним спрямуванням (англійська), практика усного і писемного мовлення та методика навчання іноземної мови, методика навчання англійської мови в початковій школі.
Основні друковані праці:
- Зимовець О. А. Місце інформаційно-комунікаційних технологій у системі професійних умінь майбутніх учителів гуманітарних дисциплін // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології: Вид-во СумДПУ ім. А. С. Макаренка. — № 6 (8), 2010. — С. 298-306.
- Зимовец Е. А. Формирование профессиональных умений будущих учителей гуманитарного профиля // Вектор науки Тольяттинского Государственного Университета, серия «Педагогика, психология»: «Кассандра». — 2010. — № 3 (3) — С. 52-57.
- Olena Zymovets. Using Social Networking Services in ELT // Current Studies in English: Linguistics and Methodology Perspectives: збірник наукових праць (англ. м.) — Кам’янець-Подільський: ВПП «Апостроф», 2011. — С. 173.
- Зимовець О. А. Система формування професійних умінь майбутніх учителів гуманітарних дисциплін засобами інформаційно-комунікаційних технологій у процесі бакалаврської підготовки// Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка (педагогічні науки), частина ІІ: — 2011. — № 13 (224) липень. — С. 150-159.
- Зимовець О. А. Програма «Intel® Навчання для майбутнього» як засіб формування професійних умінь майбутніх учителів в умовах інформаційного суспільства // Інновації у вищий освіті: проблеми, досвід, перспективи: Монографія/ За ред. П. Ю. Сауха.— Житомир: Вид-во ЖДУ ім. Івана Франка, 2011. — С. 372-381.
- Olena Zymovets. Using Video Tutorials for the Formation of Prospective Foreign Language Teachers’ Professional Skills // English in Globalised World: збірник наукових праць (англ. м.) — Кам’янець-Подільський: ВПП «Апостроф», 2012. — С. 206-207.
- Зимовець О. А. Зміст спецкурсу «Використання інформаційно-комунікаційних технологій у професійній діяльності вчителя іноземної мови у початковій школі» // «Перспективи раннього навчання іноземних мов в Україні та за кордоном»: монографія / за ред. І. В. Самойлюкевич. — Житомир: Вид-во ЖДУ ім. Івана Франка, 2012. — С. 181-196.
- Зимовець О. А. Інтегровані спецкурси з використанням інформаційно-комунікаційних технологій як засіб формування професійних умінь майбутніх учителів гуманітарних дисциплін. // Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка: Вид-во ЖДУ ім. І. Франка. — 2012. — № 66 — С. 146-151.
- Зимовець О. А. Особливості формування проектувальних та конструктивних умінь майбутніх учителів гуманітарних дисциплін в умовах інформаційного суспільства // Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка: Вид-во ЖДУ ім. І. Франка. — 2013. — Випуск № 6 (72) — С. 209-216.
- Olena Zymovets. Forming Professional Skills of Prospective Primary School Teachers of English in the Information Society // The Global English Teacher: Improving What Works and Fixing What Doesn’t: збірник наукових праць (англ. м.). — Кіровоград: ПП «Центр оперативної поліграфії «Авангард», 2014. — С. 124-125.
- Zymovets O. Integrating Information and Communication Technologies into the Course of English Teaching Methodology // Modern Communicative Methods of Teaching English. All Ukrainian Scientific and Methodological Conference (October 30, 2015) — Zhytomyr: ZSTU, 2015. — 69-73 p.
- Зимовець О. А. Електронні тестові завдання як засіб формування професійно-педагогічних умінь майбутніх учителів гуманітарних дисциплін // Проблеми якості професійної підготовки майбутніх педагогів у вищій школі: матеріали міжнар. наук.-практ. конф., м. Одеса, 28-29 жовтня 2016 р. — Одеса: видавець Букаєв Вадим Вікторович, 2016. — С. 22-24.
- Zymovets O. Using Google Applications in the Process of Prospective Foreign Language Teachers’ Professional Training // Modern Communicative Methods of Teaching English. All Ukrainian Scientific and Methodological Conference (October 28, 2016) — Zhytomyr: ZSTU, 2016. — P. 39-43
- Карпенко Є., Зимовець О., Левченко М., Шкабара С. Розвиток критичного мислення учнів початкової школи на занятті англійської мови з використанням аудитивної наочності // Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції «Професійна освіта в умовах інтеграційних процесів: теорія і практика», Житомир, 2017. — С. 146–148.
- Зимовець О. А. Використання технології змішаного навчання в процесі професійної підготовки майбутніх учителів гуманітарних дисциплін // Актуальні питання сучасної інформатики: Тези доповідей ІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю «Сучасні інформаційні технології в освіті та науці», присвяченої 10-ій річниці функціонування Інтернет-порталу E-OLYMP (09-10 листопада 2017 р.) / за ред. Т.А. Вакалюк. — Житомир: Вид. О. О. Євенок, 2017. — Вип. 5. — С. 279-283.
- Зимовець О. А., Бойко А. Р., Гоц Т. П., Сарнавська В. В., Філімончук В. С. Інформаційно-комунікаційні технології як засіб формування конструктивних умінь майбутніх учителів англійської мови у початковій школі //Directions of Development of Language Education in the XXI Century. Ukrainian student scientific Internet-conference with international participation (April 9 — 13 2018) — Zhytomyr: IFZSU, 2018. — с. 35-38.
- Зимовець О. А., Бойко М. О., Кравець В. С., Ткачук В. П., Хаюк А. А. Формування іншомовної лексичної компетентності учнів початкової школи з використанням інформаційно-комунікаційних технологій //Directions of Development of Language Education in the XXI Century. Ukrainian student scientific Internet-conference with international participation (April 9 — 13 2018) — Zhytomyr: IFZSU, 2018. — с. 38-42.
- Olena Zymovets, Kateryna Klyots. To the Problem of the Formation of Dialogical Speech Competence of Primary School Children in English Lessons Using Critical Thinking Strategies/ Interforum: Вісник науково-дослідних робіт викладачів та студентів. Випуск п’ятий. — К.: 2018. — 87 с. 84-87.
|