Науково-виробничий центр доуніверситетської освіти та освіти дорослих
Про центр | Адміністрація | |
Підвищення кваліфікації | ||
Підвищення кваліфікації
2021 рік | 2020 рік |
Перелік освітніх програм
- Директорів закладів загальної середньої освіти, заступників директорів з виховної та навчально-виховної роботи
- Практичних психологів та соціальних педагогів
- Вчителів української мови і літератури
- Вчителів російської мови та зарубіжної літератури, інтегрованого курсу «література»
- Вчителів англійської мови та зарубіжної літератури
- Вчителів початкової школи
- Вчителів біології, основ здоров’я та природознавства
- Вчителів математики та фізики
- Вчителів фізики, астрономії та інформатики
- Вчителів фізичної культури
- Вчителів математики та інформатики
- Вчителів німецької мови та зарубіжної літератури
- Вчителів хімії, біології, інтегрованого курсу «Природничі науки»
- Вчителів (викладачів) історії, правознавства, громадянської освіти
- Вихователів групи подовженого дня, вихователів всіх типів шкіл-інтернатів, дитячих будинків (гуртожитків), навчально-реабілітаційних центрів
- Керівників гуртків, студій закладів середньої освіти
- Педагогів-організаторів
- Асистентів вчителів з інклюзивним та інтегрованим навчанням
- Вчителів музичного мистецтва закладів освіти, концертмейстерів, акомпаніаторів
- Вчителів образотворчого мистецтва та інтегрованого курсу «Мистецтво»
- Викладачів закладів вищої освіти І-ІІ рівнів акредитації
- Тренерів та фахівців фізичної культури і спорту
- Вчителів-логопедів та вчителів-дефектологів закладів загальної середньої освіти
- Інструкторів з фізичного виховання та керівників гуртків закладів дошкільної освіти
- Вихователів, вихователів-методистів, асистентів вихователів, директорів закладів дошкільної освіти
- Практичних психологів, соціальних педагогів, вчителів-логопедів та вчителів-дефектологів закладів дошкільної освіти
Списки слухачів що пройшли курси підвищення кваліфікації педагогічних та науково-педагогічних працівників
- з 10 жовтня 2020 по 17 жовтня 2020 року
- «Актуальні проблеми інклюзивного навчання: психологічні аспекти» (для асистентів вчителя закладів загальної середньої освіти з інклюзивним та інтегрованим навчанням, асистентів вчителя-реабілітолога)
- «Підвищення теоретичної, методичної та практичної підготовки вихователів в умовах сучасної освіти» (для вихователів групи подовженого дня, вихователів всіх типів шкіл-інтернатів, дитячих будинків (гуртожитків), навчально-реабілітаційних центрів)
- «Психолого-педагогічна і методична підготовка вчителів початкових класів у контексті ідей нової української школи» (для вчителів початкових класів)
- «Організаційно-методичні засади удосконалення професійної компетентності керівників гуртків, секцій, студій з розвитку творчого потенціалу вихованців» (для керівників гуртків, секцій, студій закладів загальної середньої освіти)
- «Сучасні педагогічні технології у виховній діяльності педагога-організатора» (для педагогів-організаторів закладів загальної середньої освіти)
- «Образотворче мистецтво та сучасні технології в освітньому процесі» (для педагогічних працівників освітньої галузі «Мистецтво» навчальних предметів образотворче мистецтво та інтегрованого курсу «Мистецтво»)
- «Фахова та методична підготовка вчителів української мови і літератури в контексті сучасної освіти» (для педагогічних працівників освітньої галузі: Мови та літератури; навчальних предметів: Українська мова та українська література)
- «Професійна лінгво-методична підготовка вчителя іноземних мов ХХІ століття: соціокультурний аспект» (для педагогічних працівників освітньої галузі — Мови та літератури; навчальних предметів: іноземна мова (англійська та французька))
- «Оптимізація навчального процесу на уроках німецької мови та зарубіжної літератури з урахуванням концепції нової української школи» (для педагогічних працівників освітніх галузей: Мови та літератури навчальних предметів: німецька мова та зарубіжна література)
- «Фахова та методична підготовка вчителя-філолога у контексті сучасної освіти» (для педагогічних працівників освітньої галузі: Мови та літератури; навчальних предметів: російська мова, зарубіжна література та інтегрованого курсу «Література»)
- «Реалізація наскрізних змістових ліній у викладанні предметів освітньої галузі „Суспільствознавство“ (історія, правознавство, громадянська освіта)» (для педагогічних працівників освітніх галузей: Суспільствознавство навчальних предметів: історія, основи правознавства, громадянська освіта)
- «Інформатика й математика в сучасному інформаційному освітньому просторі» (для педагогічних працівників освітніх галузей: Математика; Технології навчальних предметів: математика та інформатика)
- «Біологія, основи здоров’я та природознавство в сучасному освітньому просторі» (для педагогічних працівників освітніх галузей: Природознавство, Здоров’я і фізична культура навчальних предметів: біологія (біологія і екологія), основи здоров’я, природознавство)
- «Викладання хімії, біології та природничих наук в умовах інтеграції природничої освіти в сучасному освітньому просторі» (для педагогічних працівників освітніх галузей: Природознавство; Здоров’я і фізична культура навчальних предметів: хімія, біологія (біологія і екологія), інтегрованого курсу «Природничі науки»)
- «Розвиток фахової компетентності учителів фізики астрономії та інформатики в умовах нової української школи» (для педагогічних працівників освітніх галузей: Природознавство (фізичний та астрономічний компоненти); Технології навчальних предметів: фізика, астрономія, інформатика)
- «Теоретико-методичні аспекти підготовки вчителів фізичної культури в контексті сучасної освіти» (для педагогічних працівників освітньої галузі: Здоров’я і фізична культура; навчального предмету: Фізична культура)
- «Мистецька освіта у сучасному вимірі» (для вчителів музичного мистецтва закладів освіти, концертмейстерів, акомпаніаторів закладів освіти)
- «Сучасні технології роботи вчителів-логопедів та вчителів-дефектологів ЗЗСО» (для вчителів-логопедів та вчителів-дефектологів закладів загальної середньої освіти)
- «Теоретико-методичні аспекти підготовки фахівців сфери фізичної культури і спорту» (для педагогічних працівників освітньої галузі: Фізична культура і спорт)
- «Інноваційні форми роботи в діяльності практичних психологів та соціальних педагогів» (для практичних психологів та соціальних педагогів закладів загальної середньої освіти)
- «Інноваційні та управлінські засади діяльності керівників закладів освіти та їх заступників» (для директорів, заступників директорів з навчально-виховної роботи, заступників директорів з виховної роботи)
- з 28 вересня 2020 по 25 жовтня 2020 року
- «Психолого-педагогічні та методичні основи організації освітнього процесу в закладі дошкільної освіти» (для асистентів вихователів закладів дошкільної освіти)
- «Психолого-педагогічні та методичні основи організації освітнього процесу в закладі дошкільної освіти» (для вихователів, вихователів-методистів та директорів закладів дошкільної освіти)
- «Психолого-педагогічні та методичні основи організації освітнього процесу в закладі дошкільної освіти» (для вихователів закладів дошкільної освіти)
- «Сучасні технології роботи практичних психологів, соціальних педагогів, вчителів-логопедів та вчителів-дефектологів закладів дошкільної освіти» (для вихователів закладів дошкільної освіти, практичних психологів та соціальних педагогів закладів дошкільної освіти)
- «Сучасні технології роботи практичних психологів, соціальних педагогів, вчителів-логопедів та вчителів-дефектологів закладів дошкільної освіти» (для вихователів закладів дошкільної освіти, вчителів-логопедів закладів дошкільної освіти, вчителів-дефектологів закладів дошкільної освіти)
- «Діяльність фахівця в сучасному освітньому просторі» (для керівників гуртків закладів дошкільної освіти, інструкторів з фізичного виховання закладів дошкільної освіти)
- з 11 червня 2020 по 26 червня 2020 року
- «Організаційно-методичні засади удосконалення професійної компетентності керівників гуртків, секцій, студій з розвитку творчого потенціалу вихованців» (для керівників гуртків, секцій, студій закладів загальної середньої освіти)
- «Психолого-педагогічна і методична підготовка вчителів початкових класів у контексті ідей нової української школи» (для вчителів початкових класів)
- «Фахова та методична підготовка вчителів української мови і літератури в контексті сучасної освіти» (для педагогічних працівників освітньої галузі: Мови та літератури; навчальних предметів: Українська мова та українська література)
- «Професійна лінгво-методична підготовка вчителя іноземних мов ХХІ століття: соціокультурний аспект» (для педагогічних працівників освітньої галузі — Мови та літератури; навчальних предметів: іноземна мова (Англійська) та зарубіжна література)
- «Фахова та методична підготовка вчителя-філолога у контексті сучасної освіти» (для педагогічних працівників освітньої галузі: Мови та літератури; навчальних предметів: російська мова, зарубіжна література та інтегрованого курсу «Література»)
- «Удосконалення професійної компетентності сучасного вчителя математики та фізики» (для педагогічних працівників освітніх галузей: Математика; Природознавство (фізичний компонент) навчальних предметів: математика, фізика)
- «Інформатика й математика в сучасному інформаційному освітньому просторі» (для педагогічних працівників освітніх галузей: Математика; Технології навчальних предметів: математика та інформатика)
- «Теоретико-методичні аспекти підготовки вчителів фізичної культури в контексті сучасної освіти» (для педагогічних працівників освітньої галузі: Здоров’я і фізична культура; навчального предмету: Фізична культура)
- «Інноваційні та управлінські засади діяльності керівників закладів освіти та їх заступників» (для директорів, заступників директорів з навчально-виховної роботи, заступників директорів з виховної роботи)
- «Мистецька освіта у сучасному вимірі» (для вчителів музичного мистецтва закладів освіти, концертмейстерів, акомпаніаторів закладів освіти)
- «Біологія, основи здоров’я та природознавство в сучасному освітньому просторі» (для педагогічних працівників освітніх галузей: Природознавство, Здоров’я і фізична культура навчальних предметів: біологія (біологія і екологія), основи здоров’я, природознавство)
- «Викладання хімії, біології та природничих наук в умовах інтеграції природничої освіти в сучасному освітньому просторі» (для педагогічних працівників освітніх галузей: Природознавство; Здоров’я і фізична культура навчальних предметів: хімія, біологія (біологія і екологія), інтегрованого курсу «Природничі науки»)
- «Розвиток фахової компетентності учителів фізики астрономії та інформатики в умовах нової української школи» (для педагогічних працівників освітніх галузей: Природознавство (фізичний та астрономічний компоненти); Технології навчальних предметів: фізика, астрономія, інформатика)
- з 22 лютого 2020 по 29 лютого 2020 року
- «Організаційно-методичні засади удосконалення професійної компетентності керівників гуртків, секцій, студій з розвитку творчого потенціалу вихованців»
- «Сучасні педагогічні технології у виховній діяльності педагога-організатора»
- «Образотворче мистецтво та сучасні технології в освітньому процесі»
- «Професійна лінгво-методична підготовка вчителя іноземних мов ХХІ століття: соціокультурний аспект»
- «Інноваційні форми роботи в діяльності практичних психологів та соціальних педагогів»
- «Інноваційні та управлінські засади діяльності керівників закладів освіти та їх заступників»
- з 15 лютого 2020 по 22 лютого 2020 року
- «Актуальні проблеми інклюзивного навчання: психологічні аспекти»
- «Підвищення теоретичної, методичної та практичної підготовки вихователів в умовах сучасної освіти»
- «Реалізація наскрізних змістових ліній у викладанні предметів освітньої галузі „Суспільствознавство“ (Історія, Правознавство, Громадянська освіта)»
- «Інформатика й математика в сучасному інформаційному освітньому просторі»
- «Біологія, основи здоров’я та природознавство в сучасному освітньому просторі»
- «Оптимізація навчального процесу на уроках німецької мови та зарубіжної літератури з урахуванням концепції нової української школи»
- «Інноваційні та управлінські засади діяльності керівників закладів освіти та їх заступників»
- «Психолого-педагогічна і методична підготовка вчителів початкових класів у контексті ідей нової української школи»
- «Викладання хімії, біології та природничих наук в умовах інтеграції природничої освіти в сучасному освітньому просторі»
- з 1 лютого 2020 по 8 лютого 2020 року
- «Інноваційні та управлінські засади діяльності керівників закладів освіти та їх заступників»
- «Інноваційні форми роботи в діяльності практичних психологів та соціальних педагогів»
- «Фахова та методична підготовка вчителів української мови і літератури в контексті сучасної освіти»
- «Фахова та методична підготовка вчителя-філолога у контексті сучасної освіти»
- «Професійна лінгво-методична підготовка вчителя іноземних мов ХХІ століття: соціокультурний аспект»
- «Психолого-педагогічна і методична підготовка вчителів початкових класів у контексті ідей нової української школи»
- «Біологія, основи здоров’я та природознавство в сучасному освітньому просторі»
- «Удосконалення професійної компетентності сучасного вчителя математики та фізики»
- «Розвиток фахової компетентності учителів фізики астрономії та інформатики в умовах нової української школи»
- «Теоретико-методичні аспекти підготовки вчителів фізичної культури в контексті сучасної освіти»