Литньова Тамара Вікторівна
Посада, науковий ступінь, вчене звання: завідувач кафедри, доцент, кандидат педагогічних наук.
Біографія: народилася в с. Котелянка Полонського району Хмельницької області. У 1994 році закінчила Котелянську загальноосвітню школу І-ІІІ ступенів і вступила до Луцького педагогічного училища імені Ярослава Галана. Повну вищу освіту отримала в Житомирському державному університеті імені Івана Франка, який з відзнакою закінчила в 2004 році, здобувши кваліфікацію магістра педагогічної освіти, викладача англійської мови і літератури. З 2003 року почала працювати викладачем кафедри англійської мови, а з 2004 року — викладачем кафедри іноземних мов Житомирського державного університету імені Івана Франка. У 2009 році успішно захистила дисертацію і здобула науковий ступінь кандидата педагогічних наук за спеціальністю 13.00.01 «Загальна педагогіка та історія педагогіки». У 2018 році присвоєно вчене звання доцента кафедри іноземних мов і новітніх технологій навчання. З березня 2021 року почала працювати на посаді виконуючого обов’язки завідувача цієї ж кафедри. З грудня 2021 року — завідувач кафедри іноземних мов і новітніх технологій навчання.
Початок роботи в університеті: 2003 рік.
Інформація про вищу освіту: у 2004 році з відзнакою закінчила Житомирський державний університет імені Івана Франка за спеціальністю «Педагогіка і методика середньої освіти. Мова та література (англійська)», кваліфікація магістра педагогічної освіти, викладача англійської мови і літератури.
Навчання в аспірантурі: 15.10.2005 р. – 15.10.2008 р. — аспірантка кафедри педагогіки Житомирського державного університету імені Івана Франка.
Тема дисертаційного дослідження: Цільовий компонент навчання іноземних мов у контексті розвитку змісту вітчизняної загальної середньої освіти (30-ті роки ХХ — початок ХХІ століття).
Інформація про стажування: з 25.10.2017 р. по 27.11.2017 р. — Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини (Тема: «Запровадження компетентнісного підходу до викладання іноземної мови (англійської)»); з 15.11.2021 р. по 24.12.2021 р. — Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини (Тема: «Іншомовна комунікативна підготовка студентів у контексті формування професійної компетентності»); з 19.12.2022 р. по 29.01.2023 р. — Вища школа менеджменту інформаційних систем (ISMA) (м. Рига, Латвійська Республіка) (Тема: «Проблеми та стратегії розвитку педагогічної та психологічної освіти в Україні та країнах ЄС»).
Наукові інтереси та досягнення: методика навчання іноземної мови, цілі навчання іноземних мов, міжкультурна комунікативна компетентність. Керівник науково-дослідної лабораторії «Мовна освіта як чинник підготовки сучасних фахівців». Керівник проблемної групи «Розвиток професійної майстерності вчителя-філолога у викладанні іноземної мови».
Навчальні предмети, які викладає: методика навчання англійської мови, іноземна мова за професійним спрямуванням, професійна комунікація іноземною мовою, практикум з іноземної мови фахового спрямування.
Нагороди: Почесна грамота Житомирського державного університету імені Івана Франка (2017 р.); Грамота Житомирського державного університету імені Івана Франка (2019 р.); Подяка Житомирської обласної державної адміністрації (2019 р.); Подяка Міністерства освіти і науки України (2021 р.); Почесна грамота Житомирського державного університету імені Івана Франка (2024 р.); Диплом Житомирського державного університету імені Івана Франка «Лідер публікаційної активності» (2024 р.).
Основні друковані праці:
- Литньова Т. В. Формування цільового компоненту навчання сучасних іноземних мов у вітчизняній школі періоду 1900–1917 рр. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2005. Вип. 24. С. 244–247.
- Литньова Т. В. Цілі навчання іноземних мов у світлі сучасного компетентнісного підходу. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2006. Вип. 28. С. 73–76.
- Литньова Т. В. Поняття цілей навчання у змісті підготовки майбутнього вчителя іноземних мов. Зміст педагогічної практики з іноземних мов студентів мовного ВНЗ в контексті оновлення школи : тези доп. Всеукр. наук.-практ. конф., 30–31 берез. 2006 р. / за ред. Т. І. Олійник. Горлівка: Видавництво ГДПІІМ, 2006. С. 61–65.
- Литньова Т. Етапи розвитку змісту загальної середньої освіти. Актуальні проблеми професійно-педагогічної освіти та стратегії розвитку : зб. наук. праць / за заг. ред. О. А. Дубасенюк, Л. В. Калініної, О. Є. Антонової. Житомир: Вид-во ЖДУ, 2006. С. 18–20.
- Литньова Т. В. Компетентнісний підхід до змісту сучасної іншомовної освіти. Проблеми сучасної педагогічної освіти. Сер.. Педагогіка і психологія : зб. статей. Ялта: РВВ КГУ, 2006. Вип. 11. Ч. 2. С. 112–119.
- Литньова Т. В. Розвиток цілей навчання іноземної мови у вітчизняній школі в період дії постанов 30-х років ХХ ст. про школу. Вісник Луганського національного педагогічного університету імені Тараса Шевченка. 2006. Ч. ІІ. № 19 (114). С. 168–178.
- Литньова Т. В. Контент-аналіз понятійного змісту цільового компонента навчання іноземних мов. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2007. Вип. 33. С. 80–84.
- Литньова Т. В. Напрями розвитку цільового компонента навчання іноземних мов у змісті іншомовної освіти в 30–40-х рр. ХХ ст. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2007. Вип. 35. С. 166–170.
- Литньова Т. В. До питання про тлумачення змісту цільового компонента навчання іноземних мов. Іноземна мова як фактор входження в міжнародний освітній простір : матеріали міжнар. наук.-практ. конф., 15–16 черв. 2007 р. Умань: АЛМІ, 2007. С. 57–59.
- Литньова Т. В. Розвиток цільового компонента навчання іноземної мови в контексті компетентнісної освітньої парадигми. Вісник Чернігівського державного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка. 2009. Вип. 62. С. 90–94.
- Литньова Т. В. Розвиток цілей навчання іноземних мов у вітчизняній школі : методичні рекомендації. Житомир: Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2009. 82 с.
- Литньова Т. В. Періодизація історії розвитку змісту загальної середньої освіти (30-ті рр. ХХ ст. — початок ХХІ ст.). Історико-педагогічний альманах. 2010. Вип. 2. С. 68–72.
- Литньова Т. В. До питання про тлумачення цілей навчання іноземних мов на сучасному етапі розвитку іншомовної освіти. Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 16. Творча особистість учителя: проблеми теорії і практики : зб. наук. праць / ред. кол.: Н. В. Гузій (відп. ред.). Вип. 14 (24). К.: Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2011. С. 117–120.
- Литньова Т. В., Разінкіна О. В. Трансформація цілей навчання іноземної мови в Україні в контексті європейських освітніх тенденцій. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2012. Вип. 66. С. 93–96.
- Мисечко О. Є., Литньова Т. В. Динаміка розвитку культурологічної складової радянських шкільних підручників з англійської мови (1930-ті — 1980-ті рр.). Актуальні проблеми сучасних історико-педагогічних досліджень шкільної освіти : зб. тез і анотованих матеріалів ХІV всеукраїнської історико-педагогічної науково-практичної конференції (14 листопада 2014 р.). К.: Інститут педагогіки НАПН України, 2014. С. 31–32.
- Литньова Т. В. Особливості розвитку цілей навчання іноземної мови у період творення національної загальноосвітньої школи в Україні (друга половина 1980-х — 1990-ті роки). Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. Житомир: Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2015. Вип. 3 (81). С. 98–103.
- Литньова Т. В. Роль стратегічної компетентності в сучасній іншомовній освіті. Професійна комунікація: мова і культура : збірник матеріалів IІІ Всеукраїнського науково-практичного вебінару (23 листопада 2016 р.). Житомир: Житомирський державний університет імені Івана Франка, 2016. С. 79–81.
- Литньова Т. В. Розробка цільового компонента навчання іноземної мови в умовах відновлення вітчизняної шкільної освіти в повоєнний період (1946 — початок 1950-х років). Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2017. Вип. 1 (87). С. 100–105.
- Литньова Т. В. Міжкультурна комунікативна компетентність у складі цілей сучасної іншомовної освіти. Мова і світ: сучасні тенденції викладання іноземних мов у вищій школі : зб. матеріалів ІV Всеукраїнського науково-практичного вебінару (м. Житомир, 29 листоп. 2017 р.). Житомир, 2017. С. 72–74.
- Литньова Т. В. Перегляд цільового компонента навчання іноземної мови в радянській школі в контексті освітньої реформи 1961 року. Inovatívny výskum v oblasti vzdelávania a sociálnej práce : zborník príspevkov z medzinárodnej vedeskej konferencie (Sládkovicovo, 10-11 marca 2017). Sládkovicovo, Slovenská republica : Vysoká škola Danubius, 2017. C. 23–26.
- Литньова Т. В. Еволюція цілей іншомовної освіти у вітчизняній загальноосвітній школі в радянський і пострадянський періоди. Наука і освіта. 2017. № 10. С. 66–73.
- Литньова Т. Зміна освітніх парадигм у сучасній іншомовній освіті. Теоретико-методичні засади вивчення англійської мови (партнерство школи і університету) : матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції (м. Умань, 30 березня 2018 р.). Умань, 2018. С. 160–163.
- Литньова Т. В. Формування особистості як суб’єкта діалогу культур у сучасній іншомовній освіті. Інновації в сучасній освіті: український та світовий контекст : матеріали Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції (м. Умань, 28 вересня 2018 р.). Умань : ВПЦ «Візаві», 2018. С. 154-158.
- Литньова Т. В. Формування стратегічної компетентності студентів у процесі вивчення іноземної мови. Іншомовна підготовка фахівців у вимірі нових освітніх реалій : зб. матеріалів V Всеукраїнського науково-практичного вебінару з міжнародною участю (м. Житомир, 28 листопада 2018 р.). Житомир : ЖДУ імені Івана Франка, 2018. С. 54–58.
- Литньова Т. В. До питання про формування іншомовної дискурсивної компетентності студентів. Проблеми і перспективи актуалізації іншомовної комунікативної підготовки фахівців у ХХІ столітті : зб. матеріалів VІ Всеукр. наук.-практ. вебінару з міжнар. участю, 27 лист. 2019 р. Житомир : ЖДУ ім. І. Франка, 2019. С. 79-82.
- Литньова Т. В. Міжкультурна комунікація при навчанні іноземної мови студентів немовних спеціальностей. Розвиток сучасної освіти і науки: результати, проблеми, перспективи / [ред.: Я. Ґжесяк, І. Зимомря, В. Ільницький]. Ужгород; Київ, 2020. Т. VIII : Діалог у розвитку науки та освіти. С. 148-150.
- Литньова Т. В. Перегляд цілей навчання іноземної мови за умов шкільних реформ (1956 — перша половина 1980-х рр.). Актуальні питання гуманітарних наук: міжвузівський збірник наукових праць молодих вчених Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка. Дрогобич, 2020. Вип. 32, т 2. С. 154-158.
- Литньова Т. В. Дискусія як різновид інтерактивних технологій навчання іноземної мови у закладі вищої освіти. Інноваційні технології мовної підготовки студентів ЗВО : зб. матеріалів VІІ Всеукр. наук.-практ. вебінару з міжнар. участю, 24 берез. 2021 р. / за заг. ред. Т.В. Литньової. Житомир : Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2021. С. 47-50.
- Литньова Т. Міжкультурний підхід до навчання іноземної мови студентів немовних спеціальностей. Сучасні тенденції професійної іншомовної підготовки студентів ЗВО в мультикультурному просторі : матеріали VІІІ Всеукр. наук.-практ. вебінару з міжнар. участю, 16 лют. 2022 р. / за заг. ред. Тамари Литньової. Житомир, 2022. С. 73-76.
- Литньова Т., Місечко О.,Білошицька Т. Сучасні тенденції розвитку цілей шкільної іншомовної освіти. Актуальні питання гуманітарних наук: міжвузівський збірник наукових праць молодих вчених Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка. 2022. Вип. 50. С. 339-346.
- Білошицька Т. Ю., Литньова Т. В. Компоненти, критерії та показники готовності майбутніх учителів до педагогічного консультування. Перспективи та інновації науки. 2022. № 7 (12). С. 71-82.
- Misechko O. Ye., Lytniova T.V. From Critical Thinking — to Creativity: Steps to Understanding. Zhytomyr Ivan Franko State University Journal. Рedagogical Sciences. 2022. Vol. 2 (109). P. 5-15.
- Литньова Т. В. Мультимедійна презентація як засіб навчання іноземної мови майбутніх педагогів. Problems and strategies for the development of pedagogical and psychological education in Ukraine and EU countries : Internship proceedings, December 19-January 29. Riga : Baltija Publishing, 2023. С. 36-40.
- Литньова Т. В. Роль інтерактивних технологій навчання у формуванні іншомовної комунікативної компетентності студентів. Використання новітніх технологій навчання іноземної мови для розвитку когнітивних здібностей майбутніх фахівців немовних спеціальностей : зб. матеріалів ІХ Всеукр. наук.-практ. вебінару з міжнар. участю, 22 лют. / за заг. ред. Т. Литньової. Житомир : Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2023. С. 80-83.
- Литньова Т., Білошицька Т. Стратегічна компетентність у складі цілей сучасної шкільної іншомовної освіти. Актуальні питання гуманітарних наук. 2023. Вип. 60, т. 2. С. 291–297.
- Литньова Т. В. До питання про формування лінгвосоціокультурної компетентності студентів у процесі вивчення іноземної мови. Іншомовна освіта ХХІ століття: виклики та перспективи : зб. матеріалів Х Всеукр. наук.-практ. вебінару з міжнар. участю, 30 лист. 2023 р. / за заг. ред. Т. Литньової. Житомир : Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2023. С. 38-41.
- Литньова Т., Місечко О., Білошицька Т. Стан дослідженості проблеми цільового компонента змісту шкільної іншомовної освіти в Україні в ХХІ ст. Актуальні питання гуманітарних наук. 2024. Вип. 72, т. 2. С. 288–294.
- Misechko O., Lytniova T. The cultural component in language education: its implementation in secondary school course books for teaching English in Soviet Ukraine (1930s—1980s). Paedagogica Historica. 2024.
- Білошицька Т. Ю., Литньова Т. В., Галецький С. М. Етапи підготовки майбутніх учителів до педагогічного консультування. Актуальні питання у сучасній науці. 2024. № 5 (23). С. 781–791.
- Литньова Т. В. Роль самостійної роботи у формуванні іншомовної комунікативної компетентності студентів. Професійна комунікація іноземною мовою у підготовці сучасних фахівців: виклики та перспективи : зб. матеріалів ХІ Всеукр. наук.-практ. вебінару з міжнар. участю, 27 лист. 2024 р. / за заг. ред. Т. Литньової. Житомир : Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2024. С. 33-36.
- Литньова Т. В. Роль ділових ігор у формуванні іншомовної комунікативної компетентності студентів. Scientific forum: theory and practice of research: collection of scientific papers «SCIENTIA» : with proceedings of the VII International scientific and theoretical conference, January 31 2025. Valencia : International Center of Scientific Research, 2025. С. 263-265.
|
Білошицька Тетяна Юріївна
Посада, науковий ступінь, вчене звання: доцент, кандидат педагогічних наук.
Біографія: народилася в смт. Миропіль Романівського району Житомирської області. У 1999 році із золотою медаллю закінчила Миропільську загальноосвітню школу І-ІІІ ступенів № 2. Повну вищу освіту отримала в Житомирському державному університеті імені Івана Франка в 2005 році, здобувши кваліфікацію магістра педагогічної освіти, викладача англійської мови і літератури. З 2013 року почала працювати викладачем кафедри іноземних мов і новітніх технологій навчання Житомирського державного університету імені Івана Франка. У 2015 році успішно захистила дисертацію і здобула науковий ступінь кандидата педагогічних наук за спеціальністю 13.00.04 «Теорія і методика професійної освіти». У 2023 році присвоєно вчене звання доцента кафедри іноземних мов і новітніх технологій навчання.
Початок роботи в університеті: 2013 рік.
Інформація про вищу освіту: у 2005 році закінчила Житомирський державний університет імені Івана Франка за спеціальністю «Педагогіка і методика середньої освіти. Мова та література (англійська)», кваліфікація магістра педагогічної освіти, викладача англійської мови і літератури.
Навчання в аспірантурі: 01.11.2007–04.07.2014 р. — аспірантка кафедри педагогіки Житомирського державного університету імені Івана Франка.
Тема дисертаційного дослідження: Підготовка майбутніх учителів до педагогічного консультування суб’єктів навчально-виховної діяльності.
Інформація про стажування: з 07.05.2018 р. по 11.06.2018 р. — Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини (Тема: «Застосування інтерактивних методів навчання іноземної мови (англійської)»); з 15.11.2021 р. по 24.12.2021 р. — Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини (Тема: «Засоби та методи активізації вивчення іноземних мов для формування у студентів іншомовної професійної компетенції»); з 19.12.2022 р. по 29.01.2023 р. — Вища школа менеджменту інформаційних систем (ISMA) (м. Рига, Латвійська Республіка) (Тема: «Проблеми та стратегії розвитку педагогічної та психологічної освіти в Україні та країнах ЄС»).
Наукові інтереси та досягнення: педагогічне консультування, активні форми і методи навчання іноземної мови. Керівник проблемної групи «Наукові дослідження іноземною мовою».
Навчальні предмети, які викладає: іноземна мова за професійним спрямуванням, професійна комунікація іноземною мовою, практикум з іноземної мови фахового спрямування.
Нагороди: Грамота Житомирського державного університету імені Івана Франка (2016 р.); Почесна грамота Житомирської обласної державної адміністрації (2020 р.); Почесна грамота Житомирського державного університету імені Івана Франка (2021 р.); Диплом Житомирського державного університету імені Івана Франка (2023 р.).
Основні друковані праці:
- Білошицька Т. Ю. Попередження та профілактика конфліктів у закладах професійно-технічної освіти / Т. Ю. Білошицька // Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка, 2007. — Вип. 35. — С.132-135.
- Білошицька Т. Педагогічне консультування у попередженні конфліктів між викладачем та учнем / Т. Білошицька // Матеріали міжрегіональної науково-практичної конференції молодих дослідників «Проблема духовності сучасної молоді: реалії та перспективи». — Житомир : Вид-во ПП Сахневич, 2007. — С.125-128.
- Білошицька Т. Ю. Порівняльний аналіз понять «готовність до професійно-педагогічної діяльності» та «професійно-педагогічна компетентність» / Т. Ю. Білошицька // Нові технології навчання : наук.-метод. зб. / Інститут інноваційних технологій і змісту освіти Міністерства освіти і науки України, академія міжнародного співробітництва з креативної педагогіки. — Київ, 2013. — Вип. 76. — С. 232-238.
- Білошицька Т. Ю. Педагогічне консультування сім’ї в спадщині А. C. Макаренка / Т. Ю. Білошицька // Педагогічні науки : теорія, історія, інноваційні технології. — Суми : СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2013. — № 3 (29). — С. 169-176.
- Білошицька Т. Ю. Порівняльний аналіз психологічного та педагогічного консультування / Т. Ю. Білошицька // Педагогічний дискурс : зб. наук. праць / гол. ред. І. М. Шоробура. — Хмельницький : ХГПА, 2013. — Вип. 14. — С.73-78.
- Білошицька Т. Ю. Особливості роботи класного керівника в сучасних умовах / Т. Ю. Білошицька // Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка, 2013. — № 4 (70). — С.111-115.
- Белошицкая Т. Ю. Личностные характеристики педагога как консультанта / Т. Ю. Белошицкая // Вектор науки ТГУ. Серия: Педагогика, психология. — 2013. — № 2 (13). — С. 50-53.
- Білошицька Т. Ю. Педагогічне консультування сім’ї у спадщині А. C. Макаренка / Т. Ю. Білошицька // Творча спадщина А. С. Макаренка в контексті інноваційного розвитку освіти ХХІ століття : матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю (11-12 березня 2013 року, м. Суми). — Суми : Вид-во СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2013. — С. 92-95.
- Білошицька Т. Ю. Педагогічне консультування як наукова проблема / Т. Ю. Білошицька // «Вплив досягнень психологічних і педагогічних наук на розвиток сучасного суспільства» : Збірник тез міжнародної науково-практичної конференції. — Харків: Східноукраїнська організація «Центр педагогічних досліджень», 2014. — С. 11-15.
- Білошицька Т. Сугестопедія у навчанні іноземним мовам / Т. Білошицька // Сучасна іншомовна освіта в Україні : стан, проблеми, перспективи : матеріали міжнародної науково-практичної інтернет-конференції, 2 листопада 2015 р. м. Умань: ФПО Жовтий О.О., 2015. — С. 30-32.
- Білошицька Т. Ю. Інтенсивні методи навчання іноземним мовам студентів немовних спеціальностей [Електронний ресурс] / Т. Ю. Білошицька // «Викладання іноземних мов для студентів немовних спеціальностей: стан, проблеми, перспективи»: збірник матеріалів ІІ Всеукраїнського науково-практичного вебінару (2 грудня 2015 р.). — Житомир: Житомирський державний університет імені Івана Франка, 2015. — С.12-15.
- Білошицька Т. Ю. Технологія підготовки майбутніх учителів до педагогічного консультування / Т. Ю. Білошицька // Актуальні питання сучасних педагогічних та психологічних наук: Збірник наукових робіт учасників міжнародної науково-практичної конференції: (19-20 лютого 2016 р., м. Одеса). — Одеса: ГО «Південна фундація педагогіки», 2016. — С. 113-116.
- Білошицька Т. Ю. Проблеми застосування сугестивного методу вивчення іноземних мов у ВНЗ [Електронний ресурс] / Т. Ю. Білошицька // «Професійна комунікація: мова і культура»: збірник матеріалів IІІ Всеукраїнського науково-практичного вебінару (23 листопада 2016 р.). — Житомир: Житомирський державний університет імені Івана Франка, 2016. — С.7-8. — Режим доступу : http://eprints.zu.edu.ua/22576/.
- Білошицька Т. Ю. English for Chemistry Students : посіб.-практ. / Т. Ю. Білошицька, О. І. Дєнічєва. — Житомир : Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2017. — 44 с.
- Білошицька Т. Ю. English for Students of Philology and Journalism : посіб.-практ. / Т. Ю. Білошицька, О. І. Дєнічєва — Житомир : Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2018. — 37 с.
- Дєнічєва О. І. English for Psychologists : посіб.-практ. / О. І. Дєнічєва, Т. Ю. Білошицька. — Житомир : Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2017. — 53 с.
- Білошицька Т. Ю. Організація бесіди на засадах діалогічної взаємодії як базовий метод педагогічного консультування / Т. Ю. Білошицька // Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. Педагогічні науки. — 2018. — Вип. 1(92). — С. 37–42.
- Білошицька Т. Ю. Особистісно орієнтований підхід до підготовки майбутніх учителів до педагогічного консультування / Т. Ю. Білошицька // Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції «Теоретико-методичні засади вивчення англійської мови (партнерство школи й університету)», 30 березня 2018 р., м. Умань: ФОП Новожилов С.В., 2018 — С.43-46.
- Білошицька Т. Ю. Мультимедійна презентація як засіб формування комунікатвної компетентності / Т. Ю. Білошицька // Проблеми і перспективи актуалізації іншомовної комунікативної підготовки фахівців у ХХІ столітті : матеріали VІ Всеукраїн. наук.-практ. вебінару з міжнар. участю, (27 листоп. 2019 р.). — Житомир, 2019. — С. 102-104.
- Костюшко Ю., Білошицька Т. Модель підготовки майбутніх учителів до педагогічного консультування / Ю. Костюшко, Т. Білошицька // Нові технології навчання: зб. наук. пр. ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти». — 2020. — Вип. 94. — С. 190-195.
- Галецький С. М. Методичні рекомендації щодо організації самостійної та індивідуальної роботи студентів Національного університету «Острозька академія» з навчальної дисципліни «Англійська мова» / С. М. Галецький, Т. Ю. Білошицька. — Острог : Вид-во Національного університету «Острозька академія», 2021. — 48 с.
- Білошицька Т. Ю. English for Ecology Students : посіб.-практ. / Т. Ю. Білошицька, Т. В. Литньова, Т. П. Ковальова. — Житомир : Вид-во О.О. Євенок, 2021. — 56 с.
- Ковальова Т. П. Тестові завдання зі стилістики німецької мови (Testaufgaben in Stilistik der deutschen Sprache). Частина ІІ : посіб.-практ. / Т. П. Ковальова, Г. В. Кузнєцова, Т. Ю. Білошицька. — Житомир : Вид-во. О.О. Євенок, 2021. — 152 с.
- Білошицька Т. Ю. Дебати як метод навчання іноземної мови у ЗВО / Т. Ю. Білошицька // Інноваційні технології мовної підготовки студентів ЗВО : матеріали VІІ Всеукр. наук.-практ. вебінару з міжнар. участю, (24 берез. 2021 р.) / [за заг. ред. Т. В. Литньової]. — Житомир, 2021. — С. 10-14.
- Білошицька Т. Ю. Компоненти, критерії та показники готовності майбутніх учителів до педагогічного консультування / Т. Ю. Білошицька, Т. В. Литньова // Перспективи та інновації науки. — № 7(12). — 2022. — С.71-82.
- Литньова Т. Сучасні тенденції розвитку цілей шкільної іншомовної освіти / Т. Литньова, О. Місєчко, Т. Білошицька //Актуальні питання гуманітарних наук: міжвузівський збірник наукових праць молодих вчених Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка . — 2022. — Вип. 50. — С. 339-346.
- Білошицька Т. Інтерактивні технології як засіб професійної іншомовної підготовки студентів ЗВО / Тетяна Білошицька // Сучасні тенденції професійної іншомовної підготовки студентів ЗВО в мультикультурному просторі : матеріали VІІІ Всеукр. наук.-практ. вебінару з міжнар. участю, (16 лют. 2022 р.) / [за заг. ред. Т. Литньової] — Житомир, 2022. — С. 23-26.
- Галецький С. Сучасні інформаційно-комунікаційні технології як засіб формування соціокультурної компетенції студентів ЗВО в мультикультурному просторі / Сергій Галецький, Тетяна Білошицька // Сучасні тенденції професійної іншомовної підготовки студентів ЗВО в мультикультурному просторі : матеріали VІІІ Всеукр. наук.-практ. вебінару з міжнар. участю, (16 лют. 2022 р.) /[ за заг. ред. Т. Литньової]. — Житомир, 2022. — С. 30-38.
- Turzhanska O., Galetskyi S., Biloshytska T., Topishko N., Galetska T. Computer-oriented technologies in teaching mathematics as a means of self-regulation of young people’s mathematical knowledge. Youth Voice Journal. 2023. Vol. 1. P. 90-102.
- Білошицька Т. Ю., Литньова Т. В., Галецький С. М. English for Biology Students : посібник-практикум. Житомир : Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2023. 45 с.
- Литньова Т. В., Білошицька, Т. Ю. (2023) Стратегічна компетентність у складі цілей сучасної шкільної іншомовної освіти. Актуальні питання гуманітарних наук. 2023. Вип. 2, т.60. С. 291-297.
- Білошицька Т. Ю., Галецький С. М. Особистісно-орієнтоване навчання іноземної мови як наукова проблема. Іншомовна освіта ХХІ століття: виклики та перспективи : зб. матеріалів Х Всеукр. наук.-практ. вебінару з міжнар. участю, 30 лист. 2023 р. / за заг. ред. Т. Литньової. Житомир : Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2023. С. 10-14.
- Білошицька Т. Ю., Хорошун О. О. Використання автентичних текстів як засіб розвитку лексичної компетенції учнів старшої школи. Використання новітніх технологій навчання іноземної мови для розвитку когнітивних здібностей майбутніх фахівців немовних спеціальностей : зб. матеріалів IX Всеукр. наук.-практ. вебінару з міжнар. участю, 22 лют. / за заг. ред. Т. Литньової. Житомир : Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2023. С. 18-22.
- Білошицька Т. Ю. Методи та засоби навчання іноземної мови відповідно до індивідуального інтелектуального профілю. Problems and strategies for the development of pedagogical and psychological education in Ukraine and EU countries : internship proceedings, december 19 — january 29. Riga : Baltija Publishing, 2023. С. 9-13.
- Білошицька Т. Ю., Литньова Т. В., Галецький С. М. Етапи підготовки майбутніх учителів до педагогічного консультування. Актуальні питання у сучасній науці. 2024. № 5 (23). С. 781-791.
- Литньова Т., Місечко О., Білошицька Т. Стан дослідженості проблеми цільового компонента змісту шкільної іншомовної освіти в Україні в ХХІ ст. Актуальні питання гуманітарних наук. 2024. Вип. 72, т. 2. С. 288–294.
|
Антонов Олексій Володимирович
Посада, науковий ступінь, вчене звання: кандидат філологічних наук, доцент кафедри.
Біографія: народився 8 жовтня 1989 року в м. Житомирі. У 2007 році закінчив Озерненську гімназію із золотою медаллю. З 2007 по 2012 рр. навчався в Навчально-науковому інституті іноземної філології Житомирського державного університету імені Івана Франка, який закінчив з відзнакою, отримав повну вищу освіту за спеціальністю «Мова і література (англійська)» та здобув кваліфікацію магістра. З 2012 по 2022 рік працював викладачем іноземної мови на кафедрі природничих та соціально-гуманітарних дисциплін Житомирського медичного інституту, викладач вищої категорії, методист. З жовтня 2022 року — викладач кафедри іноземних мов і новітніх технологій навчання Житомирського державного університету імені Івана Франка. Коректор англомовної версії «Вісника Житомирського державного університету імені Івана Франка. Педагогічні науки», включеного до переліку наукових фахових видань (Категорія «Б»).
Початок роботи в університеті: жовтень 2022 р.
Інформація про вищу освіту: з 2007 по 2012 рр. навчався в Навчально-науковому інституті іноземної філології Житомирського державного університету імені Івана Франка, який закінчив з відзнакою, отримав повну вищу освіту за спеціальністю «Мова і література (англійська)» та здобув кваліфікацію магістра.
Навчання в аспірантурі: з 2012 по 2015 рр. навчався в аспірантурі Житомирського державного університету імені Івана Франка за спеціальністю 10.02.04 — германські мови. Дисертацію на тему «Комунікативні стилі персонажного мовлення: лінгвопрагматичний та соціолінгвістичний аспекти (на матеріалі сучасної американської драми)» захистив 17 березня 2017 року у спеціалізованій вченій раді К 26.133.08 у Київському університеті імені Бориса Грінченка.
Тема дисертаційного дослідження: Підготовка майбутніх учителів до педагогічного консультування суб’єктів навчально-виховної діяльності.
Інформація про стажування: з 01.03.2021 р. по 09.04.2021 р. у Вищій Школі Агробізнесу в Ломжі (Польща); тема: «Формування компетентності та розвиток професійно-педагогічної майстерності викладача закладу фахової передвищої та вищої освіти»; сертифікат про завершення стажування № WSA/19/04/21 Wyższa Szkoła Agrobiznesu w Łomży; сертифікат про участь у Міжнародній науково-практичній конференції № WSA/2021/04/2; з 24.04.2023 р. по 05.06.2023 р. у Вінницькому державному педагогічному університеті імені Михайла Коцюбинського; тема: «Іншомовна комунікативна підготовка студентів у контексті формування професійної компетентності»; свідоцтво про підвищення кваліфікації серія сертифікату НВ, № 02125094/024-23 БО.
Наукові інтереси та досягнення: проблеми лінгвопрагматичного та соціолінгвістичного аспектів комунікативних стилів персонажного мовлення сучасної американської драми, педагогічні аспекти професійної освіти медичних працівників, нові технології навчання англійської мови у вищій школі, розвиток критичного мислення фахівця, розвиток педагогічної творчості вчителя/викладача.
Навчальні предмети, які викладає: іноземна мова за професійним спрямуванням, професійна комунікація іноземною мовою, ділова іноземна мова, практикум з іноземної мови фахового спрямування.
Основні друковані праці:
- Antonov O., Gordiichuk S., Kovalchuk V., Papizhuk V., Poplavska S. Study of the effectiveness of modern learning technologies in preparing future professionals. AMAZONIA INVESTIGA. 2024. Vol. 13, iss. 75. P. 130-141. DOI номер: 10.34069/AI/2024.75.03.11 Посилання: http://eprints.zu.edu.ua/40932/
- Антонова О., Мирончук Н., Бірук Н., Антонов О. Сучасні виклики та стратегії інтелектуального розвитку студентської молоді в умовах воєнного стану. Наукові інновації та передові технології. Серія «Педагогіка». 2025. № 2 (42). 1179-1191. DOI номер: 10.52058/2786-5274-2025-2(42)-1179-1191 Посилання: http://eprints.zu.edu.ua/42852/
- Дубасенюк О. А., Антонов О. В. Упровадження ідей української ментальності у досвіді видатного педагога А. С. Макаренка. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. Педагогічні науки. 2023. Вип. 4 (115). С. 5-12. DOI номер: 10.35433/pedagogy.4(115).2023.1 Посилання: http://eprints.zu.edu.ua/39129/
- Антонов О. В. Розвиток критичного мислення майбутніх психологів у процесі вивчення іноземної мови. Вісник науки та освіти. 2023. № 7 (13). С. 356-371. DOI номер: 10.52058/2786-6165-2023-7(13)-356-371 Посилання: http://eprints.zu.edu.ua/37786/
- Антонова О. Є., Антонов О. В., Поліщук Н. М. STEM-approach in education and preparation of the teacher for its implementation. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. Педагогічні науки. 2022. Вип. 3 (110). С. 267-281. DOI номер: 10.35433/pedagogy.3(110).2022.267-281 Посилання: http://eprints.zu.edu.ua/36118/
- Методика формування компетентностей та результатів навчання бакалаврів технології медичної діагностики та лікування у процесі вивчення теми «Розрахунки та приготування розчинів приблизних концентрацій» / О. С. Заблоцька, С. В. Гордійчук, І. М. Ніколаєва, О. В. Антонов // Наукові записки Серія: Педагогічні науки. — 2022. — Вип. 204. — С. 25-31. DOI номер: 10.36550/2415-7988-2022-1-204-25-31 Посилання: http://eprints.zu.edu.ua/34544/
- Dubaseniuk O. A. Theoretical and Research Aspects of the Problem of Improving the Personal and Professional Sphere in the Teacher’s Pedagogical Activity / O. A. Dubaseniuk, O. V. Antonov, I. Borawska // Zhytomyr Ivan Franko State University Journal. Рedagogical Sciences. — 2022. — Vol. 109. — P. 212-220. DOI номер: 10.35433/pedagogy.2(109).2022.212-220 Посилання: http://eprints.zu.edu.ua/35675/
|
Складанчук Анна Геннадіївна
Посада, науковий ступінь, вчене звання: викладач, кандидат педагогічних наук.
Початок роботи в університеті: 2007 рік.
Інформація про вищу освіту: Житомирський державний університет імені Івана Франка за спеціальністю «Педагогіка і методика середньої освіти. Мова та література (англійська)», кваліфікація магістра педагогічної освіти, викладача англійської мови і літератури, 2007 р.
Навчання в аспірантурі: 10.10.2012–9.10.2015 р. навчання в аспірантурі Київського національного лінгвістичного університету.
Тема дисертаційного дослідження: Навчання англійського усного мовлення дітей старшого дошкільного віку.
Наукові інтереси та досягнення: методика навчання іноземних мов.
Навчальні предмети, які викладає: іноземна мова, іноземна мова (поглиблений курс), іноземна мова (за професійним спрямуванням).
Основні друковані праці:
- Мокіна А. Г. Busy Bee Book. Методичні рекомендації для вчителів, які викладають англійську мову для дітей дошкільного віку: Методичні рекомендації / А. Мокіна, К. Верецька. — Житомир: Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2011. — 128 с.
- Толковый словарь терминов геоинформационных систем / Сост. П. В. Фриз, И. В. Пулеко, А. Г. Мокина и др. — Житомир: ЖВИ НАУ, 2011. — 120 с.
- Мокіна А. Г. Розповідь у навчанні іноземної мови дітей дошкільного віку / А. Г. Мокіна // Перспективи раннього навчання іноземних мов в Україні та за кордоном: монографія / за ред. І. В. Самойлюкевич. — Житомир: Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2012. — 384 с. — С. 333-341.
- Мокіна А. Г. Educational force of storytelling / А. Г. Мокіна // Молодь України в контексті міжкультурної комунікації: матеріали Х Всеукраїнської студентської науково-практичної конференції: тези доповідей, Дніпропетровськ, 2 квітня 2013 р. — Дніпропетровськ: Дніпропетровський університет імені Альфреда Нобеля, 2013. — 352 с. — С. 293-294.
- Мокіна А. Г. Особливості мотивації старших дошкільників у вивченні іноземних мов / А. Г. Мокіна // Міжнародна наукова практична конференція «Україна і світ: діалог мов та культур»: тези доповідей, Київ 3–5 квітня 2013 р. — Київ: КНЛУ, 2013. — 671 с. — С. 551-553.
- Mokina A. Storytelling as a teaching tool with kindergarteners / Anna Mokina // Global English — Global Decisions. XVIII TESOL — Ukraine National Conference. April 12–13, 2013. Book of papers. — Севастополь: Рибест, 2013. — 398 с. — С. 216-217.
- Мокіна А. Г. Старший дошкільник як суб’єкт навчання іноземної мови в контексті особистісно-діяльнісного підходу // Вісник КНЛУ. Серія «Педагогіка та психологія». — К.: Вид. центр КНЛУ, 2013. — Вип. 22. — С. 113-122.
- Бігич О. Б. Зорово-слухові орієнтири сприймання та запам’ятовування англомовного аудіотексту старшими дошкільниками: результати експериментального навчання / О. Б. Бігич, А. Г. Мокіна // Materiály IX mezinárodní vědecko-praktická konference «Nastolení moderní vědy — 2013». — Díl 8. Pedagogika. Psychologie a sociologie. Hudba a život: Praha: Publishing House «Education and Science», 2013. — С. 37-39.
- Мокіна А. Г. Навчання старших дошкільників англомовного аудіювання з використанням мультимедійної презентації / О. Б. Бігич, А. Г. Мокіна // Вісник ЖДУ імені Івана Франка. — Житомир: Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2013. — Вип. 6(72). — 319. — C. 66-70.
- Мокина А. Г. Использование цифрового повествования в обучении английскому языку дошкольников // Проблемы современной науки: сборник научных трудов. — Ставрополь: Логос, 2014. — Вып. 12. — 170 с. — C. 60-67.
- Складачук А. Г. Етапи навчання англійського усного мовлення дошкільників з використанням цифрового розповідання // Міжнародна наукова практична конференція «Україна і світ: діалог мов та культур»: тези доповідей, Київ 1-2 квітня 2015 р. — Київ: КНЛУ, 2015. — 2 с.
- Мокіна А. Г. Цифрове розповідання у навчанні дошкільників аудіювання та переказування англійських казок // Іноземні мови. — 2015. — № 2. — С. 18–25.
- Складанчук А. Г. Цифрове розповідання як засіб іншомовного навчання // Електронне видання «Викладання іноземних мов для студентів немовних спеціальностей: стан, проблеми, перспективи»: збірник матеріалів ІІ Всеукраїнського науково-практичного вебінару (2 грудня 2015 р.). — Житомир: ЖДУ ім. І. Франка, 2015. — 163 с. — С. 136-137.
|
Коваль Діана Володимирівна
Посада, науковий ступінь, вчене звання: викладач.
Біографія: у 2019 році закінчила Житомирський державний університет імені Івана Франка та здобула перший (бакалаврський) рівень вищої освіти за напрямом підготовки 6.020303 Філологія* Мова і література (англійська). У 2020 здобула другий (магістерський) рівень вищої освіти за спеціальністю 035 Філологія спеціалізацією 035.041 германські мови та літератури (переклад включно), перша — англійська освітньої програми Англійська і німецька мови та літератури (переклад включно).
Наукові інтереси та досягнення: філологія, медійний дискурс, концепт, евфемізація лексичних одиниць воєнно-політичної сфери.
Навчальні предмети, які викладає: іноземна мова за професійним спрямуванням, професійна комунікація іноземною мовою, практикум з іноземної мови фахового спрямування.
Основні друковані праці:
- Koval D. Interactive teaching of foreign languages in higher education establishments. Іншомовна освіта ХХІ століття: виклики та перспективи : зб. матеріалів X Всеукр. наук.-практ. вебінару з міжнар. участю, 30 листоп. 2023 р.) / за заг. ред. Т. Литньової. Житомир : Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2023. С. 99-101. http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/38507
- Коваль Д. В. Евфемізація лексичних одиниць воєнно-політичної сфери. Актуальні проблеми сучасної лінгвістики та викладання іноземних мов в секторі безпеки й оборони : матеріали І Міжвуз. наук.-практ. конф., Житомир, 2023. С. 119-121. http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/37044
- Коваль Д. Selection of web applications for effective study of lexical material. Teaching English in wartime: challenges and opportunities for community building and social change : зб. тез доп. Всеукр. конвенції TESOL-Україна. Львів, 2023. С. 70-71. http://eprints.zu.edu.ua/37616/
- Коваль Д. В. Використання веб-застосунків для підвищення ефективності навчання лексичного матеріалу. Використання новітніх технологій навчання іноземної мови для розвитку когнітивних здібностей майбутніх фахівців немовних спеціальностей, 22 лют. Житомир, 2023. С. 68-70. http://eprints.zu.edu.ua/36649/
- Коваль Д. В. Основні характеристики медійного дискурсу. Актуальні проблеми сучасної лінгвістики та методики викладання мови і літератури : зб. матеріалів наук.-практ. Інтернет-конф., 30 січ.-6 лют. 2023 р. Житомир, 2023. С. 46-53. http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/36149
- Коваль Д. В. Особливості поняття перекладацьких стратегії та їх використання при перекладі англомовного концепту «тероризм» / Д. В. Коваль // Сучасний стан і перспективи лінгвістичних досліджень та проблеми перекладу : тези доп. Всеукр. наук. конф. пам’яті д-ра філолог. наук, проф. Д. І. Квеселевича (1935-2003), 22 трав. 2020 р. — Житомир, 2020. — С. 26-28. http://eprints.zu.edu.ua/31254/
- Коваль Д. Мовна та концептуальна картина світу як важливі категорії сучасного мовознавства. Мова у міждисциплінарному контексті безперервної освіти : матеріали VIII міжнар. студент. інтернет-конф. Кам‘янець-Подільський, 2020. С. 99-103. https://englishcontext.kpnu.edu.ua/index.php/2020/03/31/movna-ta-kontseptualna-kartyna-svitu-iak-vazhlyvi-katehorii-suchasnoho-movoznavstva/
|
Кулак Владислав Ігорович
Посада, науковий ступінь, вчене звання: викладач.
Біографія: народився 6 травня 1996 року в місті Житомир. У 2003 році пішов у перший клас до Житомирської загальноосвітньої школи № 22, закінчив у 2013 році. З 2013 по 2016 рік навчався у Житомирському кооперативному коледжі бізнесу і права, на спеціальності «Розробка програмного забезпечення». З 2016 по 2018 рік продовжив навчання у Житомирському державному технологічному університеті на спеціальності «Інженерія програмного забезпечення». У 2019 році вступив до Житомирського державного університету імені Івана Франка на спеціальність: Філологія, германські мови та літератури, переклад включно, перша — англійська. Після закінчення університету присвоєно кваліфікацію перекладача з англійської мови та фахівця з англійської та німецької мов і літератур. Освітньо-науковий ступінь — магістр. З 3 січня 2023 року почав працювати викладачем у Житомирському державному університеті імені Івана Франка на кафедрі англійської мови з методиками викладання у дошкільній та початковій освіті. З 1 вересня 2024 року — викладач кафедри іноземних мов і новітніх технологій навчання ННІ іноземної філології Житомирського державного університету імені Івана Франка.
Початок роботи в університеті: 2023 рік.
Інформація про вищу освіту: Житомирський державний університет імені Івана Франка за спеціальністю «Філологія: германські мови та літератури, переклад включно, перша — англійська», кваліфікація магістра фахівець з англійської і німецької мов та літератур, перекладач, 2021 р. 2023 р. — магістратура Житомирського університету імені Івана Франка (освітня програма — Англійська та німецька мови й зарубіжна література в закладах освіти).
Наукові інтереси та досягнення: історія виникнення мов, англійська література, поезія.
Навчальні предмети, які викладає: іноземна мова за професійним спрямуванням, ділова іноземна мова, професійна комунікація іноземною мовою.
Основні друковані праці:
- Kulak V. I. Cultural adaptation in a foreign language environment. Zhytomyr Ivan Franko State University Journal. Pedagogical Sciences. 2023. Vol. 4 (115). P. 21-36.
- Zymovets O. A., Kulak V. I. Distance, and Blended Learning as Effective Foreign Language Teaching Technologies under Martial Law. Zhytomyr Ivan Franko State University Journal. Pedagogical Sciences. 2023. Vol. 3 (114). P. 190-197.
- Михайлова О. С., Кулак В. І. Використання комп’ютерних інновацій у сфері вивчення іноземних мов у закладах освіти України. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. Педагогічні науки. 2023. Вип. 1 (112). С. 190-204.
- Гуманкова О. С., Кулак В. І., Гребенюк І. М. Формування основ англомовної писемної компетентності на старшому ступені навчання засобами іноземної літератури. Актуальні питання гуманітарних наук: міжвузівський збірник наукових праць молодих вчених Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка. 2023. Вип. 59 (1). С. 298-304.
- Григор’єва Т. Ю., Михайловська О. В., Кулак В. І. Формування основ креативного письма студентів мовних спеціальностей з використанням автентичних літературних творів. Інноваційна Педагогіка. 2023. Вип. 55. Том 1. С. 142–149.
- Безперервний професійний розвиток вчителів іноземних мов в Україні та за кордоном : монографія / Вознюк О. В., Гуманкова О. С., Дєньгаєва С. В., Зимовець О. А., Кравець О. Є., Кулак В. І., Михайлова О. С. Житомир : Вид-во ЖДУ ім. Івана Франка, 2023. 364 с.
|
Українець Аліна Ігорівна
Посада, науковий ступінь, вчене звання: викладач.
Біографія: народилася в с. Волиця, Андрушівського району, Житомирської області. У 2008 році закінчила 11 класів Житомирського екологічного ліцею № 24 міста Житомир. Повну вищу освіту отримала в Житомирському державному університеті імені Івана Франка, у Навчально-науковому інституті іноземної філології для здобуття кваліфікації магістр, у 2014 році було присвоєно кваліфікацію філолога, викладача англійської мови та зарубіжної літератури. З 2024 року — викладач кафедри іноземних мов і новітніх технологій навчання Житомирського державного університету імені Івана Франка.
Початок роботи в університеті: 2024 рік.
Інформація про вищу освіту: у 2012 році вступила до Житомирського державного університету імені Івана Франка в Навчально-науковий інститут іноземної філології для здобуття кваліфікації спеціаліста, в 2013 році було присвоєно кваліфікацію філолога, вчителя англійської і німецької мов і зарубіжної літератури. У 2013 році вступила до Житомирського державного університету імені Івана Франка в Навчально — науковий інститут іноземної філології для здобуття кваліфікації магістр, у 2014 році було присвоєно кваліфікацію філолога, викладача англійської мови та зарубіжної літератури.
Інформація про стажування: з 06.05.2024 року до 14.06.2024 — Житомирський військовий інститут імені С. П. Корольова (Тема: «Проблеми викладання іноземної мови, як складової професійної підготовки фахівців в умовах інтернаціоналізації вищої освіти»).
Наукові інтереси та досягнення: методика навчання іноземної мови, використання онлайн засобів навчання іноземної мови.
Навчальні предмети, які викладає: іноземна мова за професійним спрямуванням, професійна комунікація іноземною мовою, ділова іноземна мова, практикум з іноземної мови фахового спрямування.
Основні друковані праці:
- Українець А. І. Діалог як форма реалізації ідеї iнтерсуб’єктивності : матеріали Х Всеукр. наук.-практ. вебінару з міжнар. участю, 30 листоп. 2023 р. / за заг. ред. Т. Литньової. Житомир : Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2023. С. 83-85.
- Українець А. І. Формування вмінь комунікативного читання учнів початкової школи. Sectoral research XXI: characteristics and features: collection of scientific papers «SCIENTIA» with Proceedings of the IX International Scientific and Theoretical Conference, December 20, 2024. Chicago : International Center of Scientific Research. С. 201-205.
- Українець А. І., Кулак В. І. Формування вмінь творчого висловлювання учнів молодшого етапу ЗНЗ на основі функціональних шумів. Професійна комунікація іноземною мовою у підготовці сучасних фахівців: виклики та перспективи : зб. матеріалів XІ Всеукр. наук.-практ. вебінару з міжнар. участю, 27 листоп. 2024 р. / за заг. ред. Тамари Литньової. Житомир : Вид-во ЖДУ імені Івана Франка, 2024. С. 31-33.
- Українець А. І. Формування вмінь комунікативного читання учнів молодшої школи. Професійна комунікація іноземною мовою у підготовці сучасних фахівців: виклики та перспективи : зб. матеріалів XІ Всеукр. наук.-практ. вебінару з міжнар. участю, 27 листоп. 2024 р. / за заг. ред. Тамари Литньової. Житомир : Вид-во ЖДУ імені Івана Франка, 2024. С. 45-47.
|