Науково-виробничий центр доуніверситетської освіти та освіти дорослих
Про центр | Адміністрація | |
Підвищення кваліфікації | ||
Підвищення кваліфікації
2023 рік | 2022 рік | 2021 рік | 2020 рік |
Списки слухачів що пройшли курси підвищення кваліфікації педагогічних та науково-педагогічних працівників
- з 5 квітня 2021 року по 30 квітня 2021 року
- «Діяльність фахівця в сучасному освітньому просторі» (для інструкторів з фізичного виховання, музичних керівників та керівників гуртків закладів дошкільної освіти)
- «Психолого-педагогічні та методичні основи організації освітнього процесу в закладі дошкільної освіти» (для вихователів, асистентів вихователів закладів дошкільної освіти)
- «Сучасні технології роботи вчителів-логопедів та вчителів-дефектологів закладів дошкільної освіти» (для вчителів-логопедів та вчителів-дефектологів закладів дошкільної освіти)
- «Ефективний менеджмент та методична робота в закладі дошкільної освіти» (для вихователів-методистів та директорів (завідувачів) закладів дошкільної освіти)
- «Сучасні технології роботи практичних психологів та соціальних педагогів закладів дошкільної освіти» (для практичних психологів та соціальних педагогів закладів дошкільної освіти)
- з 22 березня 2021 року по 28 березня 2021 року
- «Формування інформаційно-освітнього середовища закладу освіти: в умовах сьогодення» (для керівників закладів освіти, їх заступників та педагогічних працівників закладів вищої освіти)
- «Сучасні педагогічні технології в роботі вихователя» (для вихователів групи подовженого дня, вихователів всіх типів шкіл-інтернатів, дитячих будинків (гуртожитків), навчально-реабілітаційних центрів)
- «Розвиток професійної компетентності керівників гуртків, секцій, студій закладів середньої освіти з організації діяльності в змінюваних умовах освітнього середовища» (для керівників гуртків, секцій, студій закладів загальної середньої освіти)
- «Професійна діяльність педагога-організатора в змінюваних умовах навчання і виховання» (для педагогів-організаторів закладів загальної середньої освіти)
- «Інтегрування ключових та загальнопредметних компетентностей у процесі викладання дисциплін освітньої галузі „Суспільствознавство“ (історія, правознавство, громадянська освіта)» (для педагогічних працівників освітньої галузі: Суспільствознавство; навчальних предметів: Історія, правознавство, громадянська освіта)
- «Сучасні аспекти підготовки вчителя фізичної культури» (для педагогічних працівників освітньої галузі: Здоров’я і фізична культура; навчального предмету: Фізична культура)
- «Фізична культура і спорт у сучасному освітньому просторі» (для тренерів та фахівців фізичної культури і спорту)
- «Дидактика початкової освіти у контексті ідей Нової української школи» (для вчителів початкових класів)
- «Навчаємо онлайн : просто про складне» (для вчителів закладів загальної середньої освіти)
- «Актуальні проблеми інклюзивного навчання: психолого-педагогічний супровід учнів та їх батьків» (для асистентів вчителя у класах з інклюзивним та інтегрованим навчанням)
- «Сучасні технології роботи вчителів-логопедів та вчителів-дефектологів закладів загальної середньої освіти» (для вчителів-логопедів та вчителів-дефектологів закладів загальної середньої освіти)
- «Інноваційні форми й методи в роботі практичних психологів та соціальних педагогів в умовах дистанційного навчання» (для практичних психологів та соціальних педагогів закладів загальної середньої освіти)
- з 30 січня 2021 року по 4 лютого 2021 року
- «Інноваційні технології навчання іноземної мови в світлі нової української школи» (для педагогічних працівників освітньої галузі: Мови та літератури; навчальних предметів: іноземна мова (Англійська) та зарубіжна література)
- «Актуальні проблеми інклюзивного навчання: психолого-педагогічний супровід учнів та їх батьків» (для асистентів вчителя закладів загальної середньої освіти з інклюзивним та інтегрованим навчанням, асистентів вчителя-реабілітолога)
- «Сучасні педагогічні технології в роботі вихователя» (для вихователів групи подовженого дня, вихователів всіх типів шкіл-інтернатів, дитячих будинків (гуртожитків), навчально-реабілітаційних центрів)
- «Удосконалення професійної компетентності сучасного вчителя математики» (для педагогічних працівників освітньої галузі: Математика; навчальних предметів: математика, математика (алгебра і початки аналізу та геометрія), алгебра, геометрія)
- «Дидактика початкової освіти у контексті ідей нової української школи» (для вчителів початкових класів)
- «Фахова підготовка вчителя зарубіжної літератури і російської мови у контексті сучасної освіти» (для педагогічних працівників освітньої галузі: Мови та літератури; навчальних предметів: російська мова, зарубіжна література та інтегрованого курсу «Література»)
- «Професійна підготовка вчителів української мови і літератури в умовах сучасної школи» (для педагогічних працівників освітніх галузей: Мови та літератури навчальних предметів: українська мова та українська література)
- з 18 січня 2021 року по 22 січня 2021 року
- «Формування інформаційно-освітнього середовища закладу освіти: в умовах сьогодення» (для директорів, заступників директорів з навчально-виховної роботи, заступників директорів з виховної роботи)
- «Інноваційні технології навчання іноземної мови в світлі нової української школи» (для педагогічних працівників освітньої галузі: Мови та літератури; навчальних предметів: іноземна мова (Англійська) та зарубіжна література)
- «Актуальні проблеми інклюзивного навчання: психолого-педагогічний супровід учнів та їх батьків» (для асистентів вчителя закладів загальної середньої освіти з інклюзивним та інтегрованим навчанням, асистентів вчителя-реабілітолога)
- «Удосконалення професійної компетентності сучасного вчителя математики та інформатики» (для педагогічних працівників освітніх галузей: Математика; Технології; навчальних предметів: математика, інформатика)
- «Розвиток фахової компетентності учителів математики, фізики, астрономії та інформатики в умовах» (для педагогічних працівників освітніх галузей: Математика; Природознавство (фізичний та астрономічний компоненти); Технології; навчальних предметів: математика, фізика, астрономія, інформатика)
- «Мистецька освіта у навчальній та позакласній роботі» (для педагогічних працівників освітньої галузі «Мистецтво»; навчальних предметів музичне мистецтво та інтегрованого курсу «Мистецтво»)
- «Навчаємо онлайн: просто про складне» (для вчителів закладів загальної середньої освіти)
- «Оптимізація навчального процесу на уроках німецької мови та зарубіжної літератури з урахуванням особливостей дистанційного навчання» (для педагогічних працівників освітніх галузей: Мови та літератури; навчальних предметів: німецька мова та зарубіжна література)
- «Інтегративні стратегії розвитку мистецької освіти: реалії та виклики сьогодення» (для педагогічних працівників освітньої галузі «Мистецтво»; навчальних предметів образотворче мистецтво та інтегрованого курсу «Мистецтво»)
- «Професійна діяльність педагога-організатора в змінюваних умовах навчання і виховання» (для педагогів-організаторів закладів загальної середньої освіти)
- «Дидактика початкової освіти у контексті ідей нової української школи» (для вчителів початкових класів)
- «Професійна підготовка вчителів української мови і літератури в умовах сучасної школи» (для педагогічних працівників освітніх галузей: Мови та літератури навчальних предметів: українська мова та українська література)
- «Сучасні аспекти підготовки вчителя фізичної культури» (для педагогічних працівників освітньої галузі: Здоров’я і фізична культура; навчального предмету: Фізична культура)
- «Тенденції сучасної природничої освіти в ЗЗСО» (для педагогічних працівників освітніх галузей: Природознавство; Здоров’я і фізична культура; навчальних предметів: хімія, біологія (біологія і екологія), інтегрованого курсу «Природничі науки»)
- з 11 січня 2021 року по 15 січня 2021 року
- «Біологія, основи здоров’я та природознавство в сучасному освітньому просторі» (для педагогічних працівників освітніх галузей: Природознавство, Здоров’я і фізична культура; навчальних предметів: біологія (біологія і екологія), основи здоров’я, природознавство)
- «Формування інформаційно-освітнього середовища закладу освіти: в умовах сьогодення» (для директорів, заступників директорів з навчально-виховної роботи, заступників директорів з виховної роботи)
- «Інноваційні технології навчання іноземної мови в світлі нової української школи» (для педагогічних працівників освітньої галузі: Мови та літератури; навчальних предметів: іноземна мова (Англійська) та зарубіжна література)
- «Сучасні технології роботи вчителів-логопедів та вчителів-дефектологів закладів загальної середньої освіти» (для вчителів-логопедів та вчителів-дефектологів закладів загальної середньої освіти)
- «Сучасні педагогічні технології в роботі вихователя» (для вихователів групи подовженого дня, вихователів всіх типів шкіл-інтернатів, дитячих будинків (гуртожитків), навчально-реабілітаційних центрів)
- «Інформатика й технології в сучасному інформаційному освітньому просторі» (для педагогічних працівників освітніх галузей: Технології навчальних предметів: інформатика, технології)
- «Інтегрування ключових та загальнопредметних компетентностей у процесі викладання дисциплін освітньої галузі „Суспільствознавство“ (історія, правознавство, громадянська освіта)» (для педагогічних працівників освітньої галузі: Суспільсвознавство; навчальних предметів: історія, правознавство, громадянська освіта)
- «Розвиток професійної компетентності керівників гуртків, секцій, студій закладів середньої освіти з організації діяльності в змінюваних умовах освітнього середовища» (для керівників гуртків, секцій, студій закладів загальної середньої освіти)
- «Удосконалення професійної компетентності сучасного вчителя математики» (для педагогічних працівників освітньої галузі: Математика; навчальних предметів: математика, математика (алгебра і початки аналізу та геометрія), алгебра, геометрія)
- «Дидактика початкової освіти у контексті ідей нової української школи» (для вчителів початкових класів)
- «Інноваційні форми й методи в роботі практичних психологів та соціальних педагогів в умовах дистанційного навчання» (для практичних психологів та соціальних педагогів закладів загальної середньої освіти)
- «Фахова підготовка вчителя зарубіжної літератури і російської мови у контексті сучасної освіти» (для педагогічних працівників освітньої галузі: Мови та літератури; навчальних предметів: російська мова, зарубіжна література та інтегрованого курсу «Література»)
- «Професійна підготовка вчителів української мови і літератури в умовах сучасної школи» (для педагогічних працівників освітніх галузей: Мови та літератури навчальних предметів: українська мова та українська література)
- «Розвиток фахової компетентності учителів фізики астрономії та інформатики в умовах» (для педагогічних працівників освітніх галузей: Природознавство (фізичний та астрономічний компоненти); Технології; навчальних предметів: фізика, астрономія, інформатика)