Наукові центри
Наукові школи | Наукові центри | Наукові лабораторії |
Науково-методичний центр роботи з обдарованою студентською молоддю

Дата створення: 01.09.2006 р.
Керівник: доктор педагогічних наук, професор, професор кафедри професійно-педагогічної, спеціальної освіти, андрагогіки та управління Антонова Олена Євгеніївна.
Члени центру:
- Мирончук Н. М. — д. пед. н., доцент, доцент кафедри професійно-педагогічної, спеціальної освіти, андрагогіки та управління;
- Бірук Н. П. — к. пед. н., доцент кафедри професійно-педагогічної, спеціальної освіти, андрагогіки та управління;
- Павленко В. В. — к. пед. н., доцент кафедри професійно-педагогічної, спеціальної освіти, андрагогіки та управління;
- Постова С. А. — к. пед. н., доцент кафедри комп’ютерних наук та інформаційних технологій;
- Ковальчук В. А. — д. пед. н., доцент, доцент кафедри професійно-педагогічної, спеціальної освіти, андрагогіки та управління;
- Яценко С. Л. — к. пед. н., доцент, доцент кафедри професійно-педагогічної, спеціальної освіти, андрагогіки та управління;
- Ващук О. В. — к. пед. н., учитель-методист, учитель хімії та біології ЗОШ № 19, м. Житомир;
- Шубіна О. — заступник директора Житомирського центру науково-технічної творчості учнівської молоді;
- Костриця А. — аспірант;
- Софіюк С. — аспірант.
Мета: забезпечення підтримки обдарованої студентської молоді шляхом створення умов для її творчого, інтелектуального, духовного і фізичного розвитку.
Основні напрямки діяльності:
- створення загально університетської системи виявлення обдарованої молоді;
- визначення стратегії щодо підтримки та напрямів роботи з обдарованими студентами;
- розробка нових напрямів роботи з обдарованою молоддю шляхом створення науково-методологічного підґрунтя для розвитку ефективних систем виявлення, навчання і професійної орієнтації обдарованої молоді;
- удосконалення нормативної бази університету щодо організації та поліпшення науково-методичного забезпечення роботи з обдарованою молоддю;
- залучення обдарованої учнівської молоді (старшокласників) до творчих проектів з метою задоволення потреби у професійному самовизначенні та творчій самореалізації, оновлення змісту, форм і методів роботи з обдарованою молоддю;
- піднесення статусу обдарованої молоді та її наставників;
- поглиблення регіонального та міжнародного співробітництва у сфері нових педагогічних технологій навчання і виховання обдарованої молоді.