Литньова Тамара Вікторівна
Посада, науковий ступінь, вчене звання: в.о. завідувача кафедри, доцент, кандидат педагогічних наук.
Початок роботи в університеті: 2004 рік.
Інформація про вищу освіту: Житомирський державний університет імені Івана Франка за спеціальністю «Педагогіка і методика середньої освіти. Мова та література (англійська)», кваліфікація магістра педагогічної освіти, викладача англійської мови і літератури, 2004 р.
Навчання в аспірантурі: 15.10.2005–15.10.2008 р. — аспірантка кафедри педагогіки Житомирського державного університету імені Івана Франка.
Тема дисертаційного дослідження: Цільовий компонент навчання іноземних мов у контексті розвитку змісту вітчизняної загальної середньої освіти (30-ті роки ХХ — початок ХХІ століття).
Інформація про стажування: у 2017 р. проходила стажування в Уманському державному педагогічному університеті імені Павла Тичини.
Наукові інтереси та досягнення: цілі навчання іноземних мов.
Навчальні предмети, які викладає: методика навчання іноземної мови, іноземна мова, іноземна мова (поглиблений курс).
Основні друковані праці:
- Литньова Т. В. Формування цільового компоненту навчання сучасних іноземних мов у вітчизняній школі періоду 1900–1917 рр. / Т. В. Литньова // Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. — 2005. — Вип. 24. — С. 244–247.
- Литньова Т. В. Цілі навчання іноземних мов у світлі сучасного компетентнісного підходу / Т. В. Литньова // Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. — 2006. — Вип. 28. — С. 73–76.
- Литньова Т. В. Компетентнісний підхід до змісту сучасної іншомовної освіти / Т. В. Литньова // Проблеми сучасної педагогічної освіти. Сер.. Педагогіка і психологія: зб. статей. — Ялта: РВВ КГУ, 2006. — Вип. 11. — Ч. 2. — С. 112–119.
- Литньова Т. В. Розвиток цілей навчання іноземної мови у вітчизняній школі в період дії постанов 30-х років ХХ ст. про школу / Т. В. Литньова // Вісник Луганського національного педагогічного університету імені Тараса Шевченка. — 2006. — Ч. ІІ. — № 19 (114). — С. 168–178.
- Литньова Т. В. Контент-аналіз понятійного змісту цільового компонента навчання іноземних мов / Т. В. Литньова // Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. — 2007. — Вип. 33. — С. 80–84.
- Литньова Т. В. Напрями розвитку цільового компонента навчання іноземних мов у змісті іншомовної освіти в 30–40-х рр. ХХ ст. / Т. В. Литньова // Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. — 2007. — Вип. 35. — С. 166–170.
- Литньова Т. В. Розвиток цільового компонента навчання іноземної мови в контексті компетентнісної освітньої парадигми / Т. В. Литньова // Вісник Чернігівського державного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка. — 2009. — Вип. 62. — С. 90–94.
- Литньова Т. В. Розвиток цілей навчання іноземних мов у вітчизняній школі. методичні рекомендації / Т. В. Литньова. — Житомир: Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2009. — 82 с.
- Литньова Т. В. Поняття цілей навчання у змісті підготовки майбутнього вчителя іноземних мов / Т. В. Литньова // Зміст педагогічної практики з іноземних мов студентів мовного ВНЗ в контексті оновлення школи: тези доп. Всеукр. наук.-практ. конф., 30–31 берез. 2006 р. / за ред. Т. І. Олійник. — Горлівка: Видавництво ГДПІІМ, 2006. — С. 61–65.
- Литньова Т. Етапи розвитку змісту загальної середньої освіти / Т. Литньова // Актуальні проблеми професійно-педагогічної освіти та стратегії розвитку: зб. наук. праць / за заг. ред. О. А. Дубасенюк, Л. В. Калініної, О. Є. Антонової. — Житомир: Вид-во ЖДУ, 2006. — С. 18–20.
- Литньова Т. В. До питання про тлумачення змісту цільового компонента навчання іноземних мов / Т. В. Литньова // Іноземна мова як фактор входження в міжнародний освітній простір: матеріали міжнар. наук.-практ. конф., 15–16 черв. 2007 р. — Умань: АЛМІ, 2007. — С. 57–59.
- Литньова Т. В. Періодизація історії розвитку змісту загальної середньої освіти (30-ті рр. ХХ ст. — початок ХХІ ст.) / Тамара Литньова // Історико-педагогічний альманах. — 2010. — Вип. 2. — С. 68–72.
- Литньова Т. В. До питання про тлумачення цілей навчання іноземних мов на сучасному етапі розвитку іншомовної освіти / Литньова Т. В. // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 16. Творча особистість учителя: проблеми теорії і практики: зб. наук. праць / ред. кол.: Н. В. Гузій (відп. ред.). — Вип. 14 (24). — К.: Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2011. — С. 117–120.
- Литньова Т. В. Трансформація цілей навчання іноземної мови в Україні в контексті європейських освітніх тенденцій / Т. В. Литньова, О. В. Разінкіна // Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. — 2012. — Вип. 66. — С. 93–96.
- Мисечко О. Є., Литньова Т. В. Динаміка розвитку культурологічної складової радянських шкільних підручників з англійської мови (1930-ті — 1980-ті рр.) / О. Є. Мисечко, Т. В. Литньова // Актуальні проблеми сучасних історико-педагогічних досліджень шкільної освіти: зб. тез і анотованих матеріалів ХІV всеукраїнської історико-педагогічної науково-практичної конференції (14 листопада 2014 р.). — К.: Інститут педагогіки НАПН України, 2014. — С. 31–32.
- Литньова Т. В. Особливості розвитку цілей навчання іноземної мови у період творення національної загальноосвітньої школи в Україні (друга половина 1980-х – 1990-ті роки) // Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка — Житомир: Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2015 — Вип. 3 (81). — С. 98–103.
- Литньова Т. В. Парадигма современного иноязычного образования // Язык мира — в мир языков : межвузовский сборник научных статей. — Вып. 6. — Мн.: БГУ. — 2015 — С. 120–129.
- Литньова Т. В. Роль стратегічної компетентності в сучасній іншомовній освіті // «Професійна комунікація: мова і культура»: збірник матеріалів IІІ Всеукраїнського науково-практичного вебінару (23 листопада 2016 р.). — Житомир: Житомирський державний університет імені Івана Франка, 2016. — С. 79–81.
- Литньова Т. В. Розробка цільового компонента навчання іноземної мови в умовах відновлення вітчизняної шкільної освіти в повоєнний період (1946 — початок 1950-х років) // Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. — 2017. — Вип. 1 (87). — С. 100-105.
- Литньова Т. В. Еволюція цілей іншомовної освіти у вітчизняній загальноосвітній школі в радянський і пострадянський періоди // Наука і освіта. — 2017. — № 10. — С. 66-73.
- Литньова Т. В. Формування особистості як суб’єкта діалогу культур у сучасній іншомовній освіті // Інновації в сучасній освіті: український та світовий контекст: Матеріали Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції (м. Умань, 28 вересня 2018 р.). — Умань : ВПЦ «Візаві», 2018. — С. 154-158. Режим доступу : http://eprints.zu.edu.ua/28132/
- Литньова Т. В. Формування стратегічної компетентності студентів у процесі вивчення іноземної мови // Іншомовна підготовка фахівців у вимірі нових освітніх реалій: Зб. матеріалів V Всеукраїнського науково-практичного вебінару з міжнародною участю (м. Житомир, 28 листопада 2018 р.). — Житомир : ЖДУ імені Івана Франка, 2018. — Режим доступу: http://eprints.zu.edu.ua/27816/
|
Дєнічєва Ольга Ігорівна
Посада, науковий ступінь, вчене звання: доцент (б.в.з.), кандидат педагогічних наук.
Початок роботи в університеті: 2003 рік.
Інформація про вищу освіту: Житомирський державний університет імені Івана Франка за спеціальністю «Педагогіка і методика середньої освіти. Мова та література (англійська)», кваліфікація магістра педагогічної освіти, викладача англійської мови, 2004 р.
Навчання в аспірантурі: аспірантка кафедри педагогіки від 19.10.2007–29.10.2010 р.
Тема дисертаційного дослідження: Тенденції реформування змісту гуманітарної освіти в гімназіях Австрії.
Інформація про стажування: Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини, 2019 р.
Наукові інтереси та досягнення: гуманітарні науки (іноземні мови), гуманітарна освіта.
Навчальні предмети, які викладає: іноземна мова, іноземна мова (поглиблений курс), професійна література іноземною мовою.
Основні друковані праці:
- Дєнічєва О. І. Гуманітарні науки в системі гімназійної освіти Австрії / О. І. Дєнічєва // Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. — Житомир: Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2008. — № 41. — С. 89-93.
- Дєнічєва О. І. З історії розвитку гуманітарної освіти в гімназіях Австрії / О. І. Дєнічєва // Наукові праці. Серія: Педагогіка. Психологія і соціологія. — Донецьк: ДВНЗ «ДонНТУ», 2009. — Вип. 5 (155). — Ч. І. — С. 26–31.
- Дєнічєва О. І. Зміст і форми оцінювання навчальних досягнень учнів у гімназіях Австрії / О. І. Дєнічєва // Порівняльно-педагогічні студії. — 2011. — № 3–4. — С. 62–66.
- Дєнічєва О. І. Можливості запровадження австрійського досвіду реформування гуманітарної освіти в Україні / О. І. Дєнічєва // Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. — Житомир: Вид-во ЖДУ ім. І. Франка,2012. — № 66. — C. 142–145.
- Дєнічєва О. І. Особливості розвитку гуманітарної освіти в приватних гімназіях сучасної Австрії / О. І. Дєнічєва // Порівняльно-педагогічні студії. — 2010. — № 1–2. — С. 98–104.
- Дєнічєва О. І. Традиції та реформи гуманітарної освіти в гімназіях Австрії / О. І. Дєнічєва // Гуманізація навчально-виховного процесу: Зб. наук. пр. — Слов’янськ: СДПУ, 2010. — Спец. вип. 5. — Ч. І. — C. 261–266.
- Дєнічєва О. І. Передумови реформування середньої гуманітарної освіти Австрії у другій половині ХХ — першому десятиріччі ХХІ сторіччя / О. І. Дєнічєва // Науково-педагогічний журнал. Серія: Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. — Суми: СумДПУ, 2014. — № 3 (37). — C. 39-48.
- Дєнічєва О. І. Чинники модернізації змісту середньої гуманітарної освіти Австрії // Збірник наукових праць. Наукові записки Рівненського державного гуманітарного університету. Вип. 11(54). — Рівне: РДГУ, 2015. — С. 35-37.
- Дєнічєва О. І. Основні етапи реформування змісту середньої гуманітарної освіти Австрії // Науково-педагогічний журнал. Серія : Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. — Суми : СумДПУ, 2015. — № 4 (48). — C. 59–66.
- Дєнічєва О. І. Особливості реформування змісту середньої гуманітарної освіти Австрії // Матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної конференції (26–27 березня 2015 року, м. Суми). — Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2015. — Т. 1. — С. 105–107.
- Дєнічєва О. І. Гуманітарна освіта в умовах багатомовного суспільства Австрії // Матеріали Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції «Інноваційні технології у контексті іншомовної підготовки фахівця». — Полтава: ПолтНТУ, 2015. — С. 39-41.
- Дєнічєва О. І. Важливість модернізації змісту гуманітарних дисциплін у системі вищої освіти // Збірник матеріалів ІІ Всеукраїнського науково-практичного вебінару «Викладання іноземних мов для студентів немовних спеціальностей: стан, проблеми, перспективи» (2 грудня 2015 р.). — Житомир: Житомирський державний університет імені Івана Франка, 2015. — С. 41-42.
- Дєнічєва О. І. Проблема вибору середнього навчального закладу (гімназії) в Австрії // Людинознавчі студії: збірник наукових праць Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка. Серія «Педагогіка» / ред. кол. М. Чепіль та ін. — Дрогобич : Вид-во ДДПУ ім. І. Франка, 2016. — Вип. 3(35) — С. 84-91.
- Дєнічєва О. І. Вплив тенденцій розвитку гуманітарної освіти Австрії на формування відкритого освітнього простору // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету, № 2 (2016). — С. 163-169.
- Дєнічєва О. І. Індивідуалізація та диференціація навчання у процесі розвитку особистості у навчальних закладах Австрії // Людинознавчі студії: збірник наукових праць Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка. Серія «Педагогіка» / ред. кол. М. Чепіль та ін. — Дрогобич : Вид-во ДДПУ ім. І. Франка, 2018. — Вип. 6 (38) — С. 145-153.
- Дєнічєва О. І. Інтерактивні методи навчання гуманітарних дисциплін в навчальних закладах Австрії // Теоретико-методичні засади вивчення англійської мови (партнерство школи й університету), 30 березня 2018 р., м. Умань : ФОП Новожилов С. В., 2018. — С. 81-83.
- Дєнічєва О. І. Мовна освіта як складова гуманітарної підготовки студентів: Австрія і Україна // «Іншомовна підготовка фахівців у вимірі нових освітніх реалій» : збірник матеріалів V Всеукраїнського науково-практичного вебінару з міжнародною участю (28 листопада 2018 р.). — Житомир: Житомирський державний університет імені Івана Франка, 2018. — С. 33-35. — Режим доступу:http://eprints.zu.edu.ua/27816/
- Дєнічєва О. І., Білошицька Т. Ю. English for Psychologists: Посібник-практикум. — Житомир: Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2017. — 53 с. Режим доступу : http://eprints.zu.edu.ua/25357/
- Білошицька Т. Ю., Дєнічєва О. І. English for Chemistry Students: Посібник-практикум. — Житомир: Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2017. — 44 с.
- Білошицька Т. Ю., Дєнічєва О. І. English for Students of Philology and Journalism: Посібник-практикум для студентів Навчально-наукового інституту філології та журналістики. — Житомир: Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2018. — 37 с. Режим доступу: http://eprints.zu.edu.ua/28199/
|
Білошицька Тетяна Юріївна
Посада, науковий ступінь, вчене звання: старший викладач, кандидат педагогічних наук.
Початок роботи в університеті: 2013 рік.
Інформація про вищу освіту: Житомирський державний університет ім. Івана Франка за спеціальністю «Педагогіка і методика середньої освіти. Мова та література (англійська, німецька)», кваліфікація викладача англійської мови та літератури, 2004 р.
Навчання в аспірантурі: 01.11.2007–04.07.2014 р. аспірантка кафедри педагогіки ЖДУ ім. І. Франка.
Тема дисертаційного дослідження: Підготовка майбутніх учителів до педагогічного консультування суб’єктів навчально-виховної діяльності.
Інформація про стажування: у 2018 р. проходила стажування в Уманському державному педагогічному університеті імені Павла Тичини.
Наукові інтереси та досягнення: активні форми і методи навчання іноземної мови, соціально-психологічний тренінг.
Навчальні предмети, які викладає: психологічна література іноземною мовою; іноземна мова; іноземна мова (поглиблений курс).
Основні друковані праці:
- Білошицька Т. Ю. Попередження та профілактика конфліктів у закладах професійно-технічної освіти / Т. Ю. Білошицька // Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка, 2007. — № 35. — С. 132-135.
- Білошицька Т. Педагогічне консультування у попередженні конфліктів між викладачем та учнем / Т. Білошицька // Матеріали міжрегіональної науково-практичної конференції молодих дослідників «Проблема духовності сучасної молоді: реалії та перспективи». — Житомир: Вид-во ПП Сахневич, 2007. — С. 125-128.
- Білошицька Т. Ю. Порівняльний аналіз понять «готовність до професійно-педагогічної діяльності» та «професійно-педагогічна компетентність» / Т. Ю. Білошицька // Нові технології навчання: Наук.-метод. зб. / Інститут інноваційних технологій і змісту освіти Міністерства освіти і науки України, академія міжнародного співробітництва з креативної педагогіки. — Київ, 2013. — Вип. 76. — С. 232-238.
- Білошицька Т. Ю. Педагогічне консультування сім’ї в спадщині А. C. Макаренка / Т. Ю. Білошицька // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. — Суми: СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2013. — № 3 (29). — С. 169-176.
- Білошицька Т. Ю. Порівняльний аналіз психологічного та педагогічного консультування / Т. Ю. Білошицька // Педагогічний дискурс: зб. наук. праць / гол. ред. І. М. Шоробура. — Хмельницький: ХГПА, 2013. — Вип. 14. — С. 73-78.
- Білошицька Т. Ю. Педагогічне консультування сім’ї у спадщині А. C. Макаренка / Т. Ю. Білошицька // Творча спадщина А. С. Макаренка в контексті інноваційного розвитку освіти ХХІ століття: матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю (11-12 березня 2013 року, м. Суми). — Суми: Вид-во СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2013. — С. 92-95.
- Білошицька Т. Ю. Особливості роботи класного керівника в сучасних умовах / Т. Ю. Білошицька // Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка, 2013. — № 4 (70). — С. 111-115.
- Белошицкая Т. Ю. Личностные характеристики педагога как консультанта / Т. Ю. Белошицкая // Вектор науки ТГУ. Серия: Педагогика, психология. — 2013. — № 2 (13). — С. 50-53.
- Білошицька Т. Ю. Педагогічне консультування як наукова проблема / Т. Ю. Білошицька // «Вплив досягнень психологічних і педагогічних наук на розвиток сучасного суспільства». Збірник тез міжнародної науково-практичної конференції. — Харків: Східноукраїнська організація «Центр педагогічних досліджень», 2014. — С. 11-15.
- Білошицька Т. Ю. Гуманістичний підхід до підготовки майбутніх учителів до педагогічного консультування // «Психологія та педагогіка: необхідність впливу науки на розвиток практики в Україні» : Збірник тез наукових робіт учасників міжнародної науково-практичної конференції. — Львів : ГО «Львівська педагогічна спільнота», 2015. — С. 38-40.
- Білошицька Т. Ю. Сугестопедія у навчанні іноземним мовам // Сучасна іншомовна освіта в Україні : стан, проблеми, перспективи : матеріали міжнародної науково-практичної інтернет-конференції, 2 листопада 2015 р. м. Умань: ФПО Жовтий О. О., 2015. — С. 30-32.
- Білошицька Т. Ю. Інтенсивні методи навчання іноземним мовам студентів немовних спеціальностей // Електронне видання «Викладання іноземних мов для студентів немовних спеціальностей: стан, проблеми, перспективи»: збірник матеріалів ІІ Всеукраїнського науково-практичного вебінару (2 грудня 2015 р.). — Житомир: ЖДУ ім. І. Франка, 2015. — 163 с. — С. 12-15.
- Білошицька Т. Ю. Технологія підготовки майбутніх учителів до педагогічного консультування // Актуальні питання сучасних педагогічних та психологічних наук: Збірник наукових робіт учасників міжнародної науково-практичної конференції: (19-20 лютого 2016 р., м. Одеса). — Одеса: ГО «Південна фундація педагогіки», 2016. — С. 113-116.
- Білошицька Т. Ю. Проблеми застосування сугестивного методу вивчення іноземних мов у ВНЗ // «Професійна комунікація: мова і культура»: збірник матеріалів IІІ Всеукраїнського науково-практичного вебінару (23 листопада 2016 р.). — Житомир: Житомирський державний університет імені Івана Франка, 2016. — С. 7-8.
- Білошицька Т. Ю. Організація бесіди на засадах діалогічної взаємодії як базовий метод педагогічного консультування // Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка : науковий журнал. Педагогічні науки / [гол. ред. П. Ю. Саух, відп. ред. Н. А. Сейко]. — Житомир : Вид-во Житомирського держ. ун-ту імені І. Франка, 2018. — Вип. 1(92). — С. 37-42.
- Білошицька Т. Особистісно орієнтований підхід до підготовки майбутніх учителів до педагогічного консультування // Теоретико-методичні засади вивчення англійської мови (партнерство школи й університету), 30 березня 2018 р., м. Умань : ФОП Новожилов С. В., 2018. — С. 43-46.
- Дєнічєва О. І., Білошицька Т. Ю. English for Psychologists: Посібник-практикум. — Житомир: Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2017. — 53 с. Режим доступу : http://eprints.zu.edu.ua/25357/
- Білошицька Т. Ю., Дєнічєва О. І. English for Chemistry Students: Посібник-практикум. — Житомир: Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2017. — 44 с.
- Білошицька Т. Ю. Сугестивні технології навчання іноземної мови // «Іншомовна підготовка фахівців у вимірі нових освітніх реалій» : збірник матеріалів V Всеукраїнського науково-практичного вебінару з міжнародною участю (28 листопада 2018 р.). — Житомир: Житомирський державний університет імені Івана Франка, 2018. — С. 8-12. — Режим доступу: http://eprints.zu.edu.ua/27816/
- Білошицька Т. Ю., Дєнічєва О. І. English for Students of Philology and Journalism: Посібник-практикум для студентів Навчально-наукового інституту філології та журналістики. — Житомир: Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2018. — 37 с. Режим доступу: http://eprints.zu.edu.ua/28199/
|
Складанчук Анна Геннадіївна
Посада, науковий ступінь, вчене звання: викладач, кандидат педагогічних наук.
Початок роботи в університеті: 2007 рік.
Інформація про вищу освіту: Житомирський державний університет імені Івана Франка за спеціальністю «Педагогіка і методика середньої освіти. Мова та література (англійська)», кваліфікація магістра педагогічної освіти, викладача англійської мови і літератури, 2007 р.
Навчання в аспірантурі: 10.10.2012–9.10.2015 р. навчання в аспірантурі Київського національного лінгвістичного університету.
Тема дисертаційного дослідження: Навчання англійського усного мовлення дітей старшого дошкільного віку.
Наукові інтереси та досягнення: методика навчання іноземних мов.
Навчальні предмети, які викладає: іноземна мова, іноземна мова (поглиблений курс), іноземна мова (за професійним спрямуванням).
Основні друковані праці:
- Мокіна А. Г. Busy Bee Book. Методичні рекомендації для вчителів, які викладають англійську мову для дітей дошкільного віку: Методичні рекомендації / А. Мокіна, К. Верецька. — Житомир: Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2011. — 128 с.
- Толковый словарь терминов геоинформационных систем / Сост. П. В. Фриз, И. В. Пулеко, А. Г. Мокина и др. — Житомир: ЖВИ НАУ, 2011. — 120 с.
- Мокіна А. Г. Розповідь у навчанні іноземної мови дітей дошкільного віку / А. Г. Мокіна // Перспективи раннього навчання іноземних мов в Україні та за кордоном: монографія / за ред. І. В. Самойлюкевич. — Житомир: Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2012. — 384 с. — С. 333-341.
- Мокіна А. Г. Educational force of storytelling / А. Г. Мокіна // Молодь України в контексті міжкультурної комунікації: матеріали Х Всеукраїнської студентської науково-практичної конференції: тези доповідей, Дніпропетровськ, 2 квітня 2013 р. — Дніпропетровськ: Дніпропетровський університет імені Альфреда Нобеля, 2013. — 352 с. — С. 293-294.
- Мокіна А. Г. Особливості мотивації старших дошкільників у вивченні іноземних мов / А. Г. Мокіна // Міжнародна наукова практична конференція «Україна і світ: діалог мов та культур»: тези доповідей, Київ 3–5 квітня 2013 р. — Київ: КНЛУ, 2013. — 671 с. — С. 551-553.
- Mokina A. Storytelling as a teaching tool with kindergarteners / Anna Mokina // Global English — Global Decisions. XVIII TESOL — Ukraine National Conference. April 12–13, 2013. Book of papers. — Севастополь: Рибест, 2013. — 398 с. — С. 216-217.
- Мокіна А. Г. Старший дошкільник як суб’єкт навчання іноземної мови в контексті особистісно-діяльнісного підходу // Вісник КНЛУ. Серія «Педагогіка та психологія». — К.: Вид. центр КНЛУ, 2013. — Вип. 22. — С. 113-122.
- Бігич О. Б. Зорово-слухові орієнтири сприймання та запам’ятовування англомовного аудіотексту старшими дошкільниками: результати експериментального навчання / О. Б. Бігич, А. Г. Мокіна // Materiály IX mezinárodní vědecko-praktická konference «Nastolení moderní vědy — 2013». — Díl 8. Pedagogika. Psychologie a sociologie. Hudba a život: Praha: Publishing House «Education and Science», 2013. — С. 37-39.
- Мокіна А. Г. Навчання старших дошкільників англомовного аудіювання з використанням мультимедійної презентації / О. Б. Бігич, А. Г. Мокіна // Вісник ЖДУ імені Івана Франка. — Житомир: Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2013. — Вип. 6(72). — 319. — C. 66-70.
- Мокина А. Г. Использование цифрового повествования в обучении английскому языку дошкольников // Проблемы современной науки: сборник научных трудов. — Ставрополь: Логос, 2014. — Вып. 12. — 170 с. — C. 60-67.
- Складачук А. Г. Етапи навчання англійського усного мовлення дошкільників з використанням цифрового розповідання // Міжнародна наукова практична конференція «Україна і світ: діалог мов та культур»: тези доповідей, Київ 1-2 квітня 2015 р. — Київ: КНЛУ, 2015. — 2 с.
- Мокіна А. Г. Цифрове розповідання у навчанні дошкільників аудіювання та переказування англійських казок // Іноземні мови. — 2015. — № 2. — С. 18–25.
- Складанчук А. Г. Цифрове розповідання як засіб іншомовного навчання // Електронне видання «Викладання іноземних мов для студентів немовних спеціальностей: стан, проблеми, перспективи»: збірник матеріалів ІІ Всеукраїнського науково-практичного вебінару (2 грудня 2015 р.). — Житомир: ЖДУ ім. І. Франка, 2015. — 163 с. — С. 136-137.
|
Кухарьонок Світлана Степанівна
Посада, науковий ступінь, вчене звання: викладач.
Початок роботи в університеті: 1995 рік.
Інформація про вищу освіту: Житомирський державний педагогічний інститут імені Івана Франка за спеціальністю «Англійська і німецька мови», кваліфікація вчителя англійської та німецької мов середньої школи, 1991 р.
Інформація про стажування: з 11 квітня по 13 травня 2016 р. здійснювала підвищення кваліфікації методом стажування в Прикарпатському національному університеті імені Василя Стефаника.
Наукові інтереси та досягнення: соціокультурний аспект викладання іноземних мов.
Навчальні предмети, які викладає: спецкурс зі всесвітньої історії іноземною мовою, іноземна мова, іноземна мова (поглиблений курс), іноземна мова за професійним спрямуванням.
Основні друковані праці:
- Кухарьонок С. С. Навчання парному спілкуванню на немовних факультетах з використанням автентичних зразків діалогу. — Всеукр. наук.-практ. конф.: Проблеми методичної підготовки студентів-філологів у педвузі. — Житомир, педін-т, 1996. — С. 11.
- Кухарьонок С. С. Навчання стратегії спілкування на англійській мові з використанням ритмізованих діалогів учнів 7-8 класів середньої школи. — У зб.: Питання германської філології та методика викладання германських мов. — Житомир, педін-т, 1996. — С. 199-202.
- Кухарьонок С. С. Використання джазових ритмів у навчанні граматики на середньому етапі загальноосвітньої школи. — Teach and Learn: Збірник науково-методичних матеріалів. № 2, — Житомир-Волинь, 1999. — С. 31-33.
- Кухарьонок С. С. Комплексне використання ознайомлювального та вивчаючого читання на практичних заняттях з англійської мови на неспеціальному факультеті педагогічного вузу. — Teach and Learn: Збірник науково-методичних матеріалів. № 3. — Житомир-Волинь, 2000.
- Кухарьонок С. С. Формування мовленнєвої монологічної компетенції студентів філологічного факультету на основі текстів по спеціальності. // Проблеми аналізу тексту. / Волинь-Житомирщина: історико-філологічний збірник. Вип. 9. — Житомир, 2002. (у співавторстві з Сіваєвою Н. П.). — С. 254-259.
- Кухарьонок С. С. Критерії відбору текстів для читання на неспеціальних факультетах. — «Teach and Learn», Zhytomyr, 2003. — № 4. — С. 15-18.
- Кузнєцова І. В. Your English / Ваша англійська мова. Практикум з англійської мови для студентів I курсу неспеціальних факультетів. Житомир 2004. — 128 с.
- Кухарьонок С. С., Пашинська В. В. Формування основ соціокультурної компетенції студентів неспеціальних факультетів на заняттях з іноземної мови у вищих навчальних закладах //Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка № 19, 2004. — С. 160-163.
- Кухарьонок С. С. Modern Europe: History («Сучасна Європа: історія»): Практикум. — Житомир: Видавництво ЖДУ ім. І. Франка, 2007. — 160 с.
- Кухарьонок С. С. Нові стратегії навчання студентів іноземним мовам в аспекті новітніх освітніх тенденцій // Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. — 2012. — Вип. 65. — С. 81-84.
- Кухарьонок С. С. Формування соціокультурної компетенції студентів гуманітарних спеціальностей // Інтернет-збірник 172 с. — Переяслав-Хмельницький. — 2014. — С. 138-139.
- Кухарьонок С. С. Використання автентичного тексту як засобу формування соціокультурної компетенції студентів немовних спеціальностей // Збірник матеріалів конференції 426 с. — Київ. — 2014. — С. 80-84.
- Кухарьонок С. С. Формування іншомовної комунікативної компетентності у студентів немовних спеціальностей // Наукові записки Національного університету «Острозька Академія». Серія «Філологічна» : збірник наукових праць / укладачі : І. В. Ковальчук, Л. М. Коцюк, С. В. Новоселецька. — Острог : Видавництво Національного університету «Острозька академія», 2015. — Вип. 54. — 316 с. — С. 62-64.
- Кухарьонок С. С. Формування соціокультурної комунікативної компетенції студентів з використанням відеоматеріалів // Викладання іноземних мов для студентів немовних спеціальностей: стан, проблеми, перспективи: матеріалів ІІ Всеукраїнського науково-практичного вебінару. 2 грудня 2015 р. Житомир — С. 77-80.
- Кухарьонок С. С. Використання новітніх засобів навчання у вивченні іноземної мови студентами немовних ВНЗ // Мови професійної комунікації: лінгвольтурний, когнітивно-дискурсивний, перекладознавчий та методичні аспекти: матеріали ІІІ-ї Міжнародної науково-практичної конференції. 21 квітня 2016 р. НТУУ «КПІ». — К.: Кафедра. — С. 181-183.
- Кухарьонок С. С. Навчання професійно спрямованого читання студентів немовних спеціальностей // «Професійна комунікація: мова і культура»: збірник матеріалів IІІ Всеукраїнського науково-практичного вебінару (23 листопада 2016 р.). — Житомир: Житомирський державний університет імені Івана Франка, 2016. — С. 64-65.
- Кухарьонок С. С. Медіаосвітні технології як засіб мотивації вивчення іноземної мови студентами немовних спеціальностей // Теоретико-методичні проблеми виховання дітей та учнівської молоді: збірник наукових праць — Тематичний випуск «Вища освіта України у контексті інтеграції до європейського освітнього простору»: — Вип. 21. — Кн. 3. — Том І (75). — К: — Гнозис, 2017. — С. 147-155. Режим доступу : http://eprints.zu.edu.ua/26134/
- Кухарьонок С. С. Відеоматеріали як засіб продуктивного засвоєння програмного матеріалу на заняттях з іноземної мови // Іншомовна підготовка фахівців у вимірі нових освітніх реалій: збірник матеріалів V Всеукраїнського науково-практичного вебінару з міжнародною участю (28 листопада 2018 р.). — Житомир: Житомирський державний університет імені Івана Франка, 2018. — С. 45-48. [Електронний ресурс]. — Режим доступу: http://eprints.zu.edu.ua/27816/
- Кухарьонок С. С. The Role of Media Education Technology in Teaching English For Non-Linguistic Universities // Сучасні тенденції розвитку освіти і науки в інтердисциплінарному контексті. Діалог культур як чинник інтеграції / [редактори-упорядники: І. Зимомря, В. Ільницький, Д. Романюк, А. Сохал]. — Варшава — Ужгород — Херсон: Посвіт, 2019. — 290 с. — С. 104-105. Режим доступу : http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/2951/
|
Радкевич Віта Володимирівна
Посада, науковий ступінь, вчене звання: викладач.
Початок роботи в університеті: 2007 рік.
Інформація про вищу освіту: Житомирський державний університет ім. Івана Франка за спеціальністю «Педагогіка і методика середньої освіти. Мова та література (англійська)», кваліфікація магістра педагогічної освіти, викладача англійської мови і зарубіжної літератури та вчителя німецької мови і зарубіжної літератури, 2007 р.
Навчання в аспірантурі: з 01.11.2011 р. аспірантка кафедри англійської філології та перекладу ЖДУ ім. І. Франка.
Тема дисертаційного дослідження: Комунікативний та когнітивний аспекти міжгендерного спілкування (на матеріалі англомовного художнього та кінодискурсу).
Наукові інтереси та досягнення: діалогічний дискурс, міжгендерне спілкування.
Навчальні предмети, які викладає: професійна література іноземною мовою, іноземна мова, іноземна мова (поглиблений курс).
Основні друковані праці:
- Солопій В. В. Текстоформуюча роль стилістичних конвергенцій в романі Айріс Мердок «Замок на піску» // Тези XXXII науково-практичної міжвузівської конференції, присвяченої Дню університету, 14-16 березня 2007 року. ЖДТУ, 2007. — С. 232.
- Памірський М. С., Солопій В. В., Ковтонюк А. А. Ukraine. Great Britain: Посібник-практикум з англійської мови для студентів гуманітарних спеціальностей / М. С. Памірський, В. В. Солопій, А. А. Ковтонюк. — Житомир: Видавництво ЖДУ, 2010. — 40 с.
- Vita Solopiy. Problem of Concept-Frame Correlation // Current Studies in English: Linguistics and Methodology Perspectives: збірник наукових праць (англ. м.) — Кам’янець-Подільський: ВПП «Апостроф», 2011. — P. 141-142.
- Солопій В. В. Проблема лінгвістичної та позалінгвістичної презентації концептів у художньому дискурсі // Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. — № 2 (68). — Житомир: Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2013. — С. 224-229.
- Радкевич В. В. Прагма-гендерный аспект изучения диалога в художественной литературе // Личность, речь и юридическая практика : Cборник научных трудов международной научно-методической конференции. Выпуск 16. — Ростов-н/Д: ДЮИ, 2013. — С. 180-183.
- Радкевич В. В. Основні аспекти вивчення англомовних діалогічних дискурсів // Науковий вісник Міжнародного гуманітарного університету. Серія: Філологія. Вип. 12. — Вид-во Міжнародного гуманітарного університету, 2014. — С. 107-110.
- Vita Radkevych. Studying Dialogue in Linguistics: Main Aspects // The Advanced Science Journal. — Issue 3, 2015. — P. 68-72.
- Радкевич В. В. Специфика актуализации дискурсивних актов в межгендерных диалогах (на материале англоязычной женской прозы) // European Journal of Humanities and Social Sciences. — Vienna: «East West» Association for Advanced Studies and Higher Education GmbH, 2016. — № 3. — P. 45-48.
- Радкевич В. В. Характеристика дискурсивних актів у міжгендерних діалогах (на матеріалі прози письменників-чоловіків) // Подолання мовних та комунікативних бар’єрів: освіта, наука, культура: збірник наукових праць / за заг. ред. А. Г. Гудманяна, О. В. Ковтун. — К.: Аграр Медіа Груп, 2016. — 342с.
|